onsdag 31 augusti 2011

Rockbjörnen eller inte Rockbjörnen... det är frågan


Hej finaste!

Imorgon kommer det hända grejer här på bloggen, så håll utkik!


De senaste dagarna har varit helt hysteriska. Varför är det alltid så att allt måste hända på en gång? Jag har ju suttit och rullat tummarna halva sommaren (okej kanske inte… men det har iaf varit lugnare än vanligt!) och nu helt plötsligt hinner jag knappt gå på toa för att jag har så mycket att göra! Mitt i alla möten, låtskrivarsessions och körtkortsplugg kommer jag på att det är Rockbjörnen kväll… åh! Jag får se det som en belöning om jag pluggat bra.

Så nu måste jag sätta igång igen! Håll tummarna för att jag hinner klart!





PUSS

46 kommentarer:

  1. Lycka till med plugget och allt det på rockbjörnen! ;)

    SvaraRadera
  2. Jag håller alltid tummarna för dig att det går bra med allt du gör!
    du är bara så j***a as bra!!
    Puss oc Kram från Alva i E:tuna!<3<3<3<3<3<3

    SvaraRadera
  3. I will keep my fingers crossed for you! Hope you will have time for all the things you have to do now. You are always beautiful!
    So much love from Hungary! <3
    /Kamilla

    SvaraRadera
  4. Oj är det ett helt år sen jag läste på bloggen att du skulle på rockbjörnen. Då visade du din rockiga outfit innan. Kan du göra det i år också?Om du hinner förstås. Lycka till till eric! Malin

    SvaraRadera
  5. molly molly molly, när sänds rockbjörnen??? vilken kanal? är det inte direktsänt? hittade det inte på tv tablån. kram :)

    SvaraRadera
  6. lycka till:) hoppas du kan gå på Rockbjörnen!!!!!

    SvaraRadera
  7. Hej visas rockbjörnen på tv snälla svara då är du BÄST love uuuu


    pussss

    SvaraRadera
  8. Hej Molly, Jag håller tummarna för dig Molly,du kommer att hinna klart med pluggandet. Jag tror på dig det här fixar du. Med vänliga hälsningar ROBIN ULUSOY.

    SvaraRadera
  9. Jag röstade på Eric varje dag!<3
    Hoppas att han vinner för det är han värd!<3
    Kram Frida<3

    SvaraRadera
  10. Hej Molly!

    Jag undrar vad du har för kamera och om den både tar bra foton och filmar bra? :) letar efter en ny kamera att köpa så tänkte om du kunde hjälpa mig, om du har några tips eller så! :)

    KRAM TANJA

    SvaraRadera
  11. Jag vill också till Rockbjörnen, men hinner inte :(

    SvaraRadera
  12. Fick du Presenterna?! ^^ :O
    Ja elr nej?!
    Vill veta om du fick dom! <3
    DEt var från mig isf!! ^^ <3
    Puss ♥ :*

    SvaraRadera
  13. Det går säkert bra du vinner lätt! Hälsa Eric Sååååå Mycket! Puss på dig gullunge!

    SvaraRadera
  14. Anna med en fråga31 augusti 2011 kl. 16:40

    Vad kul;) vad är det man .... Gör?!? Där.
    1 fråga;D skulle bli jättesuperduperlupersuper glad om du svarade på den:D<3
    "Vilket år är mimmi och frida födda??"
    skulle bli jättesuperduperlupersuper glad om du svarade på den:D<3
    LOVE UUU;)<3333
    Pussusssusss

    SvaraRadera
  15. Why you don't write english...please start writing english , thn we who live in england or somewhere like spain and franch can read your blogg too , it's so sad that we don't understand anything cause google translation is like it is .. :) please :):):):):

    SvaraRadera
  16. Åh, vad kul! Det är du värd! :)

    SvaraRadera
  17. Vad spännande ska se till kika in här imorgon igen Molly ;)
    Lycka till med körkortet du kommer klara det ska du se :)
    Du får ha det så kul på rockbjörnen ikväll & håller mina tummar för din pojkvän har tar med sig hem några björnar ;)
    Kram

    SvaraRadera
  18. Hey Molly , Why you don't write in english, it's so sad cause we all who don't speak swedish can't read your blogg , :( Please write in english ... :)

    SvaraRadera
  19. Hejsan:) Jag Undrar om du och Eric är ihop fortfarande?! Ps. Du är söt <3

    SvaraRadera
  20. Heja,heja,heja,heja,heja super Molly jag tror på dig Molly. Kram Evelina B-)

    SvaraRadera
  21. Tummarna hålls för både Rockbjörn och körkort...

    Kramisar från Norr.

    SvaraRadera
  22. Heey!! Jag har röstat som en galning på Eric!!! :-D önskar er all lycka t er! :-D <3


    Kramis! :-P. <3

    SvaraRadera
  23. Hello, Molly!
    Not very well understood what you wrote, because that does not know Swedish. (Even the translator could not help).
    But as far as I understood to wish you good luck:)
    Please write in English.

