söndag 20 mars 2011

Överraskningsfest för Eric


Åh vad jag har velat berätta för er om gårdagen, men eftersom att det har varit en hemlighet så har jag ju inte kunnat!

För exakt en vecka sen, (dagen efter finalen) bestämde jag mig för att ordna en fest för att Eric och hans duktiga dansare gjort en sådan fantastisk insats i Mello. Eric har ju haft så fullt upp att han knappt hunnit prata med sina närmsta efter finalen, så därför tyckte jag att det var bäst att samla ihop alla och fira tillsammans. Så igår var det alltså fest för hela slanten. Eric trodde att jag, han och hans syrra skulle ut och käka middag, och jag lurade honom och sa att han skulle "hämta upp oss" hemma hos mig först. När han då knackade på dörren hade vi släckt i hela huset och trettio pers gömde sig med tutor och sånna där små poff-saker med serpentiner i (vad tusan kallas dom?) samtidigt som vi spelade Popular på högsta volym. När han väl kom in i vardagsrummet hoppade alla fram och skrek.
Han blev så sjukt chockad och lycklig. Snacka om en lyckad överraskning!

Här kommer lite bilder:









Nu ska jag kötta religion fram tills dess att solsidan börjar. Puss på er!

55 kommentarer:

  1. De borde va olagligt o va så snygga som ni;) hihi Fantastiskt par!

    SvaraRadera
  2. Vad fina bilder! <333
    Du är helt underbar!
    Ni hade jätte roligt va?!
    Det tror jag att ni hade!
    Och det hade ni nog...
    Tror jag! :D
    Okej det blev lite konstigt nu! :D
    Jaja hej då!
    KRAM!

    SvaraRadera
  3. Åh molly vad du är SÖÖÖT! en helt perfekt flickvän, asså :) eric borde vara överlycklig att han har en sån som dig! hihi :D solsidan, ftw :D pusssss!

    SvaraRadera
  4. Gud vad roligt för honom! Det var han väl värd! Kram Thilda

    SvaraRadera
  5. åh va kul! han behövde nog det ;) bara undrar en sak....vet du hur man kan få tag i noter/ ackord till din låt samma himmel? för jag ska kanske sjunga den på min fasters bröllop! det är en grymmt bra låt, och jag har letat och letat men hittar inte den någonstans, det vore snällt om du kunde ge något tips om var jag kan leta.. lycka till med religionen! massor av kramar <3/ jossan

    SvaraRadera
  6. åh vilken rolig idé! Det var han så värd! :) Han är nog oerhört glad att han har dig Molly, som stöttar honom jämt! Kram

    SvaraRadera
  7. hoppas ni hade det jättekul :) det behövde ni nog också allehopa ;) Jag ska också se på solsidan sen och nu ska jag göra so, lycka till för dig med religionen :) kram

    SvaraRadera
  8. Aw, vad gullig du är Molly
    Bästa flickvännen i världen :)?
    Kram<3

    SvaraRadera
  9. Guud, vad fint av dig att göra såå! :)
    kram

    SvaraRadera
  10. haha du måste ju vara typ i särklass världens bästa flickvän! himla kul :D:D

    SvaraRadera
  11. åh vad snällt av dej !! :)
    Hoppas ni hade det grymt kul! Ser så ut i alla fall! Det var han verkligen värd !
    Ha det bra !
    Puss&Kraam!

    SvaraRadera
  12. Åh vilken rolig överaskning! (:

    SvaraRadera
  13. Va gölligt ! <3

    Pöss

    SvaraRadera
  14. Låter helt underbart ju!
    Eric som kommer ha fullt upp nu, förstår att han behöver något kul! Han uppskattar nog att han ha en såpass undrbar flickvän som dig!
    Ha en bra vecka!

    SvaraRadera
  15. låter som en lyckad fest det där
    Alla verkade ha skoj oxå enligt bilderna
    du kan känna dig stolt hihi
    hoppas det går bra med religionen

    SvaraRadera
  16. hej molly!
    skulle du kunna lägga upp bilder på vad för shampoo och balsam du använder? och när du palttar eller lockar håret, vad har du för värmeskydd då? jag tycker ditt hår är så fint! :)

    och ni är så sjukt söta!
    och så undrar jag en ska till, vad tycker du om att eric hånglar och pussar danny? jag tror många undrar de så du kan gärna lägga upp frågan och svaret i bloggen!
    och glöm inte de där med hårprodukterna i frågan över, :)
    många kramar!

    SvaraRadera
  17. grymt söta!
    jag vet att du inte har tid att svara på ALLA kommentarerna. Men kan du ite ha en frågestund???:D

    SvaraRadera
  18. vilka gulliga bilder :) det verkade vara en lyckad överaskning,åh det ser ut som om ni hade kul ändå X) du kanske borde ta åh bli en party fixare? haha ;)

    SvaraRadera
  19. Hej Molly! Jag tror verkligen att det uppskattas att du bloggar om Eric, det är ju om det vi som fans vill veta! :D Så fortsätt så. Ha det så jättebra Molly, sköt om dig. Hälsa Eric massor. Puss!

