tisdag 16 november 2010

Kort långt och långt kort


Snart äre klippt. Håret alltså.
Sitter hos min kära frisör Emir med fjärilar i magen. Vet inte om det beror på att jag är fruktansvärt jet-lagged och allmänt snurrig, men jag tänker klippa mig kort. Jag... KORT!
Eller ja, inte kort kort då, utan kort. Fast kort enligt mig är nog inte riktigt... kort. Men det är ändå MYCKET kortare än vad jag brukar ha. Liksom lite kort långt eller långt kort. Fast ändå inte mitt emellan.... Utan mer... Eh...

HAHAHA! Tare lugnt. Jag fattar inte heller vad jag menar.
Återkommer med bilder sen istället!

Och förresten. Var snälla mot mig. Hår växer ut igen! Man måste våga ta risker här i livet! (många av er var väldigt negativa när jag skulle färga mörkt, men de allra flesta har sagt att de ändrat sig sen!)
Om jag verkligen hatar det kan jag ju alltid sätta in extensions!









Hejdå hår!




-- Bloggar från iPhone

14 kommentarer:

  1. ska bli spännande att se! Jag tror faktiskt att du kommer passa i det! ♥

    puss

    SvaraRadera
  2. jag tror det blir jättefint, skönheten passar ju i allt <3

    SvaraRadera
  3. du är så söt med eric

    SvaraRadera
  4. Åh vad kul att se hur du kommer passa i det! ^^,

    SvaraRadera
  5. Modigt av dig att våga testa nya saker. Jag vågar aldrig göra det. Tror det kommer bli jättefint, du passar ju i allt. ;3

    SvaraRadera
  6. men jag kanske inte vill vara snäll :P haha vilken torr humor jag har...

    SvaraRadera
  7. Det blir nog jättebra :)

    SvaraRadera
  8. nej ,du som har så fint hår!! nu älskar det!.Men du passar säkert i kort med!

    SvaraRadera
  9. Dagens blogg tävling igång på bloggen!
    Ha chansen att ta del av min underbara läsare!!
    Anmäl dig!! <33

    SvaraRadera
  10. snyft.. Älskar ditt långa hår med fina lockarna. Men det blir säkert bra ändå och du är ju så söt hur som helst. Snälla lägg upp bilder på resultatet FORT! Nyfiken! Kramar Malin

    SvaraRadera
  11. va kul du blir någ jätte fin i kort hår. btw vem dubbar du i fångad? kramizar

    SvaraRadera
  12. Det kommer nog bli jättejättefint! :)

    SvaraRadera
  13. Spännande :) men det blir nog jättebra

    SvaraRadera