lördag 20 augusti 2011

BILDREGN IBIZA












UPDATE: NEJ! Detta är ingen riktig tatuering! Det är klistermärken man fick i dörren!




Då kan man stryka det från listan!
År 2007 skrev Malou och jag en lista på saker vi skulle göra innan vi dog. Bl.a. skrev vi att vi skulle åka till Ibiza tillsammans. Många saker på sånna där listor brukar rinna ut i sanden.. men när jag märkte att det faktiskt fanns en liten chans att vi skulle få tag på biljetter både till färjan och Swedish House Mafia så bestämde jag mig för att det bara skulle bli av!
En timma senare satt vi på färjan.

Trots att Malou (som varit på Ibiza förut) hade förklarat hur fantastiskt Ibiza var så kunde man inte riktigt tro det förrän man var där. Det såg ungefär ut som om man skulle ta små delar av de vackraste, mest pittoreska (har nog aldrig använt det ordet förut... men kände att det passade!) städerna i Europa - fast minus all smuts, allt klotter och alla jobbiga människor, så får man Ibiza. Dessutom så kunde man gå 100 meter utanför den äldre delen av stan och hitta värsta märkesbutikerna och exklusiva restauranger.

Men! Nu till det viktigaste - SWEDISH HOUSE MAFIA! Jag är väl egentligen inte ett megafan av house (hata mig inte nu!) men tycker att det är grym musik att dansa till! Så NÄR jag nu festar till House då är det utan tvekan SHM som spelas ur mina högtalare. Denna konserten var verkligen en av de absolut häftigaste jag varit på. Energin som fanns i lokalen gick liksom att ta på! Alla skrek, dansade och sjöng i flera timmar - och där mitt i smeten stod vi och hängde på! Det gick liksom inte att göra annat! SJUKT HÄFTIG UPPLEVELSE SOM JAG ALDRIG KOMMER GLÖMMA!

Resten av vår resa ska jag nog inte berätta så mycket om... vi var så trötta att vi somnade på Burger King.. Haha.

Nu ska jag iväg på farfars 70 års fest!

PUSS PÅ ER



37 kommentarer:

  1. Vad söt du är Molly. Är de en riktig tatuering du har på handleden? Har inte sett den innan :)

    SvaraRadera
  2. varför va inte mimmi med?

    SvaraRadera
  3. Ni ser ut att haft det riktigt roligt :) Kram på dig!! Thilda

    SvaraRadera
  4. Har du tattuerat dig? :D visa vild isånnafall :D

    SvaraRadera
  5. Ni ser ut att ha haft det väldigt bra!!! Är det en riktig tattuering? Fin iaf <3
    Kram Kram Kram Märta

    SvaraRadera
  6. Är det där en tatuering? :o

    SvaraRadera
  7. Har du tatuerat dig?? Visa bild;) Har Frida oxå det (på axeln)?!!?
    <3

    SvaraRadera
  8. nice to hear that you had a wonderful time in spain
    i am from germany and thanks to google language tools i am able to read your blog.
    and i have to say that i really love it.
    it is amazing seeing someone in your age already experiencing so much.

    SvaraRadera
  9. Söt Molly!! Har du och Frida tatueringar ( stavning) som e nästan lika dana bara att du har två nycklar och Frida en?? Tacksam för svar kram / emilia!!

    SvaraRadera
  10. Hej molly jag har en fråga var inte mimmi med eller är det bara att du inte har lagt upp bilder på henne?
    tacksam för svar!
    kram! <3

    SvaraRadera
  11. Vad är det för tatuering du har på handleden? :)

    SvaraRadera
  12. Hej alla läsare det är ingen riktig tatuering läs vad som står under bilden med tatueringar ;***

    SvaraRadera
  13. Is it a tattoo ? (:
    It looks like it has 2 letters "E" <3//Mia

    SvaraRadera
  14. ASSSSÅ!!!! Det står att det inte är några riktiga tatueringar!!!!. LÄS!

    SvaraRadera
  15. Har lookalike tävling på min blogg nu, kolla om det är något som kan intressera dig! :D

    SvaraRadera
  16. eric saades största fan21 augusti 2011 kl. 17:06

    visste all här om att eric saade har tatuerat sig!??
    det blev faktis super duper snyggt !!

