tisdag 23 augusti 2011

Thank you Russian fan-club!

Hej finaste! Har lite kaos i mitt liv just nu. Det händer så mycket saker! Och det är så jobbigt att inte kunna dela med mig av det till er! Något som gör det hela ÄNNU svårare är att min favvokamera gått sönder, kamerasladden till den andra har försvunnit och fotoalbumet i iphonen är för fullt så jag kan inte ta några bilder! Sjukt störigt!


Men nu har jag typ suttit och raderat en massa bilder i typ en halvtimma för att kunna visa er den här kudden jag fått av min Ryska fan-club!



Fin va? Känns bara lite väl ego att ha den i soffan... Så jag får klura på var jag ska ha den.

Thank you so much guys! You're so cute!

Nu ska jag ut och springa innan jag drar till körskolan för att plugga teori. Puss så länge!

-- Bloggar från iPhone

26 kommentarer:

  1. Hej! Vad är din adresseller var kan man skicka saker till dig och Eric? Skulle såååå gärna vilja skicka en sak men vartska jag???? Snälla svara! Miljoner kramar till er! //Mimmi

    SvaraRadera
  2. Hej...igen! Kan du gå in på min blogg (wwww.michaelasackleen.blogspot.com) och gå in på " Om mig" Och maila var man kan skicka saker till er?! Om du inte vill skriva på din blogg.
    Miljoner Kramar!//Mimmi

    SvaraRadera
  3. Jag och min bästis Madde älskar dig och din musik Molly. Kram Evelina:-) Och Madde<3 <3 <3

    SvaraRadera
  4. Hej:)))Ja, det är Ryssland verkligen älskar dig:))Kom till Ryssland, vi väntar på dig och älskar:)
    P.S:Har du en sida på Facebook?

    SvaraRadera
  5. Hej fina Molly!

    Jag hör att du har mycket som pågår i ditt liv just nu, + att din kamera har gått sönder, vet precis hur du känner! Jag hoppas att det blir bättre snart!

    Vilken fin kudde du fick! :D

    Ha det bra
    Love you!!!
    Extra mycket kärlek till dig!!
    PUSSAR OCH KRAMAR
    // Aline <3

    SvaraRadera
  6. Hej, Molly!!! Tack så hemskt mycket från Ryssland!!! Det är jätteviktigt för oss!!! När kan vi vänta på ditt besök av Ryssland? Och en fråga till - har du läst vårt brev?

    Tack!!!

    Puss och kram!!!

    Alex från Ryssland!

    SvaraRadera
  7. Hej Molly!

    Jag och min en av mina bästa vänner, Nicolina, funderar på att ge Eric,din pojkvän, ngt extra när han fyller år! och vi undrar om du vill hjälpa till med det??
    Om du är intresserad det så hör av dig på denna mail adress!
    Eriicsaadeloove@hotmail.com
    ha en underbar dag så länge!
    Kraamar Pathericia och Nicolina <3

    SvaraRadera
  8. har du och Eric gjort slut? jag vet att det är en vanlig fråga som du ofta får men jag vill veta för min fröken sa att ni hade gjort slut och då sa jag men så skriver ju tidningarna alltid men jag vill veta snälla svara :)

    SvaraRadera
  9. hej jag vet att det häör är en ganska vanig fråga för dig men jag undrar om du och eric har gjort slut för min fröken och några andra sa att ni hade det och då sa jag att så skriver ju tidningar jämt men jag vill vet snälla :)

    SvaraRadera
  10. ska du till malmö imorn? <3

    & gud vad söt kudde! :)

    SvaraRadera
  11. åh himmlars va fin! :) vacker tjej det är på den!

    det här måste du bara svara på:
    - var det en tatuering som du hade på en av bilderna från Ibiza?
    - vad tycker du om Erics nya tatuering? (hade hoppats på att han tatuerat in "molly" men istället valde han "my art is my freedom", fast det var fint det med!)

    PUSS

    SvaraRadera
  12. du har en toppen blogg!

    SvaraRadera
  13. hej fina du! jag är en tjej som behöver lite pepp o tips helt enkelt.. har börjat ny skola nu och tror det är många som tycker det är svårt o börja ny skola med helt nya människor, men så är det så att jag har aldrig riktigt behövt skaffa nya vänner sedan dagis om man säger så och tycker det verkligen är svårt att veta hur man ska bete sig o vad man ska säga, det känns som det låser sig lite när jag träffar helt nya..många snackar på och så men jag har alltid svårt att börja o komma in i diskutioner när alla redan snackar för fullt, jag menar jag älskar människor och tycker verklgien det är kul att träffa nya, men få nya kontakter som ska hålla länge har jag inga erfarenheter av, har du inga tips? känner verkligen att jag inte vill gå tre år utan att skaffat nya härliga kompisar, åh snälla hjälp mig!vet inte annars vem jag ska snacka med! kraam <3

    SvaraRadera
  14. You're so cute! I'm from Russia:) You're beautiful, Molly!

    SvaraRadera
  15. Hej fina Molly! Jag tycker att du verkar vara en helt otrolig människa och jag ser verkligen upp till dig som sångerska!
    Jag älskar att du alltid verkar vara dig själv och inte bry dig så mycket om andra.
    Sen är jag vääldigt avundsjuk på dig, visslerligen har jag det också suuper! men jag är så avis på dig!
    Jag förstår om du inte har så mycket tid och mycket att göra. Men jag tycker att du ska ta dig tid att checka in dom här
    videoklippen:

    Du har en fantastiskt snygg, snäll och jäkligt bra artist som pojkvän:
    http://www.youtube.com/watch?v=o7kY09upR6A
    http://www.youtube.com/watch?v=TR4Qc0SBHBw

    Du har fantastiskt begåvade syskon:
    http://www.youtube.com/watch?v=_zHaXs-iwek&feature=related
    http://www.youtube.com/watch?v=PU6HU4DtAWc&feature=related

    Du har en FANTASTISK röst!:
    http://www.youtube.com/watch?v=5UMe9hWxpA0

    Du är fantastiskt vacker!

    Du har fantastiskt fin kropp, helt perfekt!

    Du är en fantastiskt artist och sångerska:
    http://www.youtube.com/watch?v=Y4fofehCXj0

    Jag vill också sjunga som du, ha din pojkvän, känna dina syskon, och ha
    din kropp och ditt utseende! Du är underbar! Ha det bra, kram!

    SvaraRadera
  16. hahah! vad vissa människor kan vara gulliga ibland. ;) hoppas ni har det bra, hälsa Mimmi & Frida! Kramar // lovisa, one of your bigest fans. :* <33

    SvaraRadera
  17. Lycka till med körkortet förresten! Kram // lovisa, one of your bigest fans. ;*

    SvaraRadera
  18. Du är så snygg!! Du och Eric är världens finaste par<3

    SvaraRadera
  19. Du är då vacker!! Du och Eric är världens finaste par<3. Älskar er kram

    SvaraRadera
  20. Vad snällt av de!Det förtjänar du efter all uppståndelse Eric får!:)
    Kram Frida<3

    SvaraRadera
  21. Du behöver verkligen springa för att bli av med fetet

    SvaraRadera
  22. Kudden kan du väl lägga i Erics säng! Där kan den ju passa! ;o)

    SvaraRadera
  23. hej !
    kan du ha frågestund skulle va jätte kul :)

    SvaraRadera
  24. Anonym i kommentar 22: ta din avundsjuka o skriv nån annanstans! Förresten vad är 'fetet' för nåt? :S Malin

    SvaraRadera
  25. hej oooo vad fint kudde love uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

    SvaraRadera