onsdag 8 december 2010

Harry potter 7


Godmorgon på er! Hoppas ni mår bra!
Igår var ju jag och ett gäng vänner och såg Harry Potter, och under filmen laddade min mobil ur så jag kunde inte blogga (hata Iphones korta batteritid! Dagens I-lands problem, men ändå!). Så här kommer min lilla review...
Jag tyckte filmen var jättebra (har alltid varit lite av ett HP-fan) men den var sjukt mörk och komplicerad. Den skiljer sig helt från de andra filmerna och ibland glömde jag nästan bort att det var Harry Potter jag kollade på, och INTE sagan om ringen.. Ja, jag tycker faktiskt att den påminde om den!
Nu är min plan att läsa ut sjuans bok för att hänga med lite bättre i nästa film... Längtar!






När vi tjejer kom ut från toaletten hittade vi killarna såhär:)




HAHA! Emmalisa och jag försökte ta bild på oss själva i salongen... Visst blev vi snygga?! Är riktigt nöjd faktiskt!




.. Å den här! Jag säger bara Wow!

Pusss

-- Bloggar från iPhone

2 kommentarer:

  1. Den blev ju bra... Man såg ju INGENTING:) krAm

    SvaraRadera
  2. Är inte du och eric tillsammans mer ? du skriver aldrig något om vad ni gör? eller ni kanske har mycket att göra på varsit håll ?
    tycker iallafall är du är riktigt bra och ser jätte bra ut, önskar att jag hade haft dit fina hår :) ...

    SvaraRadera