onsdag 22 juli 2009

Fix inför Diggiloo


Åh vad jag har längtat. Och saknat.

Nu i helgen är det äntligen dags för mig att gästa på Diggiloo, och det ska bli så fruktansvärt kul att få träffa alla igen.

Turnéplan:

Fredag - Sälen
Lördag - Hellefors
Söndag - Eskilstuna


Förberedelser

Igår var jag hos min underbara sångpedagog Anna Eiding och sjöng igenom låtarna och bestämde tonarter inför helgen. Jag var även (tro det eller ej) hos en koreograf som hjälpte mig att sätta några steg (och då menar jag verkligen bara några steg) till "Fånga en sommar". Egentligen vet jag inte om det är så smart att skriva det, eftersom att ni kanske kommer förvänta er en hel koreografi, men ni som följt mig ett tag vet att det tyvärr är att hoppas på för mycket. Jag kommer aldrig att bli någon dansare. Punkt.



Nu kvarstår bara det stora problemet vad jag ska ha på mig. Efter att ha ägnat två timmar åt att tömma min garderob på säkert över tjugo klänningar, och fortfarande inte hittat något jag tycker passar, så inser jag ju att det är något som inte står rätt till. Eva Personne (min stylist inför schlagern), jag saknar dig.

4 kommentarer:

  1. Tjenare.. ja du att en tjej väljer kläder rätt med en gång tillhör de högst ovanliga fenomen... men det brukar alltid bli bra....

    hur har dagen varit annars ?

    Kram Mattias

    SvaraRadera
  2. Hej igen Molly.. sorry att jag skriver så mycket men det vore kul om du kommenterade tillbaka någon gång... ha de bäst

    www.valpen.net

    SvaraRadera
  3. aldirg kommer bli någon dansare?! (;
    detta skrev du i juli molly, 6 månader senare är du med i let's dance! aww! haha ;)

    SvaraRadera