måndag 21 mars 2011

Plugg och diskmedel



Åh.. vilken ångest! Brukar inte vilja sprida en massa negativ energi här i bloggen, men när det är den enