tisdag 30 november 2010

Myskväll

Det här inlägget gick tydligen inte iväg igår:

Nu har vi precis kommit hem och ligger i soffan framför en fejkbrasa under en stor filt och värmer oss. Känner att jag förtjänar en myskväll eftersom att jag endast sovit fyra timmar inatt, och skrivit en uppsats på hela 4,5 sidor idag!
Så vi har hyrt film och köpt choklad. Men vi har inte hyrt vilken film som helst. Nejdå. Vi valde Sommaren med Göran! Haha. Killen bakom disken måste trott att vi var knäppa! Liiite otippat att se den nu kanske!








Pusss


-- Bloggar från iPhone

8 kommentarer:

  1. molly , kan du inte ha en frågestund , snäääällllllaaaaaa !
    du är bäst , glöm aldrig det !
    puss <3

    SvaraRadera
  2. Haha den filmen gillar inte jag så mkt..

    Men kan säga att du inte är så ensam om att se "sommarfilmer" på vintern. Jag brukar se julkalendrar och julfilmer på sommaren faktiskt.

    I somras såg jag Mupparnas Julsaga tre gånger.

    Och, brukar dom inte visas Sunes sommar i mellandagarna på tv?

    SvaraRadera
  3. Åh, va mysigt!!! Jag skulle vilja sitta där med dig. Du verkar sååååå SNÄLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Jag var på liseberg som jag skrivit innan, o jag undrar om du blev glad för tablettasken där det stod "DU ÄR BÄST!"
    Snääääääääääälla svara i ett blogginlägg!?

    PUSSS Märta

    SvaraRadera
  4. "vi"? du och eric antar jag, varför skriver du inte bara det?!

    SvaraRadera
  5. Tyckte sommar med göran va rolig =)

    SvaraRadera
  6. MMM karamel crisp e min favvo av alla sensationchokladerna

    SvaraRadera
  7. Kollade du på filmen med Eric eller Ellen?

    ps! din musik är jättejätte bra!!!!!!

    SvaraRadera