måndag 25 oktober 2010

Helgen

(Jag har inte ens läst hälften av era kommentarer... Så detta blir ett kort inlägg!)

Igår fyllde världens bästa mamma år, så vi firade som vi gör allra bäst... Med kakor, bullar och godis i löjliga mängder! (Jag är fortfarande mätt!) och eftersom mamma inte önskade sig något annat i födelsedagspresent än att inte vara med på bild i bloggen så får hon väl slippa just den här gången.

(Självklart fick hon en riktig present också! Jag och syrrorna köpte ett silverhalsband med våra namn ingraverade.)


Frukost:

Brunch:




På kvällen blev det fest hemma.


Idag har jag varit på två lägenhetsvisningar (mest för att det är kul och inspirerande) och shoppat i Vällingby Centrum.
Jag hälsade även på min låtsas-storebror Fredrik som öppnat en fantastisk skjortbutik där! Ni bara måste kolla in den! (Han har inte mutat mig, utan det säger jag bara för att skjortorna är helt fantastiska, och för att jag tycker att en sån trevlig människa borde ha sällskap dygnet runt där borta i Vällingby!)




Det här fick jag med mig hem:



Leggings: Gina Tricot
Tröja: Topshop






Klänning: Odd Molly
Top: Zara





Skor: Nilson


Nu på kvällen har jag pluggat och ätit rester från festen igår. Imorn börjar mitt nyttiga liv! (Undra hur många gånger jag sagt det den senaste månaden...)


Puss

-- Bloggar från iPhone

10 kommentarer:

  1. Hahaha vilka underbara bufféer!!! En sån skulle man inte tacka nej till, vare sig på födelsedagen eller nån annan dag ;o) hihi

    Lycka till med allt läsande; ett tips om du inte vill drunkna i kommentarerna är att ta på dig armpuffar, såna som man hade när man lärde sig simma ;o)
    Kram Carro

    SvaraRadera
  2. Fina du, vilka snygga grejer du köpt :D Du verkar ha haft en riktigt mysig helg! KRAM ♥

    SvaraRadera
  3. Gud vad gott det såg ut, och vad sygga kläder du fick med du hem. Jag tror att din mamma tycker att ni är de bästa barnen som finns, när ni gör såååå fina saker. Kram Av Linnea och Louise

    SvaraRadera
  4. Åh men gud vad fina saker,du har så himla bra smak så det inte är sant!
    Sakerna som ni hade bakat såg jätte goda ut!
    Din mamma måste vara stolt över er!,hoppas allt är bra kram Alva <3

    SvaraRadera
  5. Vilket kort inlägg det blev ;)

    SvaraRadera
  6. Hälsa Grattis i efterskott!
    Snygga kläder, såklart det är ju du som har dom!
    Du har bara snygga kläder <3
    Hejdå

    SvaraRadera
  7. Men oj då , fyllde hon jämt eller, det var ju inte lite fika ni hade där då...? :)

    SvaraRadera
  8. Jag startade "ingen glass & kakor/bullar-månad" nu idag också, plus att jag har haft "godislöfte" hela året.. :P det är lockande men men.... glass är svårt att hålla sig utan tycker jag verkligen... :S haha!! lycka till Molly! ♥

    SvaraRadera
  9. Lova nu att du har en jätte nyttig vecka med mycket motion.
    Lycka till

    SvaraRadera
  10. Det ser väldigt nyttigt ut hi hi! Förresten jättefina kläder! Mvh Thilda

    SvaraRadera