lördag 20 november 2010

2:a på albumlistan


Haha, oj vad jag har skrattat åt era kommentarer!
Med risk för att låta lite skadeglad måste jag ändå säga att det var väldigt skönt att få höra att många av er är minst lika klantiga som jag:P

Fick precis reda på att Jill Johnsons album låg tvåa på albumlistan när jag var i USA. Hur coolt som helst ju! Hoppas det fortsätter lika bra!


Nu ska jag ta och lägga mitt huvud på tangentbordet i min laptop och smälla igen locket om och om igen tills jag tar tag i mig själv och skriver klart den där jäkla uppsatsen jag har till projektarbete! DÖÖDA MIG!




PUSS

11 kommentarer:

  1. Yeeey!

    Hm asså, yeey till 2a på albumlistan, inte till det andra.

    SvaraRadera
  2. Haah<3
    gör det du! Men kom ihåg att jag står här vid din sida om det behövs...om du inte hinner klart!!<3 hehe

    SvaraRadera
  3. Suuperkul att det går bra för Jill:) Och ycka till med projektet;) PUSSS!!!<333
    /Victoria 13 år från Linköping<333

    SvaraRadera
  4. Har du syskon? Kram Molly Ericsson

    SvaraRadera
  5. vilka akord var de på inlägget längre ner??

    SvaraRadera
  6. Hej <3
    Vad roligt att det går bra för Jill!!!
    Lycka till med uppsattsen, men lova mig att du inte dör!? Tänk på alla ledsna människor som inte får läsa på din finfina blogg!!!!!!!!!!!!!
    Kram o Pöss Märta

    SvaraRadera
  7. Har du kopt nagra nya klader i LA ?

    SvaraRadera
  8. Mimmi och Frida Sanden ar ju hennes syskon!

    SvaraRadera
  9. Äh, du kommer att klara uppsattsskrivningen fint. Detta kanske låter dumt men tänkte bara höra om du har en kusin som heter Daniela? Känner en som säger sig vara din kusin och hon har enda sedan liten skrytit om det (det är många år ska jag säga). "Jag besöker Molly jättemycket" "Denna klänningen har Molly gjort till mig" fastän det var en hmklänning, "Har inga bilder på oss två eftersom vi bara tar antingen på mig eller henne" typ :P

    SvaraRadera
  10. Kommer du göra en julskiva iår?? =D jag skulle vilja ha en julskiva med dina favoriter på.. jag tycker du sjunger så fint <3

    SvaraRadera
  11. Hallo, I had a question. What kind of studio equipment do you use? once you`ve showed a picture of your room with a microfone. And i Love your Voice!!!

    SvaraRadera