tisdag 1 december 2009

01 DEC - Jag klarade det!


Åh jag har så mycket att berätta för er att jag inte ens vet var jag ska börja!

Det har hunnit hända så mycket kul saker nu under bara ett dygn, att jag verkligen saknat att få skriva av mig lite till er. Jag inser nu att jag verkligen är beroende av det för att inte överbelasta min lilla hjärna (som b.t.w. just nu har fullt upp med ett hemligt projekt... ).
Jag klarar mig inte utan er helt enkelt!

Nu under kvällen/natten (jag har ju en tendens att blogga som allra bäst när alla andra sover...) kommer jag därför massproducera inlägg - så ha tålamod!


1:a December och SLUT PÅ HÄLSOMÅNAD!

Ja kära ni, jag är ingen talare, men vill bara säga att jag är så glad och stolt över att jag klarade att hålla mitt löfte (trots att det inte var alls så svårt som jag förväntat mig)!

Till att börja med, vill jag tacka min mamma, pappa, mina systrar, min kusins grannes hund och min syrras kompis docktillverkares frisörs polska städares blinda farmor....... (okej. Nu gick jag för långt. Inte kul.)

Näe, helt ärligt så är jag bara glad över att jag slutförde uppdraget (som ni kanske vet så hatar jag att misslyckas).



Detta firade jag såklart med årets första LUSSEBULLE!



HUR GICK DET FÖR ER?

5 kommentarer:

  1. Duktig flicka!
    Jag kan ju säga att jag sitter här och äter godis (ojojoj, på en vardag tillochmed...), så du kan känna dig grymt duktig. haha! :) bästa! <3

    SvaraRadera
  2. Tja du var bäst.
    Jag klarade 15 dagar.

    Gick du ner något berätta?
    Skriv så mycket du kan på bloggen
    Kram Daniela

    SvaraRadera
  3. Bra jobbat Molly!!! Jag fullkomligt frossar i julmust och lussebullar nu, kan knappt passera en pressbyrå utan att få vittring på lussebullar, du vet så som Jerry får på ost i tom och jerry filmerna ;o) hihi Det går liksom inte att hejda sig!! ;o)

    SvaraRadera
  4. Jag KLARADE DET MED!!!Hur stolt är man inte efter?Det går bara man vill!Bra jobbat Molly!

    Kram M

    SvaraRadera
  5. haha!joo, det var jätteroligt :) eller det kanske bara är jag som har dålig humor... ;) tack för en jättebra blogg förresten!

    SvaraRadera