torsdag 4 augusti 2011

Dubbstudion och Pride





Var uppe med tuppen (haha jag vet. Jag är en tönt) för att dubba nya avsnitt av Good luck Charlie som går på Disneychannel. För er som inte vet det så gör jag rösten till Teddy. För er som sett programmet, gillar ni det? Jag tycker det är asroligt. Men min humor är ju lite speciell...

Ikväll spelar jag på Pride förresten! Har glömt säga det! Så alla som är i Sthlm - kom till Kungsträdgården kl 18.30. Tror det blir riktigt kul!

Skönt att vara igång och jobba igen efter tre dagars ledighet i Helsingborg! Som sagt.. Jag är lite speciell.




-- Bloggar från iPhone

53 kommentarer:

  1. Jag tyckte väll att jag kände igen din röst!!:) hihi..:)

    Kraaam //Jessica

    SvaraRadera
  2. Mår Frida bättre?
    Kram Tinna ;)

    SvaraRadera
  3. Jag älskar Good luck Charlie! Men jag brukar bara titta på engelska..

    SvaraRadera
  4. tyckte du om att vara på gröningen / fria bad i helsingborg ? :)<3

    SvaraRadera
  5. varför ska jag alltid ha sån otur? jag bor i Eskilstuna och brukar alltid åka till Sthlm pride veckan. men just i år så var jag där 2 veckor tidigare!!! men åhhh:(:(:(
    jag tycker det är as grymt det programmet!! men det är ju det som är så bra med dig, du är helt unik!! mina föräldrar säger alltid till mig, Alva du tycker aldrig som någon annan, altid så är du tvärtemot alla andra. och då är mitt svar till dom bara, ja jag är helt enkelt unik, inte likadan som alla andra och det är jag så jäkla stålt över!!! jag har lärt mig att man ska vara precis den man är och inte vara någon annan bara för att få hänga med dom "TUFFASTE" tjejerna i skolan!! för man mår bara så jäkla dåligt av det! och blir man inte accepterad för precis den man är så är det inte rätt kompisar! jag har gjort det misstaget! så jag säger till alla som läser det här att du är perfeckt precis som du är och blir du inte accepterd för den du är, så strunta i dom!!! tro mig, det är det bästa jag har gjort, lämna mina gamla kompisar och skaffa nya kompisar som accepterar mig för den jag är!!!
    Det kommer gå jätte bra för dig!! För du är bara bäst Molly! I LOVE YOU MOLLY!!! // Puss och Kram från Alva Johnsson i E:tuna!! <3<3<3<3<3

    SvaraRadera
  6. Har du twitter: "mollysanden"? Och har även dina systrar twitter: "fridasanden" och "mimmisanden"?

    SvaraRadera
  7. Jag älskar det brogrammet! Min syster tittade på det senast jag var i vardagsrummet för ca tio minuter sedan!

    SvaraRadera
  8. jag tycker om good luck charlie, och din och Bridgets röst är ju faktiskt lika. Hade inte märkt att det var din röst :)

    SvaraRadera
  9. Lycka till Charlie är jättebra!!! Såg precis två avsnitt <3 Du är ju så bra på att dubba!!!! :D
    KRAM Märta

    SvaraRadera
  10. Kort semester vill jag kalla det men det är väll så med er i din bransch. Jobbet är även ens bästa hobby/intresse. Undrar också hur Frida mår?!? Hoppas det var okomplicerat.
    Hoppas du/ni haft en skön ledighet det unnar jag er verkligen. Har tyvärr inte Disneychannel så missar tyvärr det. Inte kul tyckte barnen när Eric hade julprogrammet. Fick se delar av det i efterhans på Youtube eller hos kompisar.
    Kul att du ger rösten till fler och tycker det är kul. Du var så bra i Rapunzel tyckte mina barn som nu sett filmen typ 100 ggr (nästan)!!!
    Ha en bra dag...
    Kramisar från Norr.

    SvaraRadera
  11. Du är speciell... och helt underbart unik! <3 :)

    SvaraRadera
  12. Hej, inte för att detta är någon speciell fråga men har du och Eric varit på ett hotell i alanya? (Dålig stavning) För jag har varit där och då var det en bild på dej och Eric på en väg. (Stor väg)
    Mins inte vad det hette. Men det hade i allfall egen strand..

