tisdag 29 december 2009

HAHAHA! Fulaste någonsin

Eftersom ni tjatat och tjatat efter att jag ska lägga in videoklipp, tänkte jag idag (inatt) överraska er med en liten video som jag, Frida och Mimmi gjorde tidigare idag.
Jag kan väl börja med att säga att jag inte är, och ALDRIG kommer bli en sån där videobloggare som sitter och posar in i kameran och putar med läpparna... eh varför förklara mig? Ni kommer ju märka!

Jag hoppas att från och med denna stund, natten till den 29 december 2009, äntligen kunna ta död på alla fördomar om att jag är lillgammal, pryd och småtantig...


Känsliga tittare varnas...



Hoppas vi inte gett er men för livet!

20 kommentarer:

  1. HAHAHAHA fyfan vad sköna ni är! hahaha bäst :D

    SvaraRadera
  2. Hahah ;D håller med anonym

    SvaraRadera
  3. helt klart bäst ja, lite små gulligt om man frågar mig! :) lägg gärna upp fler, kul ju :)

    SvaraRadera
  4. du kunde ha vart seriös ist de hade vart bättre:P
    men detta va också rätt kul:P

    SvaraRadera
  5. haha så himla söta ni är! ni alla är så lika varandra. mera videoinlägg vill vi ha:D

    SvaraRadera
  6. Haahhahhhahahahhahahah, Vad söta ni e :) Hoppas allt e bra me er.

    Kram på er alla 3
    Lill-Martin

    SvaraRadera
  7. du fick ju en sko till ditt armband i julklapp. vart kan man köpa ett sånt armband och saker att sätta dit? skulle vara underbart om du skulle kunna skriva det, har letat och öetat men hjittar inte någonstrans
    skulle vara underbart snällt
    kram

    SvaraRadera
  8. hahahahahahahahahahaah kloooockrent ;D ni är så jävla sköna :)

    SvaraRadera
  9. Vad goa ni är!!!!!
    Gott Nytt År önskar jag dig!
    Kram Magnus

    SvaraRadera
  10. hahah, va sköna ni är :D <3

    SvaraRadera
  11. hahah, mera videoinlägg!
    förresten vad är det ni börjar garva åt i mitten av videon typ. frida gör något ?

    SvaraRadera
  12. HAHAHAHA så sjukt najjs!^^ .. mer sånt !^^


    ( anonym - Har också sånt armband. Det heter thomas sabo. du kan köpa de på http://www.sabocharms.com/ eller smycka/lyxxa. mm.

    SvaraRadera
  13. Ni är så söta, vill se mer hihi puss // Caroline <3<3

    SvaraRadera
  14. HAHAHAHAHA roligt ! :D :D :D

    SvaraRadera
  15. Haha höll på att pissa på mig av garv!!

    SvaraRadera
  16. HAHAHA!!! va roliga ni är! Precis min humor;)
    skrattade så jag nästan kissade på mig..haha!

    SvaraRadera
  17. hahahah!!as bra ;P

    SvaraRadera
  18. SNÄÄÄLLA molly kan du lägga ut mer sånt här skrattar lika mycke varge gång ja ser den här älskar din humor o allt !
    KRAM <3

    SvaraRadera