onsdag 1 juni 2011

Morgonpepp!

Sitter här på bussen och ler. Har precis läst det bästa blogginlägget på jäkligt länge!

Har ni hört talas om bloggerskan Egoina? Har följt hennes blogg sedan VeckoRevyn blogawards- och jag älskar den! Hon är så skön och skånsk! Men det jag gillar mest är att hon aldrig förfinar något utan är helt ärlig och sig själv. Dessutom har hon sjukt sunda ideal!

Tänkte därför tipsa er om hennes inlägg där hon skriver om "lår som går ihop" och att alla ser olika ut men är fina på sitt sätt. Står verkligen bakom hela det inlägget. Önskar nästan att det var jag som skrivit det!



Ja! Mina lår går också ihop! Men det är inget fel på det!

Puss



-- Bloggar från iPhone

65 kommentarer:

  1. Läste precis inlägget på Egoina, fan vilket fantastiskt inlägg! mina lår går inte ihop men jag tycker inte alls det är något fel att ha lår som går ihop, det är bara snyggt :)

    plus att jag tycker du är som Egoina! du delar med dig din självsäkerhet till andra och försöker visa för folk att de ska våga vara sig själva och tycka de är snygga. jag älskar din blogg!

    kram

    SvaraRadera
  2. Ja- jag tyckte också att det var ett jätte bra inlägg!!! Man blir glad, mina lår går ihop och så har jag tänkt- är det bara mina som gör det??

    SvaraRadera
  3. Tack för tipset. Du e så fin och just detta att du som är så söt/snygg kan dela med dig av sunda ideal som får oss att se att många tidningar visar bilder på "fejkade" ideal. Ni tonårstjejer är fina just som ni är. Ni ser friska och just sunda ut. Varken för mycke eller för lite. Lär er tycka om er själva och era kroppar.DET utstrålar skönhet och gör er attraktiva.

    Skolkuratorn

    SvaraRadera
  4. Åh det sprider sig fortfarande! Snygga lår för övrigt.

    Mitt bidrag är här: http://kattisbiggestfan.blogg.se/2011/may/mina-lar-gar-ihop.html

    SvaraRadera
  5. Visst är hon fantastisk, allas vår egoina!

    SvaraRadera
  6. Hej Molly!

    Du är en helt fantastisk tjej och man blir så glad och varm i hjärtat bara av att läsa din blogg!

    Läste denna fina artikel om dig på posh24.se :
    http://www.posh24.se/molly_sanden/molly_sandens_forvandling

    tänkte att det kunde vara kul att själv få läsa den!

    Kram!

    SvaraRadera
  7. När tar du studenten? :)

    SvaraRadera
  8. Det har du helt rätt i! ;) Du är också riktigt smart, och har sjukt sund ideal (eller hur man nu säger?). Som du ofta säger så SKA man vara nöjd över sig själv!

    Kram!

    SvaraRadera
  9. Det är fantastiskt att ni vackra, sunda kvinnor faktiskt finns där ute. Ni hjälper mer än ni tror! Ni hjälper mig. Tack!

    SvaraRadera
  10. Ja, det är kul att hon har dragit igång detta! Och superbra att du hakar på genom att lägga ut en bild på dina lår :) By the way, dina lår är skit snygga! ;)

    SvaraRadera
  11. Hej Molly ser skönt ut alltså att vara på stranden. Vill också påpeka att din blogg är skit bra,tycker om dig och din blogg. Många kramar Evelina :-)

    SvaraRadera
  12. åh, önskar jag vore mer som dig molly ;3

    SvaraRadera
  13. Hej Molly!

    Ja, hon är så himla bra Egoina. Du, jag fick en idé när du skrev att du nästan önskar att du hade skrivit det :)

    Jag är från Livskick.nu och det vi jobbar med är just att skapa ett sunt tänk istället för det som har varit i alla tider.

    Jag kom på en kul grej som jag skulle vilja höra lite med dig om.