    SvaraRadera
  20. Hej kära du, jag älskar dig och din blogg, och ja framförallt din underbara röst! men nu är det såhär att jag tycker även väldigt mycket om dina systrar Mimmi och Frida och jag har sett upp till er ända sen jag var liten och jag undrar har inte dom någon blogg? för jag läser din dagligen och det skulle vara så roligt att få läsa om deras liv också. kram Hanna
    jätte tacksam för svar!!!

    SvaraRadera
  21. Det känns som du umgås med äldre för det mesta! :)

    SvaraRadera
  22. Ni måste haft jätte kul :)

    på korten kände man ju igen en del från Let´s dance :)

    kan du inte ha en frågestund någon dag där vi får ställa frågor till dig. Du kan ju på minna några dagar innan så man vet när. :)

    SvaraRadera
  23. Hej Molly!!!
    Åh, vad söt du är <3 Du är nog världens bästa flickvän och du har världens sötaste kille!
    Jag uppskattar verkligen att du har börjat kunna blogga om Eric igen (efter all avundsjuka från tonårstjejer) :D Ni är så fina och jag älskar er!
    Jag har satt upp en lapp bredvid min säng där det står:
    "Jag älskar er, Eric och Molly!
    Ni gör min dag"

    Jag har en fråga! Får man kopiera bilderna på dig och Eric? Skulle vara jättekul om du kunde svara.

    Kan inte du ha en frågestund någon dag?

    Ha det bra och hälsa till Eric!!!!!!!! <3

    SvaraRadera
  24. Kul :D han är helt klart värd det :) /kramzz

    SvaraRadera
  25. ÅH gud va lyckat! Du är fan världens bästa flickvän!
    Kan du inte berätta om hur du och Eric blev tillsammans? Jag vet att ni träffades i Idre och blev kära när ni sjöng tillsammans.. men efter det? när visste du liksom att du var kär? vad gjorde ni efter Idre?

    Jätteroligt om du kan svara någon dag! :)
    Ha det braaa!!!!!! /Kramar

    SvaraRadera
  26. Är så glad att jag hittade denna bloggen Molly :) så fina du och Eric är. gillar hans låt Popular lyssnar på den typ hela tiden hehe :D röstade faktiskt ca 6 Gånger:D

    Och Han Vann:D
    Får man ställa en fråga?:) kommer du vara med i Tyskland och hejja på Eric i den stora finalen?
    hoppas man får se dig i tv då:D
    så gulligt gjort av dig med en överaskningsfest, och så mycket det blev, lycka till båda två:)

    SvaraRadera
  27. ni är så söta tillsammans världens sötaste par,du har jämt så otroligt fina kläder Molly och älskar ditt hår du är alltid så söt!<3
    kram Alva

    SvaraRadera
  28. Så snällt av dig Molly! (a'
    Det skulle vara riktigt snällt om du svara eller typ svara på ett inlägg på bloggen om detta; Accepterar du personer på din facebook som du inte känner?
    Jag skulle liksom jätte gärna vilja bli vän med dig, du verkar såå snäll!<3

    SvaraRadera
  29. åh, gud vad snällt av dig :)
    kul att du skriver lite mer om dig å eric nu :) ni är så söta tillsammans! :D

    SvaraRadera
  30. du är awsome, en hörru, dela med dig lite av din smarriga pojkvän :))))

    SvaraRadera
  31. Guud vad kul för eric det var hyan väl värd gud vilken tur du har som har en sån suuuuper snygg och bra pajkvän! <333
    Kram Alice! <33

    SvaraRadera
  32. Åh, vad snällt av dig!

    Pusskram ♥

    SvaraRadera
  33. Im so popular, im so popular tycker han nog efter att han vann! :) (tyckte detta passade in, haha)

    SvaraRadera
  34. whooa! Ser ut som Miley Cyrus på fjärde bilden!

    eller.. wow. vad fel det blev. Inte minen direkt. Men tja, ni fattar.

    SvaraRadera
  35. Kul att du fortfarande är ihopp med eric^^
    du har tur ;)(han e ju sjuuukt snygg)
    och ni passar så himmla bra ihop^^
    (hur länge har ni vart ihop?)
    aja,sjukt kul iaf,vi hade kommpisar som var i finland jusst då som ringde flera gånger på eric,fasst jag tycker han var värd en 1:a platts...puss!<3

    SvaraRadera
  36. Hej!
    Så himla fina bilder på dig och Eric! Ni är så himla fina ihop! Är superstolt över honom för att han fick så bra placering i Eurovision!

    Gud, du måste vara den bästa flickvännen någonsin som gör en sådan sak :D

    Kram på er båda!

    SvaraRadera
  37. Du och Eric är världens finnaste par.
    Hur blev ni tillsammans igentligen. Hälsa Eric

    Puss och kram Lisette

    SvaraRadera
  38. naiiiiiiii vad söta ni e<3

    Hälsa Eric

    SvaraRadera
  39. Ni är så söta tsm!


