söndag 26 december 2010

TRASSEL

Nu är det äntligen officiellt! (det har det tydligen varit ett tag, men det har varit lite trassel i kommunikationen nu kring jul!)

Jag är rösten till Rapunzel i nästa stora Disneyfilm TRASSEL. Jag spelar bl.a. mot Måns Zelmerlöw och Charlott Strandberg. Filmen kommer ut i 3D den 4e februari och jag kan lova er (som det äkta disneyfan jag är) att det är en film som har allt! Jag är så glad och tacksam över att jag fick äran att vara med. Det har varit min dröm enda sedan jag såg min första Disneyfilm! (Jag hade t.o.m. perioder när jag faktiskt trodde att jag var Pochahontas, Ariel och de andra prinsessorna.)



Bild lånad av Disney.se


Längtar tills jag får se hela filmen! Kändes så sjukt att höra sin egen röst på JULKALLE! Så coolt.

Pusss

-- Bloggar från iPhone

13 kommentarer:

  1. JAG TÄNKTE VÄLL ATT DE VA DU! jag satt här hemma i tv soffan & bara ; gud vad rösten låter bekant!

    /sofie

    SvaraRadera
  2. Congratulations Molly! I'm sure that you'll be a great Swedish Rapunzel. :-)

    SvaraRadera
  3. Molly!!!
    Jag tyckte att det var din röst jag hörde i Kalle på julafton! :) Vad kul! :) Måste se den filmen! :)
    God fortsättning på dig!!!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Bara måste se den!!! =) Så klart, det är ju min stora idol som snackar (typ) haha....

    PUSSS Märta

    SvaraRadera
  5. I Holland är det den stora musical artisten Deborah De Ridder som gör Rapunze...
    Såg filmen på premiären och den var hur bra som helst...

    SvaraRadera
  6. Yay!! Asså den släpps på
    Min morfars födelsedag och 2 dagar innan min<3. Vilken födelsedags present<3. Pusssssss<3

    SvaraRadera
  7. Hej Molly undrar om du har Bilddagboken?? MVH Hannah

    SvaraRadera
  8. Aww gud vad roligt! Din röst är jättefin och du passar säkert perfekt att dubba filmen!

    Du borde faktist dubba fler disneyfilmer, eftersom du har en sådan originell och vacker röst <3

    älskar själv disney, det är en av mina drömmar att dubba någon disneyfilm.
    Man ska aldrig säga aldrig. Jag kommer fortsätta drömma & jag vet att jag kommer lyckas!

    Ha det bra ! :)

    SvaraRadera
  9. ÄNTLIGEN skriver du ett inlägg om filmen! Jag började nästan tro att du försökte dölja att du hade någonting med filmen att göra, haha. Men du råkar inte veta när det svenska soundtracket släpps? Skulle vara riktigt kul att höra låtarna på svenska också! Kram :)

    SvaraRadera
  10. Heej Molly! <3 jag heter Jennifer, och jag ville bara börja med att säga att din blogg är helt fantastisk & jag försöker att läsa den varjde dag. Du sjunger som en gudinna, såå otroligt fint! <3 du har varit en förebild för mig enda sen jag var 9 och nu är jag 13. Älskar dina texter och nu skulle jag kunna sitta här och skriva ner vad jag älskar om dig. thihi :) <3 men jag ville bara säga att jag har sett trassel, min mammas jobb fick se den & fick biljetter. Filmen var helt sjuukt bra, och jag älskar när alla skjuter upp dom där fina lyckorna upp på himlen så otroligt vackert. Ha det bäst Molly, och hälsa dina otroligt begåvade systrar oxå! <3 <3

    SvaraRadera
  11. hej!! tänkte bara fråga vad alla låtarna heter på svenska... hittar bara namnen på engelska ;) de är otroligt bra!!

    SvaraRadera
  12. du det har också faktist varit mitt dröm att spela in röst i en disney film
    och ibland när jag kollar på disney film så brukar jag prata i rubrikerna och låtsas att det är min röst hahaha :P

    SvaraRadera