måndag 14 december 2009

Vinjettinspelning

Idag har vi hållit till på filmhuset hela dagen där vi roade oss med att göra bort oss inför diverse jurymedlemmar och ett flertal kameror (eller vi och vi... JAG gjorde bort mig)... Jag antar att det inte var sista gången... Det är väl bara att vänja sig vid panikattacker och handsvett!






Färdigfixade...
Jag och sminkösen introducerade Jonatan för platttången, och jag tror verkligen att han hittade en ny look!





Före






Efter







Jag ÄLSKAR den här branschen !






Jonathan posar...









Pusss
-- Bloggar från iPhone

2 kommentarer:

  1. aw han var lite söt! :)& du, men et är ju du alltid!

    har bokat biljetter till let's dance!
    ska see diiig molly fattar du?! äntligen äntligen!! :D

    SvaraRadera
  2. Sötaste Molly <3 // Caroline <3

    SvaraRadera