söndag 27 december 2009

Hur många stjärnor kan ni ha i ansiktet samtidigt?

2 kommentarer:

  1. Haha, du är ju bara för söt, och jag gillar att du verkligen bjuder på dig själv!
    Du är så duktig molly, och du är en stor förebild för mig.

    Puss på dig, och du, oavsett hur illa du kmr dansa vet du att de finns en liten tjej i småland som håller tummarna ändå=)

    SvaraRadera
  2. Hej Molly. Jag blir så otroligt lycklig av att läsa din blogg! De brukar säga att det är bra med artister/kändisar som är "down to earth" men jag tycker du verkar vara så mycket mer än så! Att läsa din härliga blogg får mig att känna att en sån vän skulle jag verkligen vilja ha. Inte så helt i nån alternativ elitvärld som många av de "ouppnåeliga" kändisarna som man - iallafall jag, läser om annars, verkar vara i. Din öppenhjärtliga blogg får mig att le i hela hjärtat. Och jag tycker också att det är så tråkigt det där med att du blir kritiserad för din vikt (jag älskar när tjejer är sig själva och ser hälsosamma ut oavsett storlek!) Jag har precis gått i takar om att vilja starta en tonårstjejtidning i framtiden (det lär ju kanske aldrig hända, men drömma får man ju :))och just ta upp det här med ideal och sånt där. Jag fattar verkligen inte hur media/folk som skriver på internet kan vara såna rötägg! Och som du säger även kändisar har känslor. Jag skulle aldrig våga läsa alla de där inläggen om jag var känd. Och var vid gott mod när självkänslan sviktar och rötäggen vill åt dig i tankarna för vi är många som beundrar och älskar dig!!! De där rötäggen (eller lowlifes som de heter på engelska) är inte värd en enda av dina tårar!

    över till bilden jag kommenterar:
    Den här bilden när du har stjärnor i ansiktet är SÅ söt! (hur fick du fast de förresten?) och jag älskar dina miner och "knasigaska" kort och sättet du skriver på! skämmas ordentligt bör de göra som säger eller skriver ett enda elakt ord om dig. Du är BÄST Molly och låt ingen av de där elakingarna nånsin få dig att tvivla på nått annat! Vi ÄLSKAR dig!!!!!! ändra dig aldrig för nån annan. aldrig ALDRIG!!! Massor med Kramar från Magdalena

    SvaraRadera