torsdag 24 mars 2011

LÄGENHET

Ni fattar inte vad jag har gjort! (Inte jag själv heller för den delen!) JAG HAR KÖPT LÄGENHET! Har varit på säkert 90 visningar sedan i somras, och nu hittade jag äntligen min drömlägenhet! Den ligger högst upp på en mysig gata i Vasastan! Är så sjukt lycklig. Vill bara flytta in imorn!

Kan knappt fatta att det är sant. Att jag vågade! Ni kanske tycker att det är tidigt att flytta hemifrån i min ålder, men eftersom att jag flyttat fram och tillbaka, mellan mamma, pappa, pojkvän och varit ute på turné i så många år så anar ni inte hur skönt det känns att äntligen få slippa packa och ha allt på ett ställe. Att ha en enda plats som är MITT hem.

Självklart kommer jag sakna att bo hemma, men jag kommer säkert fortfarande göra det någon dag i veckan. Dessutom har syrrorna lovat att komma och bo hos mig så ofta som möjligt! (hur ska de annars kunna låna mina kläder liksom?!)

Så den 18 apil flyttar jag in - vilket innebär att jag har hela påsklovet på mig att fixa! Kan inte bli bättre!




Lycklig tjej!

-- Bloggar från iPhone

63 kommentarer:

  1. Gud vad roligt! Lycka till med flytten! Kram Thilda

    SvaraRadera
  2. G R A T T I S

    Vad kul med egen lägenhet. Håppast du visar lite bilder från den när du flyttar in eller kanske det ligger påld på den på mäklarens sida.

    Hur går det med körkortet ???

    När kommer nästa skiva ??

    SvaraRadera
  3. shiit va roligt! nu kommer du få stå på dina egna ben, men det kommer gå bra ;)
    Lycka till! :D

    SvaraRadera
  4. bostadsrätt? hyesrätt? hur många kvadrat och hur många rum? :)

    SvaraRadera
  5. Grattis! :D
    lycka till med flytten :)
    är det bara du som flyttar in eller Eric oxå? :)

    SvaraRadera
  6. Hej!

    Gud vad kul med egen lägenhet, vill också ha en :) Kommer Eric att flytta med dig eller? Kram

    SvaraRadera
  7. Så roligt! Ser fram emot bilder på lägenheten :)

    SvaraRadera
  8. Grattis Molly, lycka till nu. Kram Evelina B-)

    SvaraRadera
  9. Vad roligt Grattis. Är helt underbart att flytta till eget :)

    SvaraRadera
  10. Lycka till önskar en kvinna med barn i din ålder. Du är en stor förebild Molly för unga tjejer!! Visst är man mogen o flytta hemifrån i samband med studenten o framförallt som skilsmässobarn måste det var skönt att få något eget. Min egen dotter flyttade hemifrån när hon var dryga 16 för att gå gymnasium på annan ort o det gick alldeles utmärkt. Kram på dig

    SvaraRadera
  11. Varför flyttar du inte ihop med Eric!? HA FRÅGESTUND SNART!! :D

    SvaraRadera
  12. Oj, Gud va roligt! :)
    Grattis..!

    SvaraRadera
  13. Åh, vad kul!!! Grattis! Men vill du inte bo med Eric? Har ni någon gång tänkt flytta ihop? GRATTIS igen

    PUSSSS

    SvaraRadera
  14. Gud vad roligt! :D Ska Eric också flytta in eller kommer du bo ensam?

    SvaraRadera
  15. Åhh,det låter underbart!! Stort Grattis och lycka till med allt!! KRAM :))

    SvaraRadera
  16. Åh gud vad roligt! :) Kan du inte lägga upp lite bilder på lägenheten när du flyttat in? ;)

    Kram Julia <3

    SvaraRadera
  17. Åh, så roligt!! :) Ser fram emot att se massa bilder :) Kramar!!!

    SvaraRadera
  18. Så himla kul, lycka till med flytten!:)

    SvaraRadera
  19. Oj va roligt ! Önskar jag kunde göra detsamma! Ska du flytta själv eller Eric också? Titta gärna in min blogg :) www.Nieandersson.blogg.se. Kram

    SvaraRadera
  20. Åh vad roligt! Du måste visa bilder sen!! :)

    SvaraRadera
  21. Emma från Västerås24 mars 2011 kl. 18:01

    Grattis till ditt egna ställe.
    Hoppas du kommer att trivas där!

    SvaraRadera
  22. kan du lägga upp bilder och skriva lite om dina hårprodukter?

    SvaraRadera
  23. gud va roilgt! grattis :-D
    hoppas du legger ut bilder:)

    SvaraRadera
  24. Gud vad kuuul!! och modigt! och är ju såå kul att inreda! visa bilder sen!!
    /avundsjuk 19-åring

    SvaraRadera
  25. grattis :) jag sak med flytta fast till sommaren living the fucking dream.

    SvaraRadera
  26. Åååååå va roligt att flytta till eget :D Du kommer nog trivas finfint! Jag tycker inte att du flyttar hemifrån för tidigt. Det första jag gjorde när jag gick ut gymnasiet var just att flytta hemifrån :P Va gött för dig att ha hittat drömlägenheten! Jag har haft en period då jag letat intensivt efter den "perfekta" lägenheten, men hittade den inte.. inte än iallafall ;). Så kul för dig att du hitta din :D!!!!!
    Kram från Magda

    SvaraRadera
  27. Gud va roligt! :) ska Eric flytta in m,ed dig eller? :)

    hade bra, å lycka till med flytten kraam ♥♥♥

    SvaraRadera
  28. Hei molly! Har läst din blogg ett tag nu och tycker att det är kul att följa dig och ditt liv. Du verkar vara en jättemysig tjej och dessutom är du en duktig artist. Lycka till med din nya lägenhet. Det är underbart att ha ett eget ställe ;).Kram

    SvaraRadera
  29. så tdigt är det väl inte??;) haha ingen aning eftersom jag själv kommer flytta hemifrån om några månader, 16år

    SvaraRadera
  30. Ska eric följa med och bo där????

