måndag 27 december 2010

Nya Let's Dance

Det är så konstigt att se de nya Let's Dance affischerna. Det får mig att tvingas inse att mitt Let's Dance äventyr officiellt är old news. Nu kommer nya, fräscha profiler stå där nervösa backstage i glittriga kläder och undra om de snart skulle begå ett stort misstag eller vara med om något oförglömligt.




Självklart kommer jag titta, rösta och stötta, men jag kan inte förneka att det kommer kännas skumt. Jag är lite avundsjuk på dom som har allt framför sig...


-- Bloggar från iPhone

3 kommentarer:

  1. Har dina systrar blogg?:)

    SvaraRadera
  2. Går ju inte att få tag i dig nånstans .____. har du ingen mail ? Har en rätt sjuuuk sak att berätta :) Kan ju börja med Karaoke på Öland :)

    SvaraRadera
  3. Halloj :) Vill först och främst säga att du är en otroligt bra talang inom sången, Sverige e nog glad att ha dig :) Bra blogg förrästen ;)

    Ang. Let's Dance kan du väl slänga en extra röst åt min käre vän Mr. Rybak? ;)

    SvaraRadera