fredag 18 mars 2011

JAG DÖR!


Asså på riktigt! Har ni sett klippet från "Familjen annorlunda" när den lilla tjejen Ellen säger att hon vill gifta sig med Eric Saade?!? SÅ SJUKT GULLIGT! Det åker direkt upp på första plats av min "Sötaste-någonsin-lista"!

http://www.tv4play.se/hem_och_fritid/familjen_annorlunda?title=jag_vill_gifta_mig_med_en_snygg_kille&videoid=1298668

"Jag ska gifta mig med Eric Saade nu, för när jag blir stor... äh.. Eric Saade é död då!"

"Så jag får... ha Emil nu, när jag blir stor... Han har i alla fall en verktygslåda!"

HAHAHA!
Hon är så söt att jag faktiskt får passa mig! Det skulle inte förvåna mig om Eric blev kär i henne! Det är ju jag redan!

Puss och hoppas ni har en mysig fredagskväll! Själv har jag varit hemma med familjen och tittat på Let's Dance... och pluggat! Kul va?

49 kommentarer:

  1. Visst är hon söt, men lite jobbig nästan :p

    Kul att du uppdaterar mycket!

    SvaraRadera
  2. Men ååh va gullig liten tjej! Hon sku ju behöva få träffa Eric nästan, tycker man juh!

    SvaraRadera
  3. Haha hon är så gullig!

    SvaraRadera
  4. Åh,jag vet, jag såg det där. Jag höll på att skratta ihjäl mig! ;P Så sjukt gulligt! :)

    Och det är jättekul när du bloggar så mycket,

    kram! <3

    SvaraRadera
  5. Nej men gud vad söt <3

    Jag har två frågor många säger att ni har gjort slut och sen blivit tilsammans igen på typ 2 dar e det sant?
    Och den andra e att har erik saade någon blogg?

    Kramizar <3

    SvaraRadera
  6. Heeeelt sjuk söt! Ja skrattade du jäkla mkt när jag såg klippet :p Haha har du visat eric? Bra med mkt uppdateringar Molly!! //matilda

    SvaraRadera
  7. Ja, hon är ju sötast i världen!! Hon sa också " Molly Sandén fr göra slut med Eric Saade nu för jag ska gifta mig med honom!" HAHAHAHA!!

    SvaraRadera
  8. Haha ja hon var sjukt söt! :)

    SvaraRadera
  9. Har sett videon förut! SÅ SÖT x)

    SvaraRadera
  10. Såå himla söt, och förstår att du tycker hon är extra söt :) Hehe men du kanske får akta dig, hon kanske fångar hans hjärta ;)
    Hälsa Eric all lycka till i Eurovision förresten! :)

    SvaraRadera
  11. åh gud så gulligt ! :) haha

    SvaraRadera
  12. riktigt söt tjej! har sett inprincip varje avsnitt av familjen annorlunda och man längtar alltid för att få se lilla ellen, så ett starkt tips är att se alla avsnitt av programmet, man får sig ett gott skratt! :) / evelina

    SvaraRadera
  13. Haha, hur gullig som helst ju! :D

    SvaraRadera
  14. Hon e så sjukt söt.<3

    SvaraRadera
  15. Hon e ju bara föör söt ! Hoppas att hon får träffa honom nån gång ! :D

    SvaraRadera
  16. AF världensbästaskola :P19 mars 2011 kl. 17:12

    Grymtsööt, kmr säkert bli en riktig killmagnet x)
    Va på Heron City idag och såg Eric där! Du måste vara världens lyckligaste människa! :D

    SvaraRadera
  17. Haha , sågret oxå! :) Molly , du e söt :)

    SvaraRadera
  18. Jodå, visst har jag sett det där klippet :) Urgulligt, ju!! Kram till dig, fina du!

    SvaraRadera
  19. Hahaha jaa, såg också det!! Det sötaste någonsin :D "Han har i alla fall en verktygslåda" :P haha

    SvaraRadera
  20. Vad fin hon är!
    Kram
    Kristina

    SvaraRadera
  21. min kusin(a)
    hon är som jag;)

    SvaraRadera
  22. HAHAh sött!! :D

    och då är så himla vacker Molly måste jag få säga! och sjunger så bra att jag vet inte vad!
    Såg dig på Diggeloo i Lidköping för något år sedan när du sjöng svenska "Hallelulja" , såå fint!!

    SvaraRadera
  23. Åh, jätte SÖTT klipp! Haha :D har du visat för Eric?
    Kul med mycket uppdatering, Molly! Trots att du har mycket att göra, love it <3. Vill bara säga att jag fullkomligt ÄÄÄÄLSKAR din blogg! Du e så fruktansvärt härlig och underbaaar! Loove u! Föresten ska du med din loverboy till Tyskland i maj? :)) hihi!

    Du "anonym" som frågade om Eric hade någon blogg! Gå in på: www.ericsaade.com! :D

    SvaraRadera
  24. så söt "Men då måste Molly göra slut med Eric om jag ska kunna gifta mig med han" hahahah! :)

    SvaraRadera
  25. jag såg det där, gud vad gulligt!

    Men en annan sak, jag kollade på bilder på dig och då såg jag en bild med dig eric och någon blond tjej, den 22 januari i år. Måste bara säga gud ditt hår var och är grymt snyggt! och jag undrar om du har någon mer bild på det om du vet vilken dag jag menar? skulle vara super roligt att kolla på fler bilder, du såg väligt bra ut! KRAM

    SvaraRadera
  26. Hej.
    Jag har en fråga...
    Hur träffade du Eric?

    SvaraRadera
  27. Gud så gulligt!!
    Hoppas att du får ha Eric för dej själv ;)

    Din blogg är jättejätte fin! :D
    Ha det bra
    kraam

    SvaraRadera
  28. Hej Molly!

    Jag undrar bara, hur känns det att vara tillsammans med Eric Saade? Han är ju helt sjukt snygg! Vill du inte bara ta på honom hela tiden typ?haha... Lucky you! Hur är han som pojkvän?

    SvaraRadera
  29. shahad ♥
    Molly, du sjunger så otroligt vackert! <3
    jag gråter varje gång jag hör dig och Eric sjunga!
    jag är så kär i Eric så att det är så att om han är lycklig så är jag det! <33
    alla brukar fråga mig om jag hatar dig, fast jag brukar svara så här: hatar henne? det gör jag verkligen inte! hon sjunger fantastiskt bra och är sjukt snygg och söt och om Eric är lyclig är jag det! <3
    Molly du förtjänar allt bra! <33
    jag älskar dig Molly! <33
    en fråga: alla låtar du har sjungit om kärlek är dom till Eric? <33
    ta hand om dig o Eric ! <3
    o hälsa han från mig shahad! <33
    älskar dig! <3
    puss ♥

    SvaraRadera
  30. neeeej, åh va gulligt! :)
    Gillar att du uppdaterar ganska ofta nu:) läser din blogg varje dag.. Så kul o läsa om alla äventyr du gör;) Du är så himla Fin!

    SvaraRadera
  31. Ja, jag såg det.
    Så sjukt gulligt :3

    SvaraRadera
  32. Gud va gullig! haha! <3
    förstår inte hur du kan vara så fin!! och hur du gör ditt hår så det ser ut så himmla fint!! Kan inte du poå bloggen visa hur du brukar gör båda på vardagar och fest. Och jättegärna massa andra tips! :) hade bra och hälsa! :) KRAAAAAAM! <3<3<3<3<3

    SvaraRadera
  33. Såå söt! =)<3

    SvaraRadera
  34. BAAAHAHAHAHAHAHAH!!! x)

    SvaraRadera
  35. Hahahah xD Gud vad gullit jag dör! x)
    Men hon sa ju att Eric kanske var för gammal när hon blev stor.. Så då blir det väl ändå Emil med verktygslådan hon gifter sig med ;)

    SvaraRadera
  36. Fy vad gulligt!<3
    Du får nog minsann passa dig Molly, Ellen var ju tvungen att gifta sig med en snygg kille och Eric är ju snygg, det vet du va? Men du och Eric är så söta! Hoppas ni får det bra i er nya lägenhet!
    Det är väl sant som de skriver i tidningarna att du och Eric ska flytta ihop, va? Eller har de bara hittat på?

    SvaraRadera
  37. Fina Molly Sanden! Vi har en liten tjej som snart blir 4 år som vi faktiskt döpte till Molly efter att ha sett dig<3! Hon har väldigt svårt att förstå att det inte är hon som är ihop med Eric för hon heter ju Molly....och det står ju på bilderna att Eric är ihop med Molly:-)! Lycka till med flytt och allt! Från Molly's mamma

    SvaraRadera
  38. Eliiiiiiiiin ;) haha11 april 2011 kl. 16:38

    Jaa,visst är hon.Man tycker ju nästan att hon ska få träfa Eric nån gång!!Åhhhh,hon e så sjukt gullig,så du får passa dej Molly,haha.Fast Eric e ju lite stor för Ellen! ;))

    SvaraRadera
  39. Söta Molly du och Eric
    är så gulliga tsm!!<3<3<3< ♥
    Jag får glädjetårar när jag hör dig sjunga!
    Din röst är underbar och det är du också ♥
    Massor av kramar till dig ♥♥♥
    Älskar din blogg! ♥

    SvaraRadera
  40. Heej Molly ;-) Jag vill Också Giftes med Eric<3 <3 Jag har varat i kär i Honom Sitan 2009 Jag Älskar honom så Jätte Mycket ;-) jag kan inte Beskriva Hur Mycket jag Älskar honom! Kan du inte Såger det till Honom så är du Sjykt Söt;-) Jag är Eric Största Fan EVER!!!

    Kraam Från Camilla (Eric Största Fan ever)

    Gi Eric ett Puss Från Miiiiiiiiiiiig<3 <3

    SvaraRadera
  41. Ha ha ha, sjukt sött!

    Men vi alla är ganska inne på era låtar vi som bor i Dingle :) Min minsting har din Halleluja som favorit på Spotifylistan. Den har han sjungit på sedan han var två år. Nu blir han fyra snart ;)

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  42. Men gud så sööt hon e!
    Men tror endå att Eric håller fast vid dig!
    Ni passar ju såå bra ihop!

    Kramar//: Sherre

    SvaraRadera