onsdag 10 augusti 2011

På planet





Nu sitter vi äntligen på planet.
Varför känns vår alltid familj som Svensson Svensson (kommer ni ihåg den serien?) när vi ska ut och resa? Vi råkar alltid ut för knäppa saker! Seriöst så skulle vi kunna ha vår egen komedi-serie... Utan att ens göra något manus!

Btw. Jag sitter och har asdåligt samvete för att jag frågade en spansk kille om han kunde byta plats med mig så att jag fick sitta bredvid Frida och Mimmi. Min plats var typ längst bak vid mittgången och han fattade typ ingenting av vad jag sa. Nu märkte jag att han hade satt sig på fel plats så att en tant körde bort honom.. Så jag fick tränga mig bak och visa honom. Stackars! Dessutom förlorade han sin fönsterplats... Åh!


Aja. Hoppas han har det bra ändå där bak!



-- Bloggar från iPhone

42 kommentarer:

  1. ha det så bra i Spanien :D hur länge ska du vara borta? för skolan börjar ju nästa vecka, och mimmi ska ju börja ettan!

    hoppas du uppdaterar mycket!

    Kärlek till dig <3

    SvaraRadera
  2. Ha deet så kul i spanien ! Kmr du blogga där ifrån? :)

    SvaraRadera
  3. hur är det med frida nu efter operationen!?

    SvaraRadera
  4. Ha det så roligt! Kram Thilda

    SvaraRadera
  5. Svensson svensson, älskar den serien! Har alla säsongerna. Dessutom ska det komma en film till hösten.

    SvaraRadera
  6. Svensson svensson älskar den serien! Har alla säsongerna dessutom ska det komma en film till hösten.

    SvaraRadera
  7. Men klart du ska få sitta med mimmi och Frida:) snällt av han byta plats. Ha nu så kul!:)hur e de med Frida nu efter operationen?:)
    // Jessica:)

    SvaraRadera
  8. Underbara Molly, jag hoppas att du och syrrorna får det bra i Spanien!
    Sen undrar jag om du inte tycker att det är jobbigt att SÅ många tjatar om din pojkvän Eric HÄR på DIN blogg!?? Skitjobbigt tycker jag!!
    OK, jag tycker att Eric är bra, men det är DIG som jag gillar som artist och OM jag vill läsa något om Eric, så besöker jag hans sidor!

    Jag tycker att dom som är SÅ himla förälskade och förtjusta i Eric, varför följer NI inte honom på hans hemsida/blogg, etc???
    Det här är ju Mollys egna blogg och hon kan väl inte hålla på att göra alla "Eric fans" tillföredsställda, NÄ hon borde fortsätta som hon gör! Att skriva om SINA saker, sin karriär osv. Helt rätt!
    Mitt förslag till alla ERIC FANS, SLUTA TJATA!!
    Och alla som skriver att "jag läste i tidningen att ni har gjort slut..."
    SÅ otroligt korkat!!! Jag gissar att man får reda på det OM det händer...men sluta tjata! Stackars Molly OCH Eric som drabbas av dessa typer! Väx upp!!
    Molly, du är bäst och Eric är bra! Puss Anna

    SvaraRadera
  9. Ha det så bra i spanien! ;)

    SvaraRadera
  10. Du ska se våran familj! Det är något man kan kalla Svensson Svensson eller Sune sommar. Men jag tror många familjer har det så, ingen är ju perfekt ;)

    SvaraRadera
  11. Hej!

    Hoppas du/ni har det bra!

    Jag hoppas verkligen att du skriver mycket när du kommer hem till Sverige igen, om resan!!

    pusss!

    SvaraRadera
  12. åh härligt! :) ha det bra!

    SvaraRadera
  13. Ha det så bra nu Molly! Hälsningar / Emilia <3

    SvaraRadera
  14. haha! ^^ jag e liksom typ seriös när jag säger att Mimmi e min idol.. <33 har hon eller Frida nån blogg förresten? men aja, ha de bra!
    puss & kram på er alla "sandenare" ;') // lovisa . [tacksam för svar]

    www.lovisaoebba.blogg.se

    SvaraRadera
  15. hej har dina syskon någon blogg ??

    SvaraRadera
  16. Vilken fint kort<3
    Ni är så fina tillsammans<3
    Hoppas ni får det bra på semestern!:)
    Kram Frida<3

    SvaraRadera
  17. Ni är så fina! Hoppas ni har en underbar semester.
    Kärlek till er <3

    SvaraRadera
  18. Tittar du på Jersey Shore?

    SvaraRadera
  19. söta :)
    vad gör Eric när du åker iväg? :)
    Fin blogg + att du har världens snyggaste sötaste bästa kille som alla drömmer om,men du är också bra glöm inte det ;)<3
    Och skulle bli jätte glad om du kollade min blogg och kanske kommenterade? :)
    Kram!

    SvaraRadera
  20. Heej molly hoppas du får en bra resa i spainen. Tack för en jättebra blogg det hade varit jätte roligt om du hade kunnat videobligga lite också kram johanna

    SvaraRadera
  21. Ni är så söta tillsammans! Och så är ni så himla lika fast ändå så olika!

    Ha det bra i Spanien! Hälsa syskonen (och Eric?) :) Kram!

    SvaraRadera
  22. Kan du prata lite om eric också??

    SvaraRadera
  23. Åker ni alltid till spanien så här års?? :) ha så kul iaf:) hoppas ni får jätte kul och du kan väll be solen komma och hälsa på här i Sverige snart, var ju så längesedan den var här..;)
    Kraaam // Jessica:)

    SvaraRadera
  24. Hej snälla kan du gå in på min blogg?
    Det skulle göra mig väldigt glad!!!!!
    Hoppas du kan eller a vill!!!!!!!!
    Ha det bäst!!
    Världens bästa Molly!!!!
    KRAMISAR STOARA KRAMAR!!!
    FRÅN MIG,LINN

    SvaraRadera
  25. Du är UNDERBAR Molly! :)

    SvaraRadera
  26. When you were 13 years old....

    By which way did you dress up to everyday and party?
    Where did you bought your clothes and shoes from?
    What kind of jewellery did you wear and where you bought them?
    By what way did you prepare your hair for everyday and party? (tell me instructions please)
    How did you make up to everyday and party? (tell me instructions please)
    What kind of shoes did you were?
    What did you usuallu do for your hair at hairdresser and how did you take care of them?
    Did you have a style icon?

    Did you drink coffee?
    Did you drink water or milk?
    Did you drink juice or lemonade?
    What was your favourite and anti-favorite food?
    What was the best sweet?

    What manouvers did you do at morning and at evening? for example did you wash your teeth of face?

    Did you visit foreign countries?
    What great did happen for you?
    did you have any animals?
    What was the funniest that you experienced at age 13?
    Did anything special happen to you at that time?
    Did you go to jogging? If so, how?

    Who was your favorite singer?
    What was your favourite tv programme?
    What was your favourite colour?
    What were your hobbies?
    What was your favourite school subject?

    Would you mind to show me pictures, in which you are 13 years old?

    And please could you answer

    SvaraRadera
  27. jag på grönan när eric spelar så ser du nån med en tjejkepa som är svar och vit prikig så så är det jag och jag kommer ha en skylt där det står jag älskar dig eric ps vart ska du åka

    SvaraRadera
  28. hej Molly gud vilken fin blogg du har :)!!!
    Ha en trevlig semester Många kramar Lina Från Västerås

    SvaraRadera
  29. Molly! Jag har hört "Song to heaven" två gånger det senaste dygnet. :-) Innan dess hade jag inte hört den sen hon sjöng den på den där galan (kommer inte ihåg vilken gala det var).

    SvaraRadera
  30. Hallå!
    Jag har en liten fråga jag undrat länge på, nu när du flyttat bor du själv eller har du och Eric flyttat ihop?
    KRAM

    SvaraRadera
  31. Hoppas att du får det fint och skön i Spanien Molly. Kram Evelina:-)


    P.S. Du är sssååååå fin...

    SvaraRadera
  32. Gud vad härligt att åka till spanien! Nu ser det ut att vara bra med frida iallafall :) Hoppas du har det bra! Har en fråga:Du har väl dubbat en röst i tv-serien "Fångad" ? Vad tycker du om serien? Din röst är jätte fin :)! Skulle vara jätte kul om du svarade Molly!! Massa kramar! Vi älskar dig! :) <3<3<3<3

    SvaraRadera
  33. Fina ni är :) Du och Mimmi är sjuuukt lika!

    SvaraRadera
  34. har det så bra:)<33

    SvaraRadera
  35. Hej ska också åka till spanien? vart är ni och på vilket hotell? tacksam för svar! kraam :)

    SvaraRadera
  36. Är ni verkligen syskon alla tre? Du och Mimmi är ju lika, men Frida är ju inte alls lik er... Men hon är fin ändå. :-)

    SvaraRadera