    SvaraRadera
  24. Hoppas värkligen att du får ditt körkort kan du ju komma och hemta mig från Gbg ( haaha skule inte gå ) Men hoppas att du kommer i väg till Rockbjörnen! <3

    Många kramar / Emilia <3

    SvaraRadera
  25. Heej Fina Molly.
    Lycka till med körkortet så kul :) åhh längtar tills i morgon för att få se vad som kommer att hända för spännande med din blogg :)
    Kram Eva

    SvaraRadera
  26. Malin:
    Hihi bara läsa Mollys inlägg nedanför detta så förstår man de är ihop ;)
    Kram

    SvaraRadera
  27. hej Molly lycka tilll love uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

    SvaraRadera
  28. Eric must win! He really deservs it!
    /Kamilla

    SvaraRadera
  29. Har röstat på Eric varje dag!!! Nu är det bara årets manliga liveartist kvar! Han ska vinna :D
    Annars blir jag galen här hemma <3 Älskar Eric, hälsa honom från mig!
    Älskar dig också Molly <333
    PÖSS Märta

    SvaraRadera
  30. Hörni allihopa, jag tror faktiskt att Molly och Eric måste ha gjort slut nu...på riktigt, för dom har ju inte setts på flera timmar idag...allvar asso!
    Det MÅSTE ju ba va så helt enkel, eller? VAAA??? För det sa i alla fall min kompis kompis Johanna i 4D i paralellklassen...
    Undrar i alla fall jag, en blond 11-årig blivande raketforskare? Tyyyp!
    Nån son VEEEET??? Förvirrad, förälskad...korkad...ännu mera korkat, typ jätte korkad, helt enkelt hopplös, sorryyyy! ?!?, eller? Åhhh!?

    SvaraRadera
  31. Lycka till med körkortet! Min pojkvän kör upp nu också och han pluggar på för fullt!
    Det går bra!
    Ha så kul på Rockbjörnen ikväll! Hoppas Eric kammar hem några fina priser!
    Puss! <3

    SvaraRadera
  32. Men SNÄLLA allihopa, de är fortfarande ihop. LÅT DEM VAARA!!
    jag kan bara tänka mig hur det måste kännas för Molly, snälla??
    ÄLSKAR DIG MOLLY;)<3333 PUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSS<3<3<3<3<33333

    SvaraRadera
  33. Synd att eric inte vann.. men hoppas ni hade kul ändå!! Och lycka till med körkortet!!:)
    Kraaam // jessica :)

    SvaraRadera
  34. Eller hur! Jag håller med Anna !! Låt dom vara!! Varför skulle hon följa med till Malmö och grönan om dom inte var ihop??! Och läs inlägget "snäll flickvän" flickvän - fattar ni inte eller? Guuud vad trögt! Så låt dom vara! För guds skull!!!
    I Love you molly!!!
    Du förtjänar privatliv!:)

    SvaraRadera
  35. ååå så synd att eric inte vann något pirs han är värd GULD mer en GULD !!!! :) <3<3<3<3

    SvaraRadera
  36. Okay, Eric didnt win, but he is the real winner in my heart!
    /Kamilla

    SvaraRadera
  37. Molly..för det första: vilken konstig namn. Molly påminner om en liten mus haha. Blev du inte mobbad i skolan för det namnet?
    Och sen så skulle du inte bli lika känd om och Eric inte va ihop. Seriös! Du kanske har fått lite mer fans på sista tiden, varför? Jo, för du är Eric's flickvän! Sen så tror du att du är galen och skämmer ut dig och rolig! Så därför gör du en massa dagens tabbe. Men igentligen så är du helt korkad! Vem fan är så korkad som du? Ingen. Du borde ha vunnit rockbjörnen för den mest korkade personen. Och vad är du igentligen känd igenom? Att sjunga?! Hahha, lycka till när du får runt 10 personer på dina "konserter"
    ;)

    SvaraRadera
  38. Hallå där! Väntat idag med spänning på vad som ska hända här på bloggen! Malin

    SvaraRadera
  39. Hej Molly .. Jag ska börja träna för att komma i form lite bättre .. Hur motiverar du dig så att du faktist tar dig till träningen .. Hade // Sofia

    SvaraRadera
  40. Tråkigt att Eric inte vann,men han är i alla fall bäst enligt mig!<3
    Lycka till med körkortet!:)
    Kram Frida

    SvaraRadera
  41. Hej ville bara tipsa om att det står i en Frida tidning att du är en av de trevligaste kändisarna :D tänkte att det kunde vara kul att höra ;) Kram.

    SvaraRadera
  42. Molly vad skulle hända på bloggen idag? hälsa din snygga pojkvän Eric med en stor kram! Du är så vacker Molly puss. Ps du är så söt och snygg och vacker såklart!!!!

    SvaraRadera
  43. Skulle det inte hända grejer på bloggen i dag?

    SvaraRadera
  44. Hejhej jag började läsa din blogg för en vecka sen ungefär:-) din blogg är verkligen jättefin och du med såklart! Lycka till med pluggandet och allt du är bäst!!! Kram<3

    SvaraRadera
  45. Till den idioten som skrev att molly var ett fult namn och att hon är känd bara för vem hennes pojkvän är:
    Nej, molly är inte känd för att eric är det. Molly är känd för att sjunga. Hon har den mest underbaraste rösten som finns. Hon har fans för att dom älskar henne. Men visst det finns idioter som du som bara är avundsjuka på henne. Antagligen pga att du själv är kär i eric eller så är du helt enkelt bara avundsjuk! Visst jag tycker eric ser jätte bra ut. Men jag gillar han pga hans musik. Min absolut största idol är molly! Hon är den mest fantastiska personen på planeten. Så ta din avundsjuka nån annanstans för här vill vi inte veta av den!!!

    Molly du är bäst!!:)

    SvaraRadera