    Hur det än blir kommer det bli bra hejdå
    /// Tora

    SvaraRadera
  31. grattis till er båda :)hoppas du och eric kmr trivas bra :) kram

    SvaraRadera
  32. Ska du och erik bo tilsammans??MVH Amanda i östegötland!!!

    SvaraRadera
  33. Eric ska med flytta :P

    SvaraRadera
  34. Hej hej Molly :)
    Frida här ;P

    Kul det där med lägenheten!
    Själv fyller man år den 18 april (a)
    du vet säkert vem jag är när du söker på Aldinmatilda som du har som vän på bilddagboken ;D

    KRAM frdai

    SvaraRadera
  35. men hon har köpt en lägenhet tillsammans med Eric ofc.. :P

    SvaraRadera
  36. gud va roligt med ett eget ställe:)) haha du flyttar in i lägenheten på min syrras födelsedag... har de bra<33

    SvaraRadera
  37. va roligt för dig :D du får du lägga in bilder hur den ser ut och hur du ska göra den!! :D längtar att se det!!! älskar när du lägger in bilder i varje inlägg :D

    SvaraRadera
  38. Grattis! :) vad roligt att höra,
    så söt du är molly!

    SvaraRadera
  39. oj så roligt! :D lycka till!!

    SvaraRadera
  40. Åh va kul! Men då måste du ju lägga ut bilder sen! Är såå nyfiken!:-) kram och lycka till<3/ jossan

    SvaraRadera
  41. Grattis, Molly! Vad kul! :-) Men du lär ju inte få vara så mycket ensam där. Folk lär ju hänga där titt som tätt... Men jag förstår att det ska bli skönt att slippa flytta runt.

    SvaraRadera
  42. åh vad kul för dig och eric att ha någonting eget! (:

    SvaraRadera
  43. Stort lycka till :D Hoppas allt går bra

    SvaraRadera
  44. Vad roligt! är det bara du eller är Eric med om inte kan inte ni flytta ihop?

    SvaraRadera
  45. Frågestund, Frågestund, Frågestund, Frågestund!:)
    snälla?:)

    SvaraRadera
  46. Hejsan Molly :)
    Jag är så glad att jag hittade din blogg, jag vet nog precis hur du känner dig.
    jag ska flytta till egen lägenhet nästa vecka:) min första och JAG har ALDRIG flyttat någon gång i hela mitt liv. så är nervös å spänd och tycker det är både jobbigt å kul:)
    massa lyckönskninar
    eva från malmö kraam

    SvaraRadera
  47. Vad roligt! Ska Eric också med? :)

    SvaraRadera
  48. Lycka till världens bäästa Molly! Ha det toppen ♥

    SvaraRadera
  49. Grattis, vad roligt :) Kan du inte lägga ut bilder på den sen när den är helt färdig? :)<3

    SvaraRadera
  50. Grattis ! Hoppas ni får det jättebra ! ♥

    SvaraRadera
  51. Av egen erfarenhet kan jag inte påstå att det är för tidigt att flytta hemifrån vid 18 års ålder. Jag lämnade t.ex. mina föräldrar när jag var 16 år och det var något av det bästa jag gjort i hela mitt liv! :)

    SvaraRadera
  52. ska eric också flyyttta mää? :D <333333

    SvaraRadera
  53. Lycka till med lägenheten. Hälsa o gratta även Eric. Good luck till er båda!

    SvaraRadera
  54. ÄR så glad för att du är så klok, förståndig och samtidigt så ödmjuk. Det är Eric också och han utstrålar den energin :-) Såg Dig i somras när ni var och sjöng för de funktionshindrade barnen i Åhus. Så lugn och söt då också... Keep on...

    Tippar på att Eric kommer att komma bland de främsta och jag hoppas på vinst i den stora sångtävlingen .....

    SvaraRadera
  55. hoppas att ni har det bra för evigt <3

    SvaraRadera
  56. Hej :)
    Vad roligt, hoppas att den är jätte fin.
    Jag tycker din blogg är jätte rolig att läsa, för du är en sån bra förebild. Jag följer verkligen inte din blogg som massor av andra säkert gör bara för att du kanske ska berätta något om Eric eller något.

    SvaraRadera
  57. MÄNGDER MED GRATTIS!!! =)

    SvaraRadera
  58. Grattis där :-) lite skoj; på min födesledag och allt ;) 18/4 alltså...hehe... Lycka till med allt fix. Kram :-)

    SvaraRadera
  59. jag hörde det vad roligt. Du gör jätte bra låtar.
    i love you och eric saade.

    P.S. Jag har en blogg som heter jedwards.bloggpltsen.se jag skulle bli jätte glad om du läste den och skrev en komentar. Jag kallar mig Edward och min kompis John. ha det skoj MOLLY.//Känisbloggaren A

    SvaraRadera
  60. Hej, så kul kan du inte lägga ut några fler bilder på lägenheten?? det hade varin skjut kul att kolla på!!! kram <3<3<3<3

    SvaraRadera