söndag 17 oktober 2010

Skillingaryd

Nu sitter vi i bilen påväg mot Sthlm. Har sjungit med en jättestor och härlig barnkör i Skillingaryd ikväll (på hemsidan står det Tofteboda - det blev ändrat), och hjälp vad kul det var! Har träffat så mycket goa människor och söta ungar idag att jag knappt ville åka hem!








Nu blir det hem och ut och träffa lite kompisar. Men det blir en tidig kväll för imorn ska jag till dubbstudion vid lunch.





Haha, ännu ett tecken på min dåliga humor! Tyckte det så väldigt kul ut att jag precis nådde över disken.

(jag lovade dyrt och heligt att jag skulle skriva något till de två söta tjejerna Clara och Julia här på bloggen.. Så, Hej tjejer!)


Pusss

-- Bloggar från iPhone

12 kommentarer:

  1. Tänkte jag skulle gått men det var Dansbands Kampen på TV var ju vången att suporta mina Favisar

    SvaraRadera
  2. Hej Molly!! åter igen tack för igår!!Grymt bra va du! hade varit kul om du skickade ett mejl eller något!! Mvh Fiilip

    SvaraRadera
  3. Tack för kvällen igår! Fick sådana rysningar av din sång. Otroligt att du ville vara med och sjunga med oss. För det var grymt gjort av oss alla. Massa kärlek och ha det bäst!!
    lycka till med allt!

    // Amanda i ungdomskören :)

    SvaraRadera
  4. ETT STORT TACK FÖR IGÅR DU VAR BARA BÄST
    KRAMIS JULIA I BARN KÖREN

    SvaraRadera
  5. ETT STORT TACK FÖR IGÅR DU VAR BARA BÄST
    KRAM.IS JULIA I BARN KÖREN

    SvaraRadera
  6. Tusen tack för igår! Du är underbar! Min dotter kommer att leva länge på att hon fått träffa och sjunga med dig! Du är en fin förebild! Många kramar till dig ifrån Annica och Frida

    SvaraRadera
  7. Har du något klipp från när du sjöng? lägg gärna upp om du har :)
    lägg gärna upp klippet när jill johnsson sjöng din låt, för jag missade å se det :(
    du är bäst, jag älskar din röst <3

    SvaraRadera
  8. du har inte dålig humor, du har samma humor som mig, våran humor är bäst :D haha ;) <3

    SvaraRadera
  9. hur lång är du ? :D

    SvaraRadera
  10. Hej Molly tack för du skrev om mig på din blogg

    många kramar Clara.

    SvaraRadera
  11. Tack så jättemycket för lördagen!Min dotter var så nöjd & glad att hon fick träffa dej,krama dej & dessutom fick en autograf.Och din sång var förstås lika fantastisk som du verkar vara...

    SvaraRadera