fredag 26 november 2010

Lunchmys med Ellen

Skolmaten verkade inge vidare så jag och Ellen gick till Ica och köpte gulashsoppa och bagett att äta i hennes nya lägenhet. Hon och hennes kille flyttade in för en vecka sen och idag var första gången jag var där. Det var sååå mysigt! Och så fint! Är lite avundsjuk faktiskt. Fast på ett positivt sätt.
Skulle också vilja ha mitt eget krypin där jag kan göra vad jag vill, när jag vill. Framförallt skulle det vara så skönt att ha alla mina saker på ett ställe och slippa flytta runt... Börjar bli lite trött på det nu...




Såhär mysigt hade vi!




Mindre mysigt var väl att soppan gick ut för ETT OCH ETT HALVT ÅR sedan! (jag och utgångsdatum...)



Nervös inför första tuggan..



... Men det smakade helt okej! Och vi var ändå för lata för att gå tillbaka;)

Nu ska jag och Ellen shoppa lite innan vi åker hem till mig och förbereder oss för utgång.

Ha en mysig fredagskväll!

Puss på er!




-- Bloggar från iPhone

6 kommentarer:

  1. Mindre mysigt var väl att soppan gick ut för ETT OCH ETT HALVT ÅR sedan.
    Men det ärvell du van med. Ditt kylskåp är jo ett museum. He he.
    Håppast du har det bra. Inte roligt att ha huvudvärk

    SvaraRadera
  2. Jag flyttade precis hem till mamma, va trött pp typ flytta alla kläder och saker varje vecka... och nu träffar jag pappa varannan helg i stället.

    Och vi åt gulashsoppa i skolan med, den smakade precis som den gått ut för 1,5 år sedan...x)

    Puss

    SvaraRadera
  3. visa vad du köpt sen<333

    SvaraRadera
  4. How Nations Die!
    http://www.youtube.com/watch?v=iTLB3wFM9nU

    SvaraRadera
  5. Åh nu blev jag sugen på att lunchmysa med dig

    SvaraRadera
  6. Va mysigt! Jag önskar att jag fick fika med dig <3
    Kram o Puss Märta

    SvaraRadera