söndag 18 juli 2010

Hej...


Hej civilisation. Hej stadsliv. Hej mobilteckning och internet.

Efter en underbar veckas semester där det största bekymret var vilken glassort man skulle välja, har jag nu kommit tillbaka till civilisationen och verkligheten. Eller verkligheten, och verkligheten... Jag står just nu på Ullevi och repar inför morgondagens Gothia-invigning. Det känns egentligen inte speciellt "verkligt" att det ska komma ca 53 000 människor hit och lyssna imorgon!
Jag har ett overkligt bra jobb!








Bilder från veckan:





Vi spelade golf. Eller jag försökte i alla fall... Första rundan spelade jag så dåligt att det hade gått bättre om jag puttat hela vägen fram till hål... Men andra rundan gick det som tur var mycket bättre!




Visst, kalla mig "lillgammal" eller "gubbig", men det är så fridfullt att spela golf. Ja, när det går bra i alla fall.




Muums!



Världens sötaste Thea (hon satt ju aldrig still så att man kunde få en snygg bild!)



Hon är knappt tre år och älskar redan smink och nagellack. Så söt!



Puss!

-- Bloggar från iPhone

8 kommentarer:

  1. ahh.:)
    jag sitter just nu i bilen på väg till göteborg för inchecking på skolan, har varit i grebbestad.(:
    Jag längtar så sjukt mkt till imorn! <3

    Och du måste hålla tummarna för mitt lag, snälla! (aa'

    Pussar & Kramar

    SvaraRadera
  2. Fina bilder ,jag spelar också golf .
    Fortsätt ha en bra semester kram/Alva<3

    SvaraRadera
  3. Hej vad har du i handikap i golf?
    Saknat dig,

    SvaraRadera
  4. Hej Molly,

    no, i didn´t forgot about you :) Well, to recover from the accident, ( falling from the ladder at my garden ) took longer time than expected.

    I guess you had a nice time on Öland, right?

    What about the work at the new stuff for the next album? Will there be any english songs included? You have a lot of fans here in germany already and it would be nice to see you here performing live on stage.

    BIG WISH! Please answer our questions here from time to time. Your blog don´t have too many visitors yet, please take up our questions if they are not to hard to answer or indiscreet.

    THANKS IN ADVANCE!

    When i looked throgh my archive stuff at music, i found this charming ballad for you:

    http://www.youtube.com/watch?v=f-wguyMn6qw&fmt=18

    I hope you like it and please don´t take the words at the lyrics meant word by word by me, you know what i mean :)

    Have a good time tomorrow and keep on blogging!

    Puss och Kram

    Frank

    SvaraRadera
  5. heej

    Jag äter glass o jordgubbar just nu
    fina bildeer
    besök gärna bloggen

    SvaraRadera
  6. Jag e på gothia, så jag kommer att se dig där:)<3

    SvaraRadera
  7. ne va söt <3<3 :D // Caroline <3 :D

    SvaraRadera