    Ellebelle!<33;DD

    SvaraRadera
  13. Molly! hur får du så vackert hår? mitt blir alltid så frissigt.. vad använder du för produkter?

    SvaraRadera
  14. Oj, jag visste inte att det var du som gör rösten till teddy!:)
    Det programmet är sjukt roligt!:D
    Hoppas allt är bra i alla fall! Och lycka till i kväll:)
    Kram!:)<3

    SvaraRadera
  15. VAAAAAAAA??? ÄR DET DU SOM DUBBAR TEDDY??? JAG ÄLSKAR DET PROGRAMMET OMG!!!! NU LÅTER JAG SOM VÄRSTA TÖNTEN MED MINA NÄSTAN 19 ÅR MEN FAN VILKEN NICE ÖVERRASKNING!!! SKITKUL JU!! YAAAY =D Jag gillar även Zack och Codys ljuva havsliv, tittar du på det? :)

    SvaraRadera
  16. Jag brukar kolla på det hela tiden Och jag tyckte jag kände igen rösten på teddy ^^ Hihi vad kul att du gör den , du är jätte duktigt :D //Anna

    SvaraRadera
  17. Jaa jag älskar det är det du som är Teddy det visste jag inte kommer det nya avsnitt kram från 8 åringen

    SvaraRadera
  18. Jag älskar Good luck Charlie!! Du är JÄTTE bra på att vara teddy! Kramar/ Emilia <3

    SvaraRadera
  19. Så det var därför ditt namn står när det ska sluta...I den svenska versionen då alltså ;)

    SvaraRadera
  20. Jag ÄLSKAR Good Luck Chatlie ^^

    SvaraRadera
  21. hur är det med frida?! :)
    kramis

    SvaraRadera
  22. Älskar lycka till charlie!! det gör mina syskon också. om jag hadde varit i stockholm skulle jag kommit och tittat på dig.

    SvaraRadera
  23. Hur är det med Frida? Mår hon bättre? Fin bild på dig! <3<3<3<3 :)

    SvaraRadera
  24. Jag älskar Lycka till Charlie! Charlie är så söt! :D
    Men jag hade inte en aning om att det var du som gjorde svenska rösten till Teddy (?!) sjukt kul iaf ! :D
    Ha de bra! Juste tror att min kompis kanske kommer i kontakt med dig, ang Eric's födelsedag :D
    Kraam Triciaa <3

    SvaraRadera
  25. Jag ÄLSKAR "Lycka till Charlie" eller "Good luck Charlie" som det heter på Engelska! Du gör det såååååååååååååå bra! Du passar som Teddys röst! Hur är det med Frida?????!!!!!Hälsa henne att jag hoppas att hon mår bättre snart!
    Hälsa alla!
    Kram Mimmi

    SvaraRadera
  26. Har Frida eller Mimmi ngn blogg? :)

    SvaraRadera
  27. Hej hur mår Frida föresten?
    Kom till Skåne i höst med nån spelning typ Malmö.
    Lycka till.

    SvaraRadera
  28. Aah, høres såå kult ut å dubbe!!
    kan du ikke legge ut sminkevideo Molly? Du sminker deg alltid så fint, vil gjerne lære, hehe :DD

    SvaraRadera
  29. Hej Molly!
    Hittade en video på youtube, med dig och Eric. Det roliga är att du ler lika fint och likadant på nästan varje bild! Hahaha, lite roligt sådär!
    -->
    http://www.youtube.com/watch?v=TR4Qc0SBHBw&feature=related
    KRAAAM!

    SvaraRadera
  30. Jag undrar du vet när eric sjunger den där låten masquerade han håller ju på med en annan tjej vad gjorde du när du såg de ?

    SvaraRadera
  31. Ja jag älskar lycka till, Charlie!! De är ett av de bästa programmet som finns!!