    SvaraRadera
  17. Tatuering?!? Frida oxå?? Svara, pleaze<33

    SvaraRadera
  18. haha, tänkte väl att du inte har skaffat dig en riktig tatuering;)<3
    Mimmi var inte med eller? Hon är väl iofs inte så gammal, vad är hon, en 95a??
    Puss:* <3

    SvaraRadera
  19. hej molly jag elskar diggggggggggggggggggggggggggggggggg och eric saade kram

    SvaraRadera
  20. puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuss till dig molly

    SvaraRadera
  21. hej molly vad heter din facebook

    SvaraRadera
  22. Hej sweetheart!;)<33
    Jag har 3st frågor (tacksam för svar)
    1. Hur gammal är Mimmi (svara i årtal)
    2. Hur gammal är Frida (svara i årtal)
    3. När är ditt nästa event?? (skulle vara kul att se dig live igen det var ett tag sen)
    Jag tror inte att du kommer ihåg mig men jag gick i samma skola som du fast jag är ett år yngre;) iaf, och jag såg upp till dig asmycke (L) Och det gör jag fortfarande och det skulle vara awesome om du svarade på detta, hehe;)<3
    Du läser tydligen oxå Egoinas (Regoina Katralen) blogg. Hon är så jäkla grym:)
    Pusspårej, svara snälla!;)<333

    SvaraRadera
  23. Haha OMG! På bild 12, är min kompis hon skulle till Ibiza och hon sa att hon såg dig där:o plus att det liknar henne, va rooligt;)<3

    SvaraRadera
  24. Är du hemma nu? Var Eric med eller vem va du där med?
    Pussar o kramar Vera

    SvaraRadera
  25. Snälla, kan du skriva upp texten till Song to heaven? Hittar den ingenstans på nätet och jag bara älskar den!

    SvaraRadera
  26. Hej älskade Molly!
    Ska du till Malmö festivalen på onsdag när Eric ska uppträda?
    Jag o några kompisar ska dit o se han :)) <33 Önska han lycka till från Vera o Veronika i rullstol, blond!
    Pussar o kramar ett fan av er båda!!

    SvaraRadera
  27. Hej finaste!
    Kan du lägga upp en bild på dig o Eric när ni kramas o pussas eller nåt sånt, helst nån bild som inte finns på google o sånt, en ganska ny bild, Tack i för hand!!
    Älskar er nii är jätte fina o söta tillsammans!! Hoppas de är ni förevigt!!
    Skulle bli jätte gglad om du la upp en bild på er, de hade betydigt jätte mycket för mig o jag skulle bli super duper glad!!
    Älskar dig o Eric!!

    SvaraRadera
  28. Hej!

    Det här handlar kanske nt om ditt inlägg men jag måste säga det här!

    Din kille är fantastisk Molly!!! Min kompis Linn fick komma upp på scenen bland över 6 000 människor när han sjöng Break Of Dawn :') Jag började gråta jätte mkt!! Min kompis fick komma upp på scenen!! :'D

    SvaraRadera
  29. Jättejättefina bilder! Men du, snälla, söta snygga Molly, saknar dig sjukt mycket när du inte bloggar!

    Jag (vi) vill så gärna ha mer av alla dina snygga, coola outfit bilder, nya inköp och allt annat kul du bloggar om!

    Förstår verkligen att du har fullt upp med livet, men jag älskar din blogg så sjukt mkt och blir riktigt glad varje gång jag ser ett nytt inlägg. Förresten försökte jag nominera dig till blog awards, men du kom ju inte med! HIMLA SYND!

    Kramar i massor,

    Julia

    SvaraRadera
  30. Eric har ju tatuerat sig! hur känns det?
    Hoppas att du har det bra :)

    SvaraRadera
  31. Hur tycker du att det känns att Eric har tatuerat sig?!?
    Snälla svara;)<3

    SvaraRadera
  32. Frågestund på bloggen, var med och ställ några frågor! :D http://jankisliv.blogspot.com/2011/08/fragestund.html

    SvaraRadera
  33. Du uppdaterar veldigt sällan... :C

    SvaraRadera
  34. Ser underbart ut !!!!

    SvaraRadera
  35. Asså du är så himla fin! Älskar din blogg asmycke! Lika mycket som jag älskar Fokis blogg! (vilket betyder superdupermycket!)

    SvaraRadera