torsdag 14 oktober 2010

Mascara

Vet att några av er frågat efter en bild på min mascara. Problemet är bara att den jag brukar använda precis tagit slut! (från kanebo/sensai)
Men jag tänkte att jag istället kan lägga upp bilder på dom jag använder just nu och faktiskt gillar jättemycket! Fransarna känns superlånga och den är lätt att måla på. Det enda negativa med den är att den inte är 38 graders utan lätt rinner när det regnar mycket.



Finns att köpa typ överallt och kostar runt hundralappen.


Här kommer även en bild på en gammal favorit från Estée Lauder (hjälp vad svårt att stava!)




Puss

3 kommentarer:

  1. Dagens låt. Tips, skvaller och massvis av konsertbilder.
    Du har väl inte missat när jag träffade Daughtry nu när dom var i Sverige.
    Gillar du musik så kommer du gilla min blogg!

    SvaraRadera
  2. har dom två första,dom är faktiskt riktigt bra och inte alls dyra,jaa så nu vet du det :)...ha det gött sötis!

    http://samillla.blogg.se

    SvaraRadera
  3. Hej Molly!
    Jag andvänder ibland sensai 38 grader, den är superbra! Men tycker du att dom andra är bättre? I såfall kanske man ska köpa sånna? =D <3
    JÄTTE GLAD FÖR SVAR :D

    SvaraRadera