måndag 29 november 2010

Världens längsta hemresa




Sängen har nog aldrig varit så skön. Klockan är kvart över två och vi kom hem för fem minuter sedan! Hjälp vilken hemresa det blev! Tåget var över FYRA TIMMAR sent! Men jag hann titta på både prisonbreak och Sex and the city 2, så jag hade det ganska bra ändå. Dessutom väntade en överraskning hemma... Frida hade satt upp alla julstjärnor i hela huset! Ibland undrar jag hur vi kan vara systrar. Hur tusan visste hon hur man gjorde? Och var alla grejer fanns? Well, that's a secret she'll never tell.


Xoxo Gossip girl

Godnatt!

-- Bloggar från iPhone

5 kommentarer:

  1. Hon är en stjärna helt enkelt...

    SvaraRadera
  2. kan du visa vad du köpte här om dagen? <33

    SvaraRadera
  3. oh jädrans vad långt tid.. :(

    hoppas du hare bra! ♥
    kram

    SvaraRadera
  4. Vem säger att det var Frida som satte upp stjärnorna? Det kanske var tomten... Eller någon av hans nissar... ;-)

    SvaraRadera
  5. Jag undrar faktiskt också lite hur ni kan vara systrar... Jag menar, ni är ju inte alls lika. Till utseendet alltså.

    SvaraRadera