måndag 6 december 2010

Finns det medicin mot Beslutsångest?

AAAAH JAG BLIR GALEN! Jag lider av sån sjuk beslutsångest att hela kroppen liksom mår dåligt. Magen krampar och jag blir alldeles stirrig och ofokucerad. Det behöver inte ens vara något stort problem, men just problemet i sig, och att jag verkligen inte vet vad jag ska välja torterar mig!

Ikväll har jag två val:

1. Att gå ut med mina underbara vänner och fira att vi har studiedag imorgon.

2. Att ligga här hemma i värmen och plugga (vilket jag VERKLIGEN skulle behöva!) och sedan dricka te och titta på Prisonbreak...

... Åh! SNÄLLA HJÄLP MIG! Jag går sönder! Om jag inte bestämmer mig snart kommer det sluta med att jag ligger och stirrar upp i taket och inte får nått gjort!

(För att tänka på något annat så länge...)

Idag har jag varit och hälsat på de sköna tjejerna på VeckoRevyn-redaktionen. Vi drack julmust, åt pepparkakor och planerade lite inför ett samarbete som kommer ut i januari. Det ska bli så sjukt spännande! Längtar!



Jag och söta Anastelle.







Världens skönaste gäng! Om jag av någon anledning slutar med musiken ska jag söka jobb på VeckoRevyn-redaktionen direkt!

Pusss

10 kommentarer:

  1. Klart du skall gå ut med dina vänner.
    Nu är det bestämt.
    Inte skall du ligga ocg titta i taket. Det har du sett tidligare och det kan du se senare med.Det blir inte borta för du flyttar hemanifrån.
    Ha en trevlig kväld.

    Johan

    SvaraRadera
  2. Sluta inte med musiken vill att du ska göra fler cd skivor och jul musik
    Och blogga.
    Snälla ta bilder på dina 2 hem inte bara bilder i ditt rum utan syrrornas med och lite annat kan vara ute med tack. Molly du betyder allt för mig.
    Kramar i massor Daniela

    SvaraRadera
  3. Båda låter ju som bra alternativ, men gör det som du tycker känns bäst. Vännerna har du ju där alltid, om du varit så upptagen med jobb etc så kanske det kan vara bra att ta tag i plugget så ångesten inte fördubblas med 100 sen !? Jag har också studiedag idag och spenderar den hemma genom att sitta med skolböckerna och dokumentet på datorskärmen..Kul :) Eller njaa... iaf Molly Lycka Till!

    SvaraRadera
  4. Jag tycker du ska gå ut med kompisarna :D
    men det är även bra att plugga, så gör som du mäst känner :D eller så kan du dra lott :P

    SvaraRadera
  5. plugga lite så kan du hitta på något med dina vänner imorron eller så kan du göra typ hälften så du pluggar först lite grann och sen resten av tiden är du med dina vänner :D

    SvaraRadera
  6. Hej Molly! Tycker du ska plugga ikväll så kan du gå ut imorgon med dina vänner då du är ledig och har studiedag :) Så kan du göra båda! Kram Amanda

    SvaraRadera
  7. Hej MOLLY!!!!!
    gå ut med dina underbara vänner och ha kul plugga har du tid med någon annan dag!!
    vad är det värsta som kan hända om du inte pluggar?
    fundera på det sen har du det bästa svaret vad du ska göra ikväll <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
    ÄLSKAR DIG DU ÄR BARA BÄST MOLLY KRAM ALVA<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<33<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

    SvaraRadera
  8. Tjenare!
    Jag tycker att du ska gå ut me dina vänner...
    Fast... det beror på om du har mycket att göra när det gäller skolan!??

    Du får absolut inte sluta med musiken!!!!!! Lova det!!!!!!!! Snälla <3
    Men vems var alla skor?

    Krrrrrrrrrrrrram Märta

    SvaraRadera
  9. Det var trevligt att ha dig här på redaktionen söta Molly! :) Kram Angelica VeckoRevyn

    SvaraRadera