    SvaraRadera
  32. Hej snygging!! Ska Eric följa med dig, precis som du har gjort nu?
    Ni två är världens finaste par!!! Skulle bli jätte glad om du kunde lägga ut bilder på dig o Eric!! Tillexempel när ni pussas eller kramas ( helst nån bild som inte är på google eller nån annan stans) eller nån annan bild!! <33

    Älskar er, många pussar o krammar till dig o Eric

    SvaraRadera
  33. Hej molly!
    För det första älskar jag dej och din musik, och för det andra
    Älskar jag good luck charlie!
    Har inte hört att det är din röst till teddy faktist:)
    En fråga bara, kan inte du ställa upp i melodifestivalen igen!:-*

    SvaraRadera
  34. vilken röst gör du i "fångad" och "cast away"?

    SvaraRadera
  35. fin bild på dig i aftonbladet idag!!! super nice!!!
    hoppas det gick bra för dig igår!! detgjorde det säkert för du är så jäkla duktig!!
    // Puss och kram från Alva Johnsson i E:tuna!!

    SvaraRadera
  36. Lycka till Molly ;) Haha Hur mår Frida?

    KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMM

    SvaraRadera
  37. Hej molly! Det låter inte som din röst... Men DU är ju jätte bra är det några mer kändisar som är med?

    PÖÖS <333

    SvaraRadera
  38. Hej Molly!
    Såg dig igår på Pride. GRYM!
    Det var första gången jag såg dig sjunga live och jag måste säga att jag är imponerad! Du har så fin röst!

    SvaraRadera
  39. Hej, Molly! (:
    I don't really like Good Luck Charlie... I think series in Disney Channel have changed a lot and I don't like the new ones... or maybe it's just that I'm growing up and nothing's the same.
    Hope you have a great week, beauty! :D I'm out and I won't be able to check out your blog.
    Love you, Yaiza.

    SvaraRadera
  40. Är det du som heter "mollysanden" på Twitter?
    Annars är det någon som låtsas att vara dig.
    Skulle vara glad om du kunde svara, man vill ju inte följa falska profiler... Kram! <3

    SvaraRadera
  41. Ja jag tycker och absolut om programmet. Många kramar Evelina:-)

    SvaraRadera
  42. Såg på det första gången idag och jag tyckte att jag kände igen Teddys röst! haha
    Hur är det med Frida? :/

    SvaraRadera
  43. Du är härlig Molly! :)

    http://carlalfredsplace.blogg.se

    SvaraRadera
  44. Hej!

    Jag älskar Disney Channel!, och tittar då väldigt mycket på lycka till charlie och de är skit bra! (:
    Jag sa senast i dag till min vän att de var du som var dubbaren till Teddy(:
    Du gör det ju sjukt bra för din röst är så härlig!
    Ha de jätte bra! // Kram Lovisa

    SvaraRadera
  45. Alla är vi lite speciella Molly - men vi alla är ju så vackra ändå! Det är ju det speciella som gör oss så fina, från insidan och ut.. :)

    Puss o kram skumbanan !

    SvaraRadera
  46. Hej

    Jag ääälskar din blogg och lycka till Charlie
    Snälla kan jag få va med på din blogg du e min idol!!!
    Kan du blogga lite oftare?
    Och vad hände med Frida?
    Snälla jag ber dig kan inte jag få va med på din blogg och jag heter Moa har bara ingen blogg.
    Och jag vill träffa dig nån gång och än en gång snälla!

    SvaraRadera
  47. Hej Molly!!!!!
    jag älskar din blogg och jag är ett STOOORT fan av dig som person!!!!!!

    <3<3<3<3<3<3<3<3

    SvaraRadera
  48. fan va häftigt att du e hon, de hörs inte ;)

    SvaraRadera
  49. ifall jag gillar det nej JAG ÄLSKAR DET haha har nån av dina systrar nån blogg
    snälla svara :D

    SvaraRadera
  50. Hur var Pride?
    Kram Magda

    SvaraRadera
  51. Jag ÄLSKAR det programmet din röst passar sååå bra till Teddy, om jag inte visste att det var din röst skulle jag aldrig kunna gissa det

    SvaraRadera
  52. Jaa jag älskar Lycka till Charlie det äe mitt favvo pogram :)

    SvaraRadera
  53. får du träffa Teddy,Charlie,och dom då?:)
    Vad nice!
    Du är grymt duktig.
    Hoppas att du svarar!:)♥
    Många skier att det hänt ngot med Frida?:O

    Lycka till Molly!

    SvaraRadera