tisdag 18 maj 2010

Prince of Persia

Bilder från gårdagens premiär:







Ja, vad ska jag säga om filmen... Den var bra. När jag gick därifrån kände jag mig nöjd med vad jag fått se. Den innehöll precis alla ingredienser som gör en bra film. Kärlek, våld, hjältar, magi och klyschor.

Den fattiga gatupojken man får följa i början blir inte helt oväntat först prins och sedan hjälte. Efter en massa motgångar som inte ens Edward Cullen hade överlevt, räddar han till slut både världen och prinsessan. Man fick precis det man förväntat sig och hoppats på helt enkelt!

Eventet var jättefint uppstyrt med utklädda statister och biljett-människor. Salongen var fint pyntad och det bjöds på spännande mat. Tack Petré!

Nu är jag påväg hem från studion. Tror jag ska sätta mig och plugga på altanen direkt när jag kommer hem. Det är ju sommar nu! Wihoo!

Puss

-- Bloggar från iPhone

4 kommentarer:

  1. vad hette den filmen du sogg eller var det nu var..

    SvaraRadera
  2. klänningen eller tunikan som du har på dig, var är den köpt?

    SvaraRadera
  3. Vad kul att filen var bra ;D, var du bara där med en kompis eller var pojkvännen också med? :P puss på dej /vicky

    SvaraRadera
  4. vart har du och din kompis på bilden köpt eran klänning/tunika? :)

    SvaraRadera