söndag 14 augusti 2011

Svett och indianmönster


Idag har varit den varmaste dagen i hela mitt liv... jag sitter bokstavligt talat (eller bokstavligt tavlat som jag sa när jag var liten)(eller okej... för bara några år sedan...) och rinner bort. Det är helt sjukt! Det är sånna här dagar man kommer se tillbaka på sen i vinter och undra varför man inte njöt av värmen istället för att klaga, men,det är ju fan inte mänskligt att vara så klok när ens hjärnceller badar bubbelbad i hjärnan!

Kände inte att jag hade någon passande (eller anständig) bild till allt svett-prat, så tänkte att jag bjuder på lite nyinköpta indianmönster istället!

Klänning: Zara 15 euro
Armband: Marknad 5 Euro

Väska: Berhska 25 Euro


28 kommentarer:

  1. Vad fin du är:) Jättefina kläder! Kram Thilda

    SvaraRadera
  2. Jättesnygg väska! Passar jättebra i höst! Jag kom hem från Sicilien i torsdags, där var det också varmt, 35-40 grader. Men ändå otroligt skönt och vackert. Köpte mig en del grejer som skor, armband, plånbok, tröjor...
    Ha en skön resa! Kram

    SvaraRadera
  3. det trodde jag att det hette :p

    SvaraRadera
  4. fina grejer molly :D klänningen va * fin ! ^^

    SvaraRadera
  5. Fin klänning!
    Njut av din semester, ni verkar ha det riktigt bra och roligt :)

    SvaraRadera
  6. BRA ATT DU UPPDATERAR SÅ MYCKET MOLLY! :D <33

    SvaraRadera
  7. Jätte fina grejer du köpt!!:) och jag känner igen mig där i svetten men så e de ju;)
    Kraaam // Jessica:)

    SvaraRadera
  8. Hola Molly! :D
    I love that dress, did you buy it in Zara? Mm... I didn't see it! Just 15€? Mm... I think I may go to Zara and look for it! xdd'
    Hope you're having a great time in Spain! (:
    Te amo, Molly (I love you).

    SvaraRadera
  9. Har du kvar din mejl till alla dina fan´s eller hur man stavar,jag vet inte hur det stavas.
    Den mejl som du hade år 09?

    SvaraRadera
  10. Hejsan det är jag Moa igen som skrev en gång till dig!Vet du att jag också ska till Spanien!Vart i Spanien är du?Jag ska till Aginegin.Jaja jag hoppas att jag kan komma med på din blogg och är tacksam för svar!

    SvaraRadera
  11. Wow ... beautiful :) <3//Mia

    SvaraRadera
  12. Fina saker du har köpt!:)
    Kram Frida<3

    SvaraRadera
  13. Er eric med til Spania??

    SvaraRadera
  14. Fin klänning,väska och armband Molly. God vad varmt och skönt att vara i Spanien idag och njut av att ha det varmt medan det är varmt för sedan kommer det kalla vintern som du sa tidigare. Kram Evelina:)

    SvaraRadera
  15. du är såå fiin :)) !!,hoppas ni har det bra där borta Kram:Jessica :)) !!! <3

    SvaraRadera
  16. Snyggt molly! Sötis! Ska du resa hem i morgon? Malin

    SvaraRadera
  17. förstod just att du var rösten för rapunzel i trassel! hur fick du den rollen? :o

    SvaraRadera
  18. Jag blir så glad när jag läser din blogg. Jag har mått/mår dåligt över hur min kropp ser ut och det är det som jag tänker på allra mest under en dag....varje dag. Men att läsa bloggar som din...det gör faktiskt att allt känns...i alla fall för en stund...lite bättre! Fortsätt på samma sätt! Du är en förebild :)

    SvaraRadera
  19. ALLTSÅ JAG ÄR KÄR I DIN STIL!!!!
    såååå himla fina grejer Molly! :)

    Hoppas du har det superbra i Spanien <3

    SvaraRadera
  20. Jag älskar berhska!! Det är den bästa butiken i hela Spanien!!!!!

    SvaraRadera
  21. Jättefina grejer, så snyggt med indianmönster ;)

    SvaraRadera
  22. Du är så söt!!!!
    Fast jag precis har hittat till din blogg,
    så älskar jag den redan! <3 <3 <3
    Jag har hört rykten om att du och Eric har gjort slut!!!
    Är det sant??? Hoppas inte!!!!
    Ni är så söta tillsammans!!!! <3 <3 <3
    Puss och kram från lilla mig!!! <3 <3 <3

    SvaraRadera
  23. CHECKA IN SENASTE FRÅGAN JAG STÄLLT PÅ MIN BLOGG OCH DELA GÄRNA MED ER :D

    SvaraRadera
  24. Hej Molly!
    Min pappas jobbarkompis dotter heter Karolina Bäckman.
    Om det e någon du vet vem det e så kan du svara detta.
    Kram Anna

    SvaraRadera
  25. Jätte snygg klänning ! ha det grymt!! <3 <3 / emilia <3 <3

    SvaraRadera