onsdag 24 november 2010

Migrän och Prisonbreak



Jag har nog aldrig haft en sån elak huvudvärk tidigare! Med jämna mellanrum känns det som att någon försöker pressa apelsinjuice av min vänstra hjärnhalva, och jag kan inte göra annat än att skrika rätt ut. Så nu har jag legat i min säng i två timmar och tittat på när Frida vänt upp och ned på min garderob på jakt efter vad hon ska ha på sig imorn.

Eftersom att huvudvärkstabletten inte hjälpt ett skvatt så ska jag prova en annan metod... jag ska titta på sista avsnitten av PRISONBREAK!


Hoppas jag mår bättre imorn så att jag kan träna!

Pusss

12 kommentarer:

  1. Hjälper det inte ens att sova lite? :-/
    Brukar ju bedöva den värsta huvudvärken bara man får sluta ögonen och slappna av lite och inte tänka på allt annat man har att göra. :)

    SvaraRadera
  2. Men Molly!! du Får krya på dig<3
    Sj är jag förkyld-.- ...haha:-)
    Kraam triciaa

    SvaraRadera
  3. När min pappa har migrän vill han ha tyst och mörkt och svalt runt om kring sig och han brukar ta en on halv huvodvärkstablett.
    Tästa han brukar sova 2 timmar sen brukar hälften vara borta.
    Ta hand om dig Molly.
    Kram

    SvaraRadera
  4. stackars söta du! Hoppas du blir bättre av prisonbreak! ;) kram malin

    SvaraRadera
  5. krya på dig! ♥

    SvaraRadera
  6. Du är uppe och far alldeles för mycket!!!! Kändis livet kan inte vara lätt...

    SvaraRadera
  7. Stackars diiiiig!!!
    Min bästis har migrän så jag vet ungefär hur hon brukar känna sig. Hoppas att det blir bättre SNART!

    Puss

    SvaraRadera
  8. hoppas inte du blir sjuk molly! själv sitter jag här och väntar på att vi ska till vårdcentralen, sprucken trummhinna har jag..

    men hoppas innerligt att du håller dig frisk! <33

    SvaraRadera
  9. jag mådde precis som du igår! och flera av mina vänner hade också migrän då, rätt konstigt :o

    mår du bättre idag? det gör iaf jag :D

    SvaraRadera
  10. Heej såå braa blogg! Du är min största IDOL du och dina systrar är såå braa!!!!!!!!!!!!!!
    Hoppas du inte äär såå hängig i morgon KRYA PÅ DIG! hoppas du kan träna
    hejdåå
    // Linn

    SvaraRadera
  11. Krya på mig finfina Molly! Hoppas du blir bättre snart. Fin du är! Kram

    SvaraRadera