fredag 4 december 2009

AAAAAAH!



Tänkte egentligen inte skriva något mer inlägg ikväll (jag tröttar ju ut er!) men jag bara MÅSTE!
Jag kan inte låta detta bara gå förbi mig utan att göra något.... såg nämligen precis idol.....

FYYYY FAAAAN VAD ERIK ÄR BRA!
(ledsen för svordomen, men han var värd det!)
Kan inte komma ihåg förra gången jag hade gåshud till en sån där rockig låt.... FÖR DET HAR ALDRIG HÄNT TIDIGARE! Sitter just nu bara och längtar efter att någon ska lägga upp klippet på Youtube...

(Bild lånad från posh24.com)

Grattis Erik! Du har just vunnit idol 2009!

8 kommentarer:

  1. VISST VAR HAN GRYMT BRA!!!Det här är rock när den är som bäst!!!Erik is the winner!He is runnning for the win!!!

    Kram M

    SvaraRadera
  2. Skriv bara så dina händer glöder Molly.. Vi gillar det :)

    Hoppas nu bara att Erik kommer till finalen men borde inte vara ngt problem!!

    Ha en trevlig Helg Molly!!
    Kom ihåg att vila danskkroppen och hjärnan :)

    SvaraRadera
  3. CALLEEE FRÅN KRISTIANSTAD ÄR BÄST, TJALALALALA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  4. Om du är Molly Sandé som sjunger Hallelujah på svenska så har du precis gjort så att jag tycker svenska är en av de vackraste språken i världen.

    SvaraRadera
  5. Jag håller verkligen med, Erik är den enda som kan göra rock så fantastiskt bra! Han bara måste vinna!!!

    Kram

    SvaraRadera
  6. Hej Molly! Visste inte att du hade en blogg!!
    bra blogg:)

    Kolla gjärna in min blogg och komentera!!
    www.weja.blogg.se

    SvaraRadera
  7. ERIK!!! :)här är bara så bäästt! ;)
    men asså, jag tyckte tove skulle få vara kvar! (a)

    & här är klippet:
    http://www.youtube.com/watch?v=s9yaX6jPUQA

    (:

    SvaraRadera
  8. Erik vinner Idol 2009! Jag är bara orolig för att han ska bli lika mainstream och bara försvinna i mängden som alla de tidigare vinnarna. Och förresten, Molly. Du är grym!
    / Jesper

    SvaraRadera