måndag 7 december 2009

Plugg. Dans. Plugg. Dans. Plugg...

Så är min kommande vecka uppbyggd..... men vet ni vad?! Jag ÄLSKAR det!
Äntligen börjar jag känna igen min kalender!
Det är ju så här jag är van att ha det, och det är när kalendern är full som jag (tro det eller ej) mår som allra bäst! I fredags när jag skrev att jag skulle njuta av en lugn kväll... Ja, det var att ta i! Kanske var det rent av en vit lögn... För jag visste mycket väl att jag skulle bli rastlös efter en timma! (kan vara därför jag bombaderade er med inlägg...)

Så nu är allt som det ska! Två inlämningsuppgifter, två provn, en megapianoläxa.. Och DANS flera timmar om dygnet.





Dock så har det hela en baksida.... Mutor. Jag mutar mig själv med frukt och godis för att kunna prestera opimalt. Men efter en sån här nyttig månad, och nu när jag dansar så mycket, så tycker jag att man kan unna sig lite onyttigheter! Ingen är perfekt!




Och skönt är väl det!

6 kommentarer:

  1. Jag tror inte heller det gör något att du äter lite onyttigt så mycket energi som du gör av med på dansen. Och jag har hört att det inte spelar någon roll vad man äter precis efter man tränat så kör på!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Håller med dig Molly, lite onyttigheter skadar ikke! haha men kom ihåg, du är fin som du är!! :) // Kram Natta

    SvaraRadera
  3. Tja
    Ska bli kul att se dig på tv.

    Ätt bara bananen inte choklanden

    Kram Daniela

    SvaraRadera
  4. Kan man bli gulligare?

    Jag är värsta onyttig nu för tiden och jag har blivit dålig på att träna :(

    Synd om oss grrr :D

    SvaraRadera
  5. Det är bara att höra av sig om du har några frågor om dans :)

    SvaraRadera