    Kan inte du maila mig när du ser denna kommentaren så berättar jag mer då.

    camilla@livskick.nu
    eller
    lillmamman@gmail.com

    Tror att du skulle tycka att det är roligt.

    Jag bloggar på ToppHälsa http://blogg.topphalsa.se/lillmamman

    och http://camilla.livskick.nu om du är nyfiken på vem jag är.

    Ser fram emot ditt svar.

    SvaraRadera
  14. molly, we love you

    SvaraRadera
  15. Hva er linken til innlegget da ;) ?

    SvaraRadera
  16. Hoppas du fattar att du är en av de absolut bästa förebilderna för unga tjejer i dagens Sverige! Du är grym! :)

    SvaraRadera
  17. Hej Molly!
    Jag har alldeles nyligen hittat till din blogg och suttit och bläddrat bakåt bland inläggen. Måste säga att jag gillar dig skarpt mycket! Du är rolig, bjuder på dig själv (hur har det gått med hårfärgen på händerna? ;)) och du tar upp viktiga ämnen som kroppssyn och självkänsla. Även fast jag är äldre än dig, 10 år för att vara exakt (Oh, my. Fick just åldersnojja!) så känner jag igen mig i mycket av det du skriver. Måste även lägga till att jag också hade velat vara författare av Egonias inlägg om "lår som går ihop". Att gilla sig själv och sin kropp är något man får kämpa med dagligen och då stärker det en mycket att läsa positiva inlägg av tjejer om dig och Egonia. Nu är det JAG som sitter här och ler i soffan med tekoppen och godispåsen nära till hands. :) TACK!
    Fortsätt vara den du är!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  18. Love you Molly men kan du inte blogga nu plzzzzz Och om du ser Eric kan du väl ge honom en puss från mig I love him men jag vet han är din men... jag vill tfäffa honom.Kan inte du fråga honom vart jag kan se honom och jag bor typ i stockholm eller snarare i utkanten av stockholm.
    P.S I love båda
    /puss och kram på er båda



    Och jag e era största fands!!!
    Jag vill träffa er båda och jag kommer se och va på skanse och liseberg när eric är där du kommer du vara där Molly?
    För i så fall vill jag ha din aoutograf!!!
    Och OFC Erics autograf!!!

    Aja vi ses väl i svängarna.Eller på gatorna i stan. Vi ses kanse på villa(kläd affären azzå)



    /Puzzzzzzz och kram på eric och dig molly!!!

    SvaraRadera
  19. hihihi
    kanonbra inlägg ;)
    Mina åxå ;)

    SvaraRadera
  20. Åh fina Molly! JAg blev också så glad när jag läste Egoinas inlägg, och jag tycker det är så sjukt mkt snyggare med lår som går ihop än med ett stort tomrum emellan... Man är väl kvinna?! Det ska GÅ ihop!! :D Blev dock mer än avundsjuk när jag såg dina ben, för du har verkligen den perfekta kroppen och du är en sån stor förebild! Tack för att du finns Molly!! :D

    SvaraRadera
  21. Hej Molly!
    Du är jätte fin som du är! Hoppas du vet det <3

    Jag bara undrar vilken dag du ska ta studenten? :)

    Kram

    SvaraRadera
  22. jag har också läst Egoinas blogg,men kan du gå in på min blogg?
    mitt--liv.bloggplatsen.se

    SvaraRadera
  23. du är helt fantastiskt vacker !! <3

    SvaraRadera
  24. Tycker också det var väldigt bra skrivit av Egoina , och bra av dig att ta upp det! Du har jättefina ben :)

    SvaraRadera
  25. Härligt inlägg! Och ja, Egoina är grym :)

    SvaraRadera
  26. skulle du kunna lägga in en länk till hennes blogg :) ?

    SvaraRadera
  27. Jag var tvungen att gå in och kika och ja tycker det var ett riktigt bra initiativ! Kul att ni som är kända och unga belyser sånt.
    Alla borde verkligen få se ut precis som dem gör!

    SvaraRadera
  28. mina lår dallrar som bara den och det betyder inte att jag är tjock. tummen upp för nilden.

