onsdag 6 oktober 2010

Nya jeans

Varje höst är det samma visa... När jag ska byta ut klänningar och kjolar mot byxor... har liksom alla mina jeans krympt! Mycket märkligt... (Ja, okej då. Jag har en tendens att äta lite väl mycket glass under sommaren...) Men men. Jag kände liksom att när man använder sina favvojeans (de enda man kan sitta ner i, och faktiskt äta mat i ibland!) varje dag i en vecka är det dags att skaffa nya.

Jag tycker egentligen att det är jättesvårt att hitta jeans eftersom det är så svårt att få rätt storlek. Antingen blir de pösiga efter en tvätt, eller så är de så tajta att man knappt kan knyta skorna i dem.

Som tur är har jag hittat ett märke som jag trivs väldigt bra i.
Så i måndags fick jag med mig dessa hem!








Dbrand

På tal om inget, är det bara jag som av misstag plockar med mig mammakläder bara för att de ser så bekväma ut?



Råkade ut för en riktigt pinsam grej rätt nyligen på tal om det. Hinner inte berätta hela historien nu, men kortfattat så kom jag och en nybliven mamma i samma topp (från Hm MAMA) på ett möte... Stört pinsamt!

Pusss

-- Bloggar från iPhone

15 kommentarer:

  1. Åh vad fina Molly! Vilken affär köper man dom i? Hahahah ja gud så pinsamt att komma i samma topp som en nybliven mamma :) hah. Sköt om dig! Puss och Kram !

    SvaraRadera
  2. Vilka snygga jeans :) Var har du hittat dem? Jag har också problem att hitta rätt storlek i jeans.

    SvaraRadera
  3. hahaha Som jag känner igen mig ;) Hur lång är du?

    SvaraRadera
  4. Jättesnygga jeans Molly! Vilken pinsam händelse med mamma tröjan, men sånt händer ibland! Ha det bäst Molly Mvh Thilda

    SvaraRadera
  5. Har du också fukt i din garderob? (som gör att de minskar)

    SvaraRadera
  6. Åh.. vill va lika smal, fin och vacker som du!

    SvaraRadera
  7. Snälla !
    svara på det här !
    Har mimmi bdb?
    och heter hon makeaway isåfall?
    annars är hon fake, och då vill jag inte ha henne på bdb !
    SVARA !
    <33

    SvaraRadera
  8. Jätte snygga jeans du har hittat!! Var har du köpt dom??
    Haha, ,inte så jätte kul att komma i samma tröja som en nybliven mamma ;P<3

    SvaraRadera
  9. Åh!!! Vilka fina byxor, jag älskar smala byxor. Vad pinsamt med det är med mammatröjan. Kram

    SvaraRadera
  10. Hej Molly!
    Jättesnygga jeans! Gillar de ljusa bäst. Tycker inte det ser ut som om du ätit speciellt mycket glass i sommar :) Visst är det fruktansvärt kul att shoppa kläder o jeans funkar ju till det mesta så det är liksom en superbra bas att ha i garderoben som man gärna vill ska sitta perfekt. Och dina satt perfekt!
    Malin

    SvaraRadera
  11. Hej dom mörka jeans var jätte snygga.
    Här jag var i Stockholm juli då har jag i den lilla affär
    Där du köper jeansen D brand men det var stängt åkte
    typ från gamla stan och ditt för där Bode vi på first hotel risen.
    Kram Skåne.

    SvaraRadera
  12. Hm...vad säger man som kille här då?...snygga jeans eller snygg bakdel, hehe !!
    Nä, förlåt mig Molly, undrar bara när du skall uppdatera hemsidan angående Tofteby...var det väl ? Den där gospelsjungningen iaf...e lite sugen på att få se dig live en tredje gång.Tycker du är helt fantastisk och har den bästa kvinnliga sångröst jag någonsin hört !!
    Kramar från Niklas !!

    SvaraRadera
  13. Vad köpte du dina jeans?Jag vill med ha sånna.Vet du vad dom kostar?
    KRAM

    SvaraRadera
  14. Hej (igen) Molly!
    Snygga jeans!Speciellt dom första <3 Jag har oxå jättesvårt att hitta jeans alla är för breda eller för sladdriga eller ngt!
    Kram o Puss (igen)

    SvaraRadera
  15. Hej Molly! Jag råkade också komma hem med ett par mammabyxor från H&M faktiskt, så det är du inte ensam om=) Att hitta jeans som sitter bra tycker jag också är grymt svårt, dock har jag upptäckt att Cubus har nån modell som funkar.

    SvaraRadera