fredag 21 maj 2010

Student-Fotografering med Alice

Har ägnat hela förmiddagen framför kameran tillsammans med min fina Alice. Vi har plåtats i olika studentkläder och studentmössor inför en studenttidning som kommer ut nästa vår (mkt student!) Riktigt kul har vi haft!

Måste säga att det var en fantastisk känsla att få ha på sig studentmössa, skåla i fejkchampagne (fanta blandat med Ramlösa! Såg riktigt äkta ut!) och låtsas vara sådär totallycklig som man är på studentdagen. Jag fick liksom ett litet smakprov ett år i förväg!

Det knäppa kommer bara bli sen nästa år när jag och vännerna ska köpa studentmössor och bläddrar i en tidning där jag är med på varje sida... Kommer kännas ganska skumt!

Lite bilder behind the sceenes:

























Haha! En sån här ska jag själv ha på min student!

Nu sitter jag i erics loge. Erik hassle sitter här bredvid pianot och spelar. Han är så grym! Ska snart ut och titta på eric!

Puss

-- Bloggar från iPhone

12 kommentarer:

  1. haha fin fin <3 // Caroline <3 :D

    SvaraRadera
  2. Hej Molly,

    very nice pictures of you like always :) But my comment of may, the 20th didn´t appeared :( Why??? You didn´t liked my mild, positive criticism?....Would be nice to get a short reply to it.

    Kram

    Frank

    SvaraRadera
  3. snygga Molly
    Hur får man tag i en jätte student mössa berätta

    SvaraRadera
  4. Älskar den stora studentmössan! Och din blogg! <3

    SvaraRadera
  5. Du är snygg lika som alltid :D

    Kom precis hem från Rix fm festival (: Eric var riktigt jävla bra! Kan inte du visa lite egna bilder fån kungsan om du har ngr? (:

    SvaraRadera
  6. Va roligt! :)
    Vart kommer du ta studenten?
    Puss o kram Linda

    SvaraRadera
  7. Haha en sån stor mössa har vi på min skola, döhäftig =) Vad härligt att få ett smakprov på det lyckorus jag och många tusen andra befinner sig i just nu, en helt obeskrivlig känsla, en blandning av total lycka och skräck. Man känner sig så liten men ändå så stor. Helknasigt...

    Njut av tiden i skolan! kram Carro

    SvaraRadera
  8. fina bilder, kul att du och "idol-alice" är kompisar,är ni lika gamla?

    aha du var på kungsträdgården! :) var han bra? HAHAHAHA vilken dum fråga,såklart han var men aja ha de gött ;D

    kram!

    SvaraRadera
  9. Heej Molly!:)
    Fina bilder,kolla du på Eric när han var med på rixfm festival där var jag gud vad coolt jag kunde ha sätt dig!!<3 Kram Alva

    SvaraRadera
  10. Hej ursäkta hur får man tag i sån stor studentmössa?

    SvaraRadera