torsdag 25 november 2010

Ta mig tillbaka


Finaste finaste ni! Åh, vad jag är glad att jag har er! Det är så sjukt lyxigt att alltid ha någon där som kan muntra upp en!

Tyvärr mådde jag sämre när jag vaknade så jag skippade både träning och skolan. Har fortfarande inte gått upp ur sängen:/ Men på något vis är det ganska skönt att vara sjuk. Då hinner man göra och tänka på saker man inte annars hinner med.

Idag har jag ägnat mig åt att titta igenom och radera bilder på min dator (blir förvånad varje gång jag öppnar datorn utan att den sprängs av överbelastning. Jag har snart TIO TUSEN bilder i mitt iphoto...).

Allra sist kollade jag igenom Let's Dance mappen...
Jag har inte vetat inte riktigt varför, men enda sedan det tog slut har jag liksom undermedvetet försökt att inte tänka så mycket på det. Jag har varit rädd att jag skulle öppna en dörr som skulle göra väldigt ont att stänga igen. (Jag är sämst på att ta farväl av saker...)
Tillslut tittade jag ändå igenom alla bilder, och kanske berodde det mycket på att jag är febrig och överkänslig, men jag kunde inte hålla tillbaka tårarna. Jag saknar det så obeskrivligt mycket. TA MIG TILLBAKA!





























Jag saknar dig Djonte!

UPDATE: Hittade precis vår gamla Let's Dance blogg! Trodde att den hade lagts ner! Såå kul att läsa igenom gamla minnen!

Puss

5 kommentarer:

  1. Hej MOLLY!!!!!!!!!!!
    väldigt fina bilder och du är riktigt bra på att dansa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    PS:lag älskar dig<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
    PUSS O KRAM ALVA FRÅN ESKILSTUNA<3<3<3<3<3<3<3<3

    SvaraRadera
  2. Saknar dig så
    Ska du och syskonen vara med i förkväll i morgon?
    Kram Skåne

    SvaraRadera
  3. Hej MOLLY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Förstår att du längtar tillbaka... Du är GRYM på att dansa!!!
    Jag längtar så mycket till på söndag, när du kommer till "Liseberg". Jag ska se dig då.....
    AAAAAAAAAAH, kan inte fatta att det är sant!?

    PUUUUUUUUUUUUSS Märta

    SvaraRadera
  4. snälla lägg upp dagens outfit oftare <333333333

    SvaraRadera
  5. Hej Molly det var ett tag sen jag skickade till dig´.
    Det har hänt så mycket i mitt liv jag har råkat tappa min mobil i skogen så jag fölorade bilden på oss två men tur som innan jag tappade min mobil hade jag skickat den till min mammas mobil så nu har jag den:D Men annat har hänt döden och lyckan vill så gärna träffa dig! // Skrivhäffts tjejen

    SvaraRadera