söndag 28 november 2010

Påväg


Säsongens första Lussebulle. Helt nybakad dessutom!

Morgonen har börjat riktigt bra! Jag studsade upp efter bara tredje alarmet på väckarklockan. Vi hann med tåget trots snöstorm. Tåget var på något magiskt vis INTE försenat! Jag hade kommit ihåg att packa ner bokningsnumret. Vi hann köpa lussebullar och ändå ha sju minuter kvar innan tåget skulle komma (!!!). Vi märkte att vi fått förstaklassbiljetter = gratis internet! Vi satt med tågets färdriktning. En jättetrevlig konduktör går runt och delar ut gratis frukost just nu!
Ja, jag kan nog inte komma på något som kunde gått bättre!

Hoppas turen håller i sig!

Pusss



10 kommentarer:

  1. Guud! Vad mysigt!!!!! Hoppas det VERKLIGEN håller i sig<333
    Pusss Från Victoria 13 år från Linköping<333

    SvaraRadera
  2. Haha jadet var ju bra att du kom mä tåget för en gång skull:p ja menar att allt gick som det skulle för en gångs skull!! Kramr

    SvaraRadera
  3. Åh, sånna dagar vill man alltid ha =) hoppas också det förblir bra! =D Lycka till ikväll

    SvaraRadera
  4. kan du visa vad du shoppade? :D<33

    SvaraRadera
  5. Ta bilder på liseberg och lägg in.
    lycka till.

    SvaraRadera
  6. Åh va roligt! :)
    Synd att man missar dig i Jul på liseberg!
    :(

    SvaraRadera
  7. På nåt sätt började jag tänka på "Stinsen brinner", Galenskaparna & After Shave's katastroffilm. Den filmen är typ motsatsen till allt du skriver om.

    Kul att SJ äntligen gjorde nåt bra. Första gången jag hört nån säga nåt positivt om dom. Hoppas att det håller i sig. (:

    SvaraRadera
  8. Gud vad du är vacker! (:

    SvaraRadera
  9. Molly du är så fin! första bilden är nog en av mina favoriter. 2 frågor jag gärna skulle vilja få svar på är,;
    ska du börja videoblogga?
    vad använder du för kamera?

    SvaraRadera
  10. Hej Molly! Kan du inte berätta hur man bloggar från iphone? Jag hittar det ingenstans :/ Du är bäst! Puss

    SvaraRadera