torsdag 16 december 2010

Vet ni vad jag gjorde igår?

(Fast jag egentligen borde varit hemma och pluggat...)













Jag var och tittade på ROBYN på Berns!

Åh fy fan va bra hon var! Även fast jag bara såg henne var tionde sekund när en långstång framför mig gungade åt sidan, även fast jag hade på mig obekväma skor och på tok för varma kläder, även om jag nästan frös ihjäl i kön på vägen in, trots att jag bara sovit fem timmar inatt och trots att jag förmodligen inte kommer få något bra betyg på uppsatsen jag ska lämna in imorn... SÅ VAR DET SÅÅÅ VÄRT DET! Hon är helt galet bra. Hon kan liksom stå och skala en banan på scen så att alla bara skriker halsarna av sig!

Nu sitter jag på tåget på väg till skolan och försöker svälja kotten som dykt upp i min hals... Jag bara vägrar att bli sjuk nu när jag ska vara ledig! Och dessutom ska ha julkonsert imorgon i Gustav Vasa kyrka! Som ni btw jättegärna får komma och titta på! (Tror inte det kommit upp på hemsidan?) Det börjar halv åtta och varar i ca en timma. Biljetter kan köpas på www.julivasastan.se


Pusss!




-- Bloggar från iPhone

5 kommentarer:

  1. kan inte du ha en frågestund? :)
    kram!

    SvaraRadera
  2. Va? Shit vad coolt!!!
    Hon är jättebra... <3

    Hoppas att du har det gött!?
    PUSSS Märta

    PS. kan du visa vad du köpte i LA?

    SvaraRadera
  3. Jag håller med dig Molly! ROBYN är så sjukt bra så att det inte är sant!:D
    Skulle så gärna vilja komma och titta på din julkonsert,men synd är att jag bor i Linköping:(
    hoppas du kommer hit någon gång!!!
    PUSSS<3/Victoria 13 år från linköpoing<33

    SvaraRadera
  4. har en fråga, blir du nervös när du ska uppträda? pussss // Caroline <3:D

    SvaraRadera
  5. Heej!!
    Robyn har en sommarstuga nära där jag bor:)
    Kramar Moa

    SvaraRadera