lördag 13 augusti 2011

Ibland får man välja




Idag var det riktigt farligt att sola. I alla fall i poolen. Malous pojkvän William var nämligen lika irriterande som en bajsfluga (ni vet sånna som bara VÄGRAR ge sig trots att man slagit till dom flera gånger!) när han satt på poolkanten och sprutade på alla med en med vattenpistol så fort man kom i närheten. Så man fick helt enkelt välja om man ville svettas ihjäl på land, eller sola med simglasögon! Ganska smart idé om jag får säga det själv. Dock så blir väl brännan inte toppen... men sånt får man ta!

Grrrr...

Lyckades även få en bild på när han puttade omkull mig...

Såhär glad blev jag då.

Nu ska vi iväg och äta PAELLA!
Arriba!





30 kommentarer:

  1. Haha, ha det bra! :)

    SvaraRadera
  2. ååh, molly, dú bara måste se dom här filmerna!

    http://www.youtube.com/watch?v=3IYnxD1zZ3Y&NR=1
    Dör av garv lite...


    http://www.youtube.com/watch?v=TR4Qc0SBHBw
    börja nästan gråta, ååh, va ni e fina!
    bry er inte om alla som e negativa o avundsjuka

    big love :)

    SvaraRadera
  3. hahaha snygging! :D

    SvaraRadera
  4. HOLA MOLLY! :D
    Hope you like paella! and you look so cute in those photos! I love your bikini (:
    Jajaj it was hot today? I know, in Barcelona too! (I just don't know where are you xdd) But at least you'll get tan, don't you want it? (:
    TE QUIERO! (I love you -in Spanish).

    SvaraRadera
  5. hahaha! kul inlägg.. vill också åka utomlands nu, till värmen!!

    SvaraRadera
  6. Du är så skön Molly! Älskar dig och ha en fortsatt bra resa!!! Love ya
    // Märta

    SvaraRadera
  7. Saknar inte du Eric?:)

    SvaraRadera
  8. Åhhh vilka härliga bilder! Vill vara där, eller iaf utomlands.:) och paella som är så gott!!:) *avis* ;) hihi..:)
    Kraaam // Jessica :)

    SvaraRadera
  9. Har du smink när du solar?? :o Älskar dig och din blogg men om du har det så behöver du det inte för du är lika fin utan! :D Fast du kanske inte har de, men ser ut som det på bilden haha.

    SvaraRadera
  10. är det din blogg? Alltså är det Molly Sandens blogg?

    SvaraRadera
  11. Hej
    Du kan ju ha en tävling med syrrorna vem som blir brunast.
    Ligg på stranden och bada i havet blir brunare då. Så fort du är tor
    doppa dig igen då gör du så typ 1 timme blir du mega brun sitt på strand kanten med benen i vattnet för då kan du skvätta på dig hela tiden så fort du är tor. Lycka till du måste vinna.
    Ha mitt Tips för dig själv det funkar lovar.
    Kram

    SvaraRadera
  12. Åååååååååhhhhhhhh vad härligt det ser ut Molly. Kram Evelina:-)

    SvaraRadera
  13. Vilken mysig blogg du har! ^_^
    Jag vet att du är jätte duktigt på att sjunga så det skulle betyda väldigt mycket om du skulle vilja titta på det här: http://www.youtube.com/watch?v=W5GoA145bNc och säga vad du tycker eller något, :)
    Förlåt om du inte tycker om sådana här kommentarer, :s
    Kraaam! ^.^

    SvaraRadera
  14. Åh vackra Molly!! Vad skönt ni ser ut att ha det! Jag längtar bara mer och mer tills när jag åker till Mallorca i höst med mina föräldrar, då ska jag också bara njuta! Och jag hoppas jag har mått mitt mål då med, att ha en kropp som dig! Alltså Molly du är så vacker och ditt förra inlägg om dina "tjocka" armar, LÄGG NED med där där, hela du är så himla fin och en sån stor förebild för mig!

    SvaraRadera
  15. Du har en jävligt snygg kropp ska du veta ! :)


    Adios!

    SvaraRadera
  16. Ahahahahaha !
    Cool ! <3 (: //Mia

    SvaraRadera
  17. oj, molly du är smal! <3

    SvaraRadera
  18. Du har så skön humor. Är ni många på resan typ halva din släkt? Ni verkar ha kanon väder. Jag blir riktigt sugen på resa nu.

    Kramisar.

    SvaraRadera
  19. Hahah, vad söt du är! <3

    SvaraRadera
  20. Hej Molly!
    Sitter och lyssnar på dina låtar, som jag sagt förr, din röst är underbar! Jag har en fråga, Vart gick du för Musik skola?
    Kommentera det i min blogg, som finns nedan!

    SvaraRadera
  21. hej molly gillar dig jätte mycket.




    ps.är du och eric saade fortfarande ihop?

    SvaraRadera
  22. Vad ska du göra nu i höst när du inte har någon skola att gå till varje dag? <3

    SvaraRadera
  23. Haha härliga bilder Molly :)
    Hoppas du har en super semester :)
    Alltid lika roligt kika in på din blogg se vad du har för dig du har sådan härlig inställning till allt :)
    Kram <3

    Övriga:
    M & E är fortfarande tillsammans M var med E när han hade sin konsert på Helsingborgs festivalen + de är sambos numera ;)

    SvaraRadera
  24. Jäklar vilken fin kropp du har Molly!

    SvaraRadera
  25. Molly (Heter samma som dig!)15 augusti 2011 kl. 11:20

    Hej Molly, du är min Förebild, ENDA sedan 2009, kanske hört om dig innan.. Men det var då! Jag satt i Soffan, Hejade på dig, Hoppades verkligen att du skulle få högre plasering (Stavning), Men.. Du är bäst Molly, Du är Söt.. Du har fått en väldigt speciell gåva. Din Sångröst, Och du är helt fantastiskt! Har följt din Blogg länge, Men jag vet faktiskt inte hur jag kom hit! Sökte väl på dig på Google? Jaja, Puss och Kram Hälsningar från Molly :) <3

    SvaraRadera
  26. Hej fina du! Du är grymt bra på att sjunga och du har varit min förebild och lite som min idol ända sen du var med i lilla melodifestivalen.
    Och för kanske 2 år sen så var jag inne på Bikbok i stan och då såg jag dig, jag vart jätte glad och sprallig så jag typ skrek till min mamma:
    - titta, det är Molly Sandén!!
    Sen kollade du på mig. Så jag tror du hörde mig..
    Jag själv håller på mycket med musik och jag tänkte fråga om du har tips till mig om hur jag ska göra för att bli en artist.
    Blir super glad för svar, Kram från Elin :)

    SvaraRadera
  27. molly! akut hjälp! älskar din blogg och det. men jag har själv en blogg på blogger. men hur gjorde du när du fixade det i mobilen? jag får aldrig något svar tillbaka. hur gjorde du när du fixade det?

    SvaraRadera
  28. har någon av dina systrar någon blogg
    snälla svara

    SvaraRadera
  29. Ååååh..Gud vilka underbara bilder! :)
    Ser jättemysigt ut!

    SvaraRadera
  30. Är inte Eric med?

    SvaraRadera