    SvaraRadera
  29. Ok<333

    Hälsa Eric och puzzz på er båda och kramar i masssssor!!!

    Blogga nu Molly Mer Mer Mer !!!!!!!!

    SvaraRadera
  30. Molly skulle du ha tid at fräffa mig någon gång så där du vet lite privat?

    SvaraRadera
  31. Heeej!
    Jag läste Egoinas blogg, ett inlägg hon gjorde var om sina lår. Alla som läser hennes blogg gjorde samma sak som henne, eller ja hon bad dem att sicka in bilder på sina lår. Tänk om alla bloggerskor kunde vara så. Och nu när jag läser din blogg och ser att du gjorde samma sak, jag ar bara en sak att säga. Tack!

    SvaraRadera
  32. Åh Molly!
    Du är så himla söt och bra.
    Du är lite som blondinbella,ni har samma härliga fantastiska energi!
    Men en sak jag inte förstår,du är ju alldeles normalsmal? Jag tycker att det var läskigt och förjävligt gjort av "Du är vad du äter" redaktionen att ringa dig. Bra att du inte tar åt dig!
    Folk som ska svälta sig själva hela tiden och gå på dieter blir bara bittra och orealistiska.
    Du är kanonbra och det är att vara som dig folk borde sträva efter. Smal,nyttig,söt,outgoing och trevlig! Jag strävar efter det iallafall.
    Ha det bra. :)

    SvaraRadera
  33. Du Molly? Du är också en otrolig förebild, i min värld är du grym:D

    SvaraRadera
  34. I love you for saying that!

    SvaraRadera
  35. Hej det e du som är eric sandens tjej väll :) ?
    Jag fick reda på 2-3 veckor sedan att min pappa är kusin med erics mamma,(min pappa kommer från kattarp, men bor i ä-holm nu) Så vi är släkt på något konstigt vänster, ahha :D

    SvaraRadera
  36. Förr vad det perfekta lår om de gick i hop och man kunde stoppa en peng emellan utan att tappa den. Det bevisar att man har raka och jämna lår.

    SvaraRadera
  37. Ha ha, SJUKT sunda ;)

    SvaraRadera
  38. Molly blogga mer plzzzzz ;)

    SvaraRadera
  39. Tjaa.. Schysst blogg och cool design.. Inspirerande.. Har själv startat en pappablogg om livet som ensamstående pappa till mina grabbar.. Leon och Mio.. Bröderna Brothers.. Kram Gabriel..

    SvaraRadera
  40. Grymt! Är också helt såld på hennes ideal, man borde få skapa sin egen bild i huvudet och inte påverkas av vad man tror att alla andra gillar.

    SvaraRadera
  41. kostar det inträde att komma in på Mölndal stadshusparken när du uppträder där??

    SvaraRadera
  42. När Erik ska på sommar turne ska du hänga på då ller ska du stana hemma???

    SvaraRadera
  43. Sjukt snygga ben, Molly!

    SvaraRadera
  44. Snälla lägg upp det här på din blogg och be folk att rösta! http://kvaltavling.missworldsweden.org/bidrag/5fa77b98-cf0b-41cd-a3f3-8a2364a3591d :D

    SvaraRadera
  45. Hej Molly för det första så älskar jag Eric och Dig!
    Och för det andra azzz bra inlägg
    Det tredje du ska du på sommar turne eller så???
    För att jag vet att Eric ska och jag ska varar på två ställen kommer du då???

    Men annars kan du väl typ ha en liten stund där du inte exakt skriver om barar Eric utan om hur det e att vara känd och hur man kan bli känd.
    Men du kan ju oxå skriva om din familj lite mer och då oxå Eric för ni är ju typ sambos nu så att han är ju din familj oxå!

    /Puzzz o Kram från Anonym

    P.s Ge Eric en stor puzzz på munen om du ser honom och säg att den e från alla dina läsare

    Eric OchMolly e erat största fand!!!

