lördag 26 mars 2011

Myslördag

Idag är en sån där underbar dag. Jag vaknade av solen och låg kvar i sängen och tittade i inredningstidningar i säkert två timmar. Sen åt jag en lång mysig frukost/brunch med familjen innan jag började rensa lite smått i mitt rum. Bäst av allt - inget plugg!

Nu ska jag och mamma ut på en springrunda! Fattar inte att jag säger detta, men det ska bli superskönt!





Haha, fy fan va jag ser ut! Vart tog halsen vägen liksom?! Tur att det är soligt så att jag kan gömma mig bakom solbrillorna!
Mamma påpekade dock att jag inte hade den ultimata jackan om jag nu inte ville synas..... Fan!




-- Bloggar från iPhone

14 kommentarer:

  1. Åh, vad mysigt! Jag har själv varit på brunch på ett hotell idag!
    Och jag borde nog ge mig ut på en springrunda jag med, med tanke på all mat! Haha!
    Nejmen, ha det bra!

    Kram :)

    SvaraRadera
  2. vart har du köpt dina solglasögon?

    SvaraRadera
  3. haha men den var fin jackan, jag har en lila, grön, blå när jag springer... man syns bra haha :P förstår att du kollar inredning, det är det roligaste med att flytta!!

    SvaraRadera
  4. Hej är det raybans du har? Vilken modell och storlek i så fall? :) Asfina!!

    SvaraRadera
  5. hahahah
    du kan va lugn, det är nog ingen som känner igen dig bakom de ENORMA brillorna :) hahahaha

    SvaraRadera
  6. Hej Molly(L)
    på subway i Eskilstuna idag hörde jag halleluja när du sjunger den!!!!! perfekt musik till maten:)
    ha det bra:)
    kram från Alva

    SvaraRadera
  7. Måste bara få lätta mitt hjärta haha.
    Jag älskar din röst jätte mycket och jag lyssnar ofta på dig och du är en riktig förebild för mig och för många fler :D
    Kram Emelie
    p.s tycker du är AS snygg
    <3

    SvaraRadera
  8. Snygga solglasögon! :)
    Och fin blogg!
    Kram!

    SvaraRadera
  9. Du är jätte söt på bilden!
    Men var har du köpt dina glasögon??
    Jätte snygga!!

    SvaraRadera
  10. Du är jättefin Molly! Jättesnygg jacka! Kram Thilda

    SvaraRadera
  11. Hej Molly! Vart på Öland har du ditt lantställe förresten? :) Öland som är så underbart!

    SvaraRadera
  12. Haha, nä jackan kanske inte var den mest anonyma ;) Men den var snygg!
    Kram

    SvaraRadera
  13. Nice blogg molly <3
    Jag älskar din musik :)
    Halsningar från a norsk fan!

    Kram

    SvaraRadera
  14. Du borde bli lite mer privat av dig så du slipper komma i så många tidningar och så. Kul att läsa om dig på bloggen. Det räcker säkert för många

    SvaraRadera