    Men jag älskar Eric Saade puzzz på dig Eric och Molly!!!

    SvaraRadera
  40. Åhh vad söt!
    Jag älskar dig och Eric så mycket att jag snart kommer att få data förbud för att jag ty bara sitter framför datorn hela dagarna för att kolla klipp med Eric och läsa din blogg.

    Men vad ska jag göra jag klarar mig inte en minut utan att titta på Eric klipp
    och inte heller att varar utan din blogg.
    Och säg ine att ja men stick och täffa honom för det går inte jag bor i typ Täby och det närmaste stället att se honom på e grönalund ( om han kommer dit)och det näst närmaste e Uppsala men han kommer ditt på nationaldagen och då ska jag va på skansen men sednan kan jag träffa honom på Eskeltunas zoo. Men till alla för utom grönan tar det mer än en timma att åka till.
    Så.........?!?!

    Men jag kommer på något
    Vill oxå va känd.
    Och få spela in typ " Jul med Eric Saade"
    Eller va en familje medlem som du typ Molly.
    Men jag ska läsa hans turne schema och se vad jag kan göra men blogga mer nu plzzzzz.

    Och jag tycker att du kanse kan skriva lite mer om Eric det behöver inte va personligt så men t.ex. Om han ska turnera eller vad hans favorit färg är.
    Typ sånt det e inte personligt så.
    Men hur får man va med i en musikvideo typ Din eller Erics????

    Skulle vilja det så mycket.
    Men vi ses

    Puzz på dig Eric och Kramizz på er båda




    P.S Love you Eric Saade

    SvaraRadera
  41. Men gud va fina ni är!
    Ni är nog det sötaste paret, så sjukt fina ni är :D

    SvaraRadera
  42. Vad trevligt:)!

    Jag som bara älskar dig och Eric!

    När är ett underbart par.

    Ni passar bäst!

    Kram!

    SvaraRadera
  43. hej molly!:)
    hoppas att ni hade kul. Men jag har sett att Eric har ett halsband med ett "M" på sig ibland och då undrar jag om du också har ett smycke med ett "E"?
    skulle vara jätte glad om du svarade för den är ju inte jätte personlig :)

    SvaraRadera
  44. Oooh! Såg Erics made of pop uppträdande på Liseberg för någon vecka sedan. Och när jag kollade på bilderna så kände jag igen den dansaren på bilden längst ner i mitten.

    Hälsa (om du kan) både Eric, han dansaren och resten av dansarna att de var riktigt bra! Hon tjejen som dansade med var också grymt bra! Hoppas vi får se dig i Gbg snart också!

    Kram Hanna

    SvaraRadera
  45. åååå!!!du vill inte veta vad avis jag är på dig!!! du har VÄRLDENS SEXIGASTE POJKVÄN<3<3<3<3<3<3!!!!

    JAG ÖNSKAR FÖR ALLT I VÄRLDEN ATT JAG FICK VA DIG I EN DAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    PS MEN DU ÄR ASSSSSS GRYM!!!!!!!<33<33<33<33

    // KRAM Elin

    SvaraRadera
  46. ni är så söta ps säg till eric att jag tycker han är bäst på att sjunga fast det är ju du med

    SvaraRadera
  47. Jag e kär i dig mitt namn är Kisselina


    Dumpa Eríc Saade

    SvaraRadera
  48. WOW HAN MÅSTE VAD JÄTTE LYCKLIG OCH TUR SOM HAR DIG MOLLY<3<3<3 OCH NI ÄR VÄRLDENS SÖTASTE PAR JAG NÅGONSIN HAR SÄTT<3<3<3 HOPPAS NI FÅR DET JÄTTE BRA OCH ÄR LYCKLIGA TILLSAMMANS<3<3<3 MÅNGA KRAMAR OCH PUSSAR FRÅN MOLLY<3<3<3

    SvaraRadera
  49. Ge Eric grymt många pussar och kramar från mig Molly! :D
    Skulle hälst vilja göra det själv, fast det går ju inte direkt :p <3333

    Iaf så är ni ett grymt fint par och jag älskar dig och din överfina pojkvän !!! <3 :)
    1000 kramar från mig!

    SvaraRadera
  50. åh så himla söta är ni tillsammans! kan säga att jag är avundsjuk på dig molly! men nu är ju så sjukt söta tillsammans.

    eric är ju så sjukt duktig älskar honom ja du fattar ! haha, men han är sjukt duktig. och ja jag blev överlycklig på lotta när jag höll han i handen! och att han började sjunga hearts in the air och då stog han bredvid mig ÄLSKA<3

    ha det underbart och hälsa eric från mig, KRAM

    SvaraRadera
  51. ni är så gullit par!

    SvaraRadera
  52. In the first photo, Eric is like a little boy and I love this photo. Eric and you are very beautiful !!!
    Elena of France !

    SvaraRadera