lördag 27 november 2010

Julmysigt

Ååh nu börjar det verkligen närma sig! Mamma kom hem med en massa julpynt, julgodis och baksaker vi ska använda till vårt julbak! Längtar!








Haha! Chokladkalender i år igen. Tack mamma för att du inte frågar så jag ska känna mig tvungen att säga att jag inte behöver någon...





I ipodhögtalaren.

Imorn bitti ställer jag klockan tidigt för att åka till Göteborg och sjunga på Liseberg med Lotta. Så det blir en lugn kväll ikväll!

Hör av mig på tåget!

Puss

-- Bloggar från iPhone

3 kommentarer:

  1. Du har inte funderat på att göra en julskiva? Skulle kunna bli en ny jultradition. Och sen låta Mimmi och Frida vara med, ungefär lite som Sanna, Sonja och Shirley.

    Sen kan ni ju alltid göra en sommarskiva där ni tolkar de största sommarplågorna.

    Men jag vet inte.. haha..

    SvaraRadera
  2. Jag har oxå chokladkalender... Mums
    Jag ska komma till Liseberg!!!!!!!!!! Jiiiiiiiiiiiiippie <3 <3
    Jag kommer för att du är där. Äntligen ska jag få se dig i verkligheten!
    Kram o Puss Märta

    SvaraRadera
  3. Kommer det att sändas på tv? :) När isf?

    SvaraRadera