fredag 18 mars 2011

BILDER MELLO-EFTERFESTEN


Min ögon är så trötta just nu att bokstäverna dansar runt på dataskärmen... har skrivit på uppsats nummer 2 (av 5 som ska lämnas in innan nästa vecka...) i över sex timmar nu och jag är bara nästan klar. Den måste läsas igenom och rättas. Men om det verkligen ska göra någon nytta får jag nog göra det i morgon bitti! Är dummare än ett ägg just nu.

Men hörrni ni ni, fina ni. Jag har ju lovat er bilder från Mello-efterfesten! Här kommer dom! Tyvärr hade jag inte så många som jag hoppats på... men, jag tror jag skyller på att jag hade lite annat att tänka på! Dessutom var det ju kameror ÖVERALLT annars, så det kändes nästan lite too much att plocka fram sin egen... kände inte att Eric skulle behöva posa för min kamera den lilla tiden han faktiskt slapp pressens kameror!

Kärlek

Erics syrra Lina, Erics kusin Elin och jag.
(Min klänning kommer från butiken All Saints i New York)

Sötaste Linda uppträder. Älskar den kvinnan!

Det blev en del skålande...

Nu syns det att vi börjar bli trötta... (därav svart-vit... Så att påsarna under ögonen inte ska synas lika mycket!)

Mr. The One And Only Kempe och hans supertrevliga pojkvän Christoffer

Eric och hans stört duktiga dansare Alex

Åh vilken kväll det var! Ett minne för livet helt klart!

Puss och natti natti

25 kommentarer:

  1. Ni är så otroligt fina Molly!!!!!
    Ni är verkligen det perfekta paret och passar så otroligt bra ihop!
    Jag har även en fråga som jag tänkt fråga för jättelänge sedan, Gör du något speciellt med ditt hår för att få det så långt? Klipper dig regelbundet, har några speciella produkter osv? :) Tacksam för svar!
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Vilka fina bilder ! Himla söta du och Eric är tillsammans dessutom! :)

    SvaraRadera
  3. Fy sjutton vad ni är snygga alltså! Både var för sig, och tillsammans! Det perfekta paret! :-) Lycka till med allt båda två! Kram

    SvaraRadera
  4. Ni är såååååååå söta tillsammans:)<3

    SvaraRadera
  5. Vilka härliga bilder.
    De tackar vi för.
    Är så glad att ni skippat det där att ni inte skall ställa upp på bilder tillsammans, för ni är så fina ihop och man blir glad av att se er tillsammans.
    Ha bästa dagen.
    kram :)

    SvaraRadera
  6. Åh Molly vad ni är fina tillsammans! Ni skulle dessutom få världens vackraste barn ihop!

    SvaraRadera
  7. Jag måste bara fråga dig Molly. Vad är det för slags klocka du har!? Har sett dig på så många bilder med den klockan och tycker den är så himla snygg!! Är själv på "klock jakt" så hade varit kul att veta vad du har för klocka :)

    SvaraRadera
  8. hej
    Jag håller på med mitt projektarbete. Och vi har vart på ett barnhem i Litauen och nu har vi skaffat en blogg men vi behöver kommentarer och läsare. Skulle du vilja länka till oss?

    http://projektlitauen.blogspot.com/

    SvaraRadera
  9. Åhh vilka bra bilder! Ni är ett perfekt par Molly. :)

    SvaraRadera
  10. Hade jag varit du så skulle jag hålla hårt i den pojken! ;-) Ni är så fina!!

    SvaraRadera
  11. Gud vad ni är söta tillsammans då :) Och Eric gjorde jätte bra i från sig i melodifestivalen ! :)

    SvaraRadera
  12. Ni är såå söta tillsammans! Kram Thilda

    SvaraRadera
  13. åh älskar den svart,vita bilden! =)
    ni är ett riktigt fint par!! ;D

    SvaraRadera
  14. Heej söta molly! Du ser strålande ut som alltid på bilderna ;), jätte vacker klänning dessutom! Fina bilderna va, speciellt den första på dig och Eric. De är helt sjukt hur bra ni passar ihop!
    Håller med den första som kommentera, ditt hår är ju totally amazing! :D vackert som få! :))
    Har en till fråga bara: läste en chatt med Eric där det stod att han fått förfrågan om att vara med i lets dance men tackade nej! Synd :( rådfrågade han dig innan han tog beslutet eller? Med tanke på att du sa när du var med förra året att de var så kul? :D hehe. Och SNÄLLAA! kan
    Du inte få med honom mer i bloggen vore så kul! Ni e ju verligen världen sötaste och finaste och dessutom unga och varit ihop superlänge! Lite tips kanske? :))) <33 PUSSS love

    SvaraRadera
  15. Är ni tillsammans igen? :) Du är himla vacker för övrigt, älskar din kropp!!

    SvaraRadera
  16. ni är så söta tillsammans :) hoppas ni håller ihop länge :) hur länge har ni varit tillsammans nu? :D kram

    SvaraRadera
  17. Åh, vilka fina bilder. Du och Eric är så oerhört fina ihop! Och så roligt att få ta del utav mer bilder från den minst sagt magiska kvällen :) Förstår att det är ett minne för livet, både för dig och Eric. Kram till dig, finaste Molly!!

    SvaraRadera
  18. Mer om dig och eric!! sånt vi vill läsa ju :) superduper söta, verkligen.

    SvaraRadera
  19. jag gillar dig och Eric Saade, ni är ett fint par.

    SvaraRadera
  20. wilmabästahedin21 mars 2011 kl. 20:33

    är det 4:e eller 5:e året ni ät tillsammans? men iaf ni är så jääkla sööta tillsammans... FRÄÄNT:)

    SvaraRadera
  21. Hej Molly! Älskar bilderna på dig och Eric <3

    Jag håller med Susann som också kommenterar i detta inlägg och jag är också så glad att ni "skippat det där att ni inte skall ställa upp på bilder tillsammans", och jag blir också så otroligt glad av att se er på bild! Det är så länge sen ni har funnits på bild tillsammans så det varit lite svårt för mig att greppa visuellt eller vad man ska säga att ni är ihop även om jag vet det i övrigt såklart :) <3
    Kramar till dig Molly och till er båda.
    Hejja Kärleken!
    Från Magda

    SvaraRadera
  22. Hej åh gud vad ni är söa i hop. Lyllo dig Molly som får han fina och söta eric hälsa honom att han är bäst i hela världen fast molly du är också superbäst hejdå

    SvaraRadera
  23. hej!
    tänkte bara fråga hur det gick med erics öga?? har fick väl typ glas i det eller nåt??

    och hälsa grattis till vinsten också!! :D

    SvaraRadera
  24. jag måste ha varit efterbliven som inte har fattat att ni är ett par.
    trodde absolut att han var bög. helt ärligt alltså, och nej, jag menar inget negativt alls (såklart).

    SvaraRadera
  25. Ni är så sööööööööööööööta!!!
    Hälsa Eric att han är JÄTTEbra ♥ Jag röstade 30 gånger på honom i melodifestivalen!

    SvaraRadera