lördag 4 december 2010

Nu är jag människa igen


Hej fina, tappra ni!
Förlåt att jag varit så dålig på att uppdatera, men skolan har sugit all energi ur mig! Varenda vaken minut de senaste dagarna har jag pluggat eller tänkt på plugg. Då har man inte heller något intressant att blogga om ju!

Men från och med idag känner jag mig som en människa igen. Vi har fortfarande en massa grejer som ska lämnas in innan lovet, men nu är det värsta helt över... Projektarbetet. Igår lämnade jag in det slutgiltiga resultatet, och nu finns det ingen återvändo. SÅÅ FRUKTANSVÄRT SKÖNT! Ni fattar inte vilken befrielse!

Fredagskvällen spenderade jag med Ellen i hennes lägenhet, (jag har nästan flyttat in där nu!) för att sen gå och titta på när Emil och ett gäng från klassen spelade. Förutom att jag var helt död så hade vi jättekul!

Idag tänkte jag unna mig en mysdag för att fira (jag tänker med andra ord knappt kliva ur sängen!).



PUSSS

7 kommentarer:

  1. Snälla Mollsan skulle inte du kunna fota Julfönstrena utanför NK i år igen det är så mysigt att titta på :)

    SvaraRadera
  2. Ååh vad skönt ...... Jaaahhaaa jag har en fråga kanske lite konstig men..

    :Vad ÖNSKAR du dig i julklapp??

    Ps.jag säger inte att jag ska åka och köpa en julklapp men kan bara va kul att veta .. Och du kanske haf några bra tips?? Snälla svara!!!

    SvaraRadera
  3. gud vad skönt!
    nu inser man hur bra man har på helgen inga läxor alls<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
    PUSS
    ALVA

    SvaraRadera
  4. Hej Molly!
    Vad skönt! Hoppas du får bra resultat på projektarbetet. :)

    (Var i Trollhättan, Överby och såg Eric idag!) Gud va bra han är! <3

    SvaraRadera
  5. Va skönt att du är klar med typ allt :)
    Jag går i femman och har inte typ läxor på helger och sånt, men jag fattar hur du har det!!! Min kusin går på gymnasiet o pluggar hela tiden (nästan) :p Men men så är det.
    Vilken fin kopp du har! Var har du köpt den?
    Kan du visa bilder på vad du köpte i LA?
    Pussss Märta

    SvaraRadera
  6. MEN....VAD SÖT DU ÄR!!!!!!!!!!!!
    Kramis Malin

    SvaraRadera
  7. hej molly. jag undrar om du och eric gjort slut ?

    SvaraRadera