torsdag 25 augusti 2011

Jag blir aldrig någon hemmafru

Kom precis hem och blev påmind om det totala kaos jag bara lämnade och drog till Malmö...

Självklart kommer jag på sent i tisdags att jag har en hel del grejer som behöver tvättas innan resan.. Jag kastar mig ner till tvättstugan och ser att det är ledigt! Perfekt! Så på två minuter kastar jag ner i princip allt som inte ligger ihopvikt i garderoben (vilket blev ca 3,5 IKEAsäckar..) och slänger in dom på 40 grader.

Den lilla spontana handlingen slutade i två krympta favorittröjor (nya dessutom!) en krympt klänning (som jag iofs kanske kan använda som linne nu...) och en stor reva i Fridas favoritklänning som jag fått låna...







Jag är inte min vän just nu! Är så trött på mig själv!

Dessutom så stängdes elen av precis när jag torktumlade allt... Så på fem minuter hängde jag upp nästan två fulla IKEAsäckar på varenda liten yta jag kunde hitta i lägenheten...






Shit alltså! Jag blir ALDRIG någon hemmafru!
Vissa har det i sig, andra inte!



-- Bloggar från iPhone

22 kommentarer:

  1. Vad sa Erik om det hela då? ;) *skratt*

    SvaraRadera
  2. oops... men sånt händer Molly! jag kommer heller inte bli någon hemmafru :P

    ska du följa med Eric till grönan ikväll? funderar på att åka dit med min kompis.. så isåfall hoppas jag verkligen att du följer med så jag kan hinna träffa dig! :D

    du är verkligen min idol!

    Kärlek till dig <3

    SvaraRadera
  3. Haha,nej en hemmafru ska du kanske inte bli!;)
    Kram Frida<3

    SvaraRadera
  4. Hej goa Molly!! Nej, nån hemmafru får vi väl verkligen hoppas att du inte blir, haha!! Då hade vi ju inte fått höra din fina sångröst!! Och du, man blir lyckligare över ett perfekt städat hem, I know! Du gjorde helt klart rätt i att åka till Malmö istället, det gör ju dig lycklig, och på köpet får du en lycklig kille!!Viktigt att vårda sin kärlek varje dag!! Kramizz

    SvaraRadera
  5. känner väldigt mycket igen mig i dig haha :D..det är jobbit det där med att hålla ordning :/

    SvaraRadera
  6. det kommer säkert ordna sig! :) hoppas inte frida blir allt för arg (a)
    kram på dig !

    SvaraRadera
  7. Ojdå... Hoppas Frida förlåter dig! Och det kanke inte bara va din dag idag hoppas dagen blir bättre...! <3 Många Kramar / Emilia <3

    SvaraRadera
  8. Nee, stackarn! Hur känns det att eric har skaffat en tattoo?? Sorry ifall det är för personligt! :'(
    Pusspårehjj!;)<333

    SvaraRadera
  9. haha:)

    Är jag helt dum i huvudet som inte ska gå ikväll??? (grönan) Jag vet,det är jag. Men jag orkar inte stå i typ fem timmar och vänta för att inte se ngt...
    Jag vet det är sjukt, jag har typ planerat den här dagen i över tre månader, fixat allt, men jag pallar inte stå en evighet. jag vet ändå att jag kommer se 1000000000000000000 ryggar och höra tjej skrik. thats it...
    Men jag kmr hata mig själv imorrn, när jag vet att det är försent! :(
    Börjar gråta nu...............

    SvaraRadera
  10. Du borde ha var annan vecka en dag du har städ tvätt och vädrings dag.
    Du kan bli hemmafru om du övar. Lycka Till

    SvaraRadera
  11. Åh, vilken otur :c

    SvaraRadera
  12. Du och Eric passar skit bra ni e liksom gjorda för varan Eric e sjukt snygg och sjunger bra och du e jätte söt och sjunger också bra!! Det var verkligen ass grymt i går på Erics konsert stod längst fram!! (skulle gärna vilja ha en autograf igår men det var för många:(<3) Hälsa eric från mig hehe! föresten har precis börjat följa din blogg den e grym!!!<3<3<3 (du värsta förebilden asså) :)

    SvaraRadera
  13. Jag fyller år idag !! :D
    Född den 25/8 1997

    SvaraRadera
  14. Vill bara säga att du sjunger helt sjukt mega bra och är hur snygg som helst! Kram Emelie <3

    SvaraRadera
  15. Hahah sånt händer molly! Och man lär sig av sina misstag! Eller hur?;-) ha det bäst! Kramar<3/ josefine

    SvaraRadera
  16. Känner igen det där... ;D
    Jag vill också passa på att berätta att jag är med och tävlar om ett mineralsmink-kit hos Helen på hiilen.blogg.se (check her out!) åt min underbara sambo!
    /Tommy

    SvaraRadera
  17. Molly, det är bra att du är den du är! Och det beundrar jag hos dig!
    Och dessutom är du en sådan fantastisk sångerska! Beundrar din röst otroligt mycket!
    Det är inte många i världen som har en sådan gåva! du kommer komma så långt med din röst!
    Jag har till och med, hört med mina vänner i usa, att dom föredrar dem svenska låtarna I Tangled! jag är inget fan av dubbade filmer, men gud du gjorde låtarna så gudomligt bra!
    <33 massa kärlek!

    SvaraRadera
  18. hej molly vet du hur mycket jag älskar diggggggg det klart att du orkar, ge inte upp , jag är säker att du kan, jag älskar dina sånger. jag älskar dig världigt mycket.. jag är glad att jag känner dig, asså vem som inte känner den snyggaste människa i världen . alla är stolta över dig. molly ..blogg.loveeeeeeeeeeeeeeee uuuuuuuuuuuuuuuu

    SvaraRadera
  19. hahah. ja du, jag brukar jag detsamma.. katastrof.

    SvaraRadera
  20. hej molly! har du kvar din bdb? om du har det, vad heter du? :)

    SvaraRadera
  21. Hej goaste Molly!
    Jag har en liten fråga till dig, såhär på eftermiddagen. Alla sånger du sjungt, så har du inte gjort den bästa. Det vackraste av Cecilia Vennersten. Du sklulle inte kunna sjunga den någon gång? Tror att den skulle vara helt peerfeeecct! :)

    SvaraRadera