    Puzzz o kramizzzar

    SvaraRadera
  46. Det har du helt rätt i! Håller helt med dig, alla är vi fina på olika sätt! Kram Thilda

    SvaraRadera
  47. Tycker det är skitfint med STORA lår ! och rumpa. <3 /anna

    SvaraRadera
  48. Åh, älskar också det inlägget! :')

    Förrsten, för lite mer än en månad var jag till Turkiet och på vårt hotell i fotoshoppen fanns det bilder av du och Eric. :') De var otroligt fina, en bild tog upp en hel vägg. ^^

    Janina

    SvaraRadera
  49. Hej Molly!!!

    Yeeey, du e bäst!! Tycker att det är sjukt bra att du/egoina tänker på så mycket bra saker, som ingen vågar snacka om annars! Du/ni hjälper oss att stärka våran självkänsla!! Och du/egoina har rätt, folk är perfekta som de e, man ska inte klandra någon eftersom alla är den de e och alla är precis lika mycket värda!!!

    Ha det bra
    Puss och kram <3

    SvaraRadera
  50. Du är sååå fin Molly! <3

    SvaraRadera
  51. Molly när e din student? och bal? hade vart jätte kul att få se lite bilder från dina stora dagar! :D

    SvaraRadera
  52. Tycker Eric är så lik killen i Karate Kid (the old one från 80-talet). Var typ dökär i honom på den tiden. Nu får Eric bara vara lite ögongodis då han e lite väl ung...men ni e så fina ihop. Var rädda om varandra...
    Kramisar från mig

    SvaraRadera
  53. http://classe-kinzakenza.blogspot.com/2011/05/sa-eric-saade-ar-gay.html

    blir fan iriiterad på han som skrivit de här om dig att du har feta ben osv, det har du inte alls! du är så himla bra och fin som du är och borde inte bry dig om vad andra säger om dig! :( guud så förbanad jag blev, haha. du är ju en grym tjej som allla borde se upp till att man inte behöver se ut som någon värsta anorexia brud för att vara lycklig, ne fy sjutton! du är bäst! läs inte ens det inlägget. du är inte värd det eller hans patetiska åsikt om dig och dina ben!

    SvaraRadera
  54. Hej Molly :D
    Jag älskar att sjunga.. Men jag har ingen bra röst :(
    Du som sjunger kanske kan svara på min fråga?
    Kan man få en bra röst även om man inte har bra röst från början?
    Kraam Triciaa (vore glad om du svara på denna fråga )

    SvaraRadera
  55. Du är så sjuukt snygg!! :)

    jag har en fråga.
    Om du sitter vid datorn hemma, kan det hända att
    du lyssnar på någon av Erics låtar då?? :P
    svara gärna.

    SvaraRadera
  56. Inge fel me stora lår ;)
    Ska du på turne i sommar för jag vet att Eric ska det ska varar på typ nästan alla ställen då men du då???

    Puzzz på dig Eric Och värdens största Kramizz på dig Molly

    P.s kollar på klipp med dig och Eric för ett par år sedan och jag kollar oxå på när Eric var med i Vakna med the vois.

    Så gullig :D
    P.s E Erics största fan och ditt ofc!!!




    Kramizzz lizzze

    SvaraRadera
  57. Nej inget fel alls, bara man är nöjd med sig själv :)

    SvaraRadera
  58. Lår som går ihop e coooola! cooolast!

    SvaraRadera
  59. Hejsan molly ! Jag har läst din blogg jätte länge och jag tänker aldrig sluta göra det för att din blogg är så himmla fin ! Hoppas allt är bra med dig !
    Mvh // Paulina
    P.s : önskar jag var lika fin som du , du är min förebild !
    P.ss : Jag skulle vilja ha en intervju med dig alltså att jag lär känna dig mer och så !!!
    Tacksam för svar på nåt sätt !!! Facebook elr min blogg går bra ! Heter Pauilna Otter på fb

    SvaraRadera
  60. Du är så fantasitisk Molly. Älskar dig // Mig. Hoppas vi ses någon gång :)<3

    SvaraRadera