tisdag 19 oktober 2010

Studentmösseprovning

Åååh shit vad skumt! Vi provade studentmössor idag! Denna gången ska jag få ha en på riktigt! Helt overklig känsla!

Jag kommer ihåg när jag satt där på dagistrappan och drack saft och vinkade till alla studenter. I år är det min tur att vinka tillbaka.


















Höjden av pinsamhet!

UPDATE: De här svarta mössorna är bara till för att prova storleken. (men jag trodde samma som ni först!) Jag ska beställa en vit kameramössa, men eftersom att jag har sådan beslutsångest behöver jag mer tid till att tänka på innetyget osv.


-- Bloggar från iPhone


18 kommentarer:

  1. Jag tar också studenten nästa år och jag längtar ihjäl mig! :D

    SvaraRadera
  2. inget illa menat, men ska ni ha svarta studentmössor? Det var verkligen inte fint!

    SvaraRadera
  3. Häftigt med svarta mössor. Har aldrig sett det förut.. eller är det jag som är lite efter i knoppen?! Vad kul med studenten. Jag kommer aldrig att glömma min student. Det var så jäkla härligt... Jag skrek tills jag inte hade någon röst kvar!!!!

    SvaraRadera
  4. Har aldrig heller sett svarta mössor förut. De var fina men måste säga att jag föredrar de vita. En vanesak kanske, man har ju sett de vita år efter år. Det är en speciell känsla med studenten. Det var länge sen jag tog min men varje gång man ser nya studenter blir man så nostalgisk o lite vemodig. Hoppas du får en underbar student Molly, men du får ju vänta ett bra tag till. En dagens fråga: vad ska du göra efter studenten? Blir det att jobba med musiken på heltid då? Kramar från malin

    SvaraRadera
  5. varför är det svarta studentmössor?? något nytt?

    SvaraRadera
  6. Vad ska det stå på din mössa? :)

    SvaraRadera
  7. Jättefina mössor! Du är jättefin i din:)
    Pusss&Kram Älskar Dig Molly!!
    Kram Victoria från Linköping<33333333333

    SvaraRadera
  8. Jag håller med, det var verkligen en märklig känsla att prova studentmössa (Som vi gjorde två veckor in på terminen), nu är den beställd!Verkligheten kommer ifatt en...
    Tack för en bra blogg! //malin

    SvaraRadera
  9. Hej!

    Vet du när fortsättningen av fångad kommer på tv?

    Din blogg är grym :D <3

    SvaraRadera
  10. man ska inte ha svarta mössor. Dom är bara till för att prova storleken. Kan du inte visa hur den såg ut som du beställde? skulle va jättekul att se, jag har också precis beställt min. :)
    kram!

    SvaraRadera
  11. Vad fina ni är! Mvh Thilda

    SvaraRadera
  12. Vi har noe av det samme som "studenten" i Norge. Bare at det heter "russ". vi går rundt i røde, blå eller svarte bukser ( kommer ann på hva du studerer) og har rød, blå eller svarte luer. Deler ut russekort til barna og feirer at vi er ferdige med VGS ( gymnaset)

    Må også si at du er utrolig flink i det du gjør. Elsker musikken din og bloggen er ikke så værst den heller ;)

    SvaraRadera
  13. Vi provade också studentmössor i tisdags, ser att jag har samma storlek som dig. Själv bestälde jag min mössa med uppsala innetyg :)

    SvaraRadera
  14. Hej!! Svarta mössor? Har alldrig sett det förut. coolt. Kram

    SvaraRadera
  15. Du ar sa fin Molly!! <3 Jag alskar dej, du sjunger sa fint! :)

    SvaraRadera
  16. Trodde du redan hade tagit studenten =P

    SvaraRadera
  17. jag tycker vit den är lungt snyggast

    SvaraRadera
  18. Vi provade studentmössor i måndags :D Nu känns det att det närmar sig studenten. Åh vad jag längtar :)
    Jag beställde studentmössan Brilliant :)
    Och somsagt dom svarta var bara till för att prova =)

    SvaraRadera