tisdag 29 mars 2011

Har legat hela dan...


Knäppisar! Haha! Även om jag inte vet sådär supermycket om mode, så är det väl klart att jag inte gick runt i flip-flop och tubsockor! ...Utan BARA flip-flops! NEJ! Skämtåsido. Jag hade mina Converse.. med vanliga strumpor och en vanlig väska! Tänkte mest kolla hur lättlurade ni är! Budskapet var väl mer att jag faktiskt sett folk gå runt så på IKEA. Ett ANTAL gånger. Varför vet jag inte. Antar att man måste prova för att få reda på det!

Vill ni höra något ännu konstigare förresten?! Vi gick på IKEA i flera timmar UTAN att köpa EN ENDA GREJ.... !!!!! Hur sjukt är det liksom? Har det någonsin hänt i IKEAS historia?! Man hittar ju alltid något! Aja, vi provade i alla fall massa sängar (fatta vilket roligt jobb det måste vara att se folk provligga sängar hela dagarna! Man ser ju inte klok ut!) men hur tusan ska man veta vilken som är bäst? Jag tror att folk bara ljuger när dom säger att dom verkligen kan känna hur hästhåret riktigt andas i madrassen eller att supersnurridutt-spiralerna är ovanligt följsamma. Hur fasen känner man sånt?! Det enda jag känner är om den är mjuk eller hård, hög eller låg.





Spännande är det i alla fall! Och kul! Förstår bara inte hur det ska gå att inreda en hel lägenhet när det tar en hel dag att prova bara sängar... Och när man dessutom har så sjukt mycket plugg!

PUSS

10 kommentarer:

  1. Vad skön du är Molly!! Kram /Magnus

    SvaraRadera
  2. En tjej på mitt gym TRÄNAR i flip-flop. Det du! Hur tusan springer man på ett löpband i flip-flop?

    SvaraRadera
  3. du är så sjukt snygg molly! ♥

    SvaraRadera
  4. Vet inte hur mycket ni har tänkt att lägga på en säng, men annars kan jag rekommendera att gå och provligga sängar hos Kungsängen. Jag och min sambo var och köpte en ny jätte skön säng där förra veckan :)
    Du är grym på att sjunga, en stor inspirationskälla till mig! :) Kram!

    SvaraRadera
  5. var du med Eric på ikea?

    SvaraRadera
  6. Vad kul att ni va på Ikea:) haha jag har varit där några gånger nu, ska dit på freda igen och köpa min Ektorp soffa och ektorps fåtölj:D har ritaT på ett papper hur jag vill att lägenheten ska vara inredd:) ett tips bara:)

    Jag flyttar på Freda, :D lycka till själva kramisar
    Eva

    SvaraRadera
  7. Kan inte du ha en frågestund? :)

    SvaraRadera
  8. Haha superroliga Molly! :D Det där med säng är inte säkert att du ska kolla uteslutande på Ikea, jag menar de har ju ALLT på Ikea så de kan OMÖJLIGT vara BÄST på allt. Jag ska väl inte föreslå Jysk kanske, men det finns butiker som sysslar bara med sängar och sånt. Och det kanske kan vara lättare att välja när man inte har massa andra intryck runtomkring.
    Kramar från Magda

    SvaraRadera
  9. är det många som springer fram till dig och eric när ni är på såna offentliga platser ? :)

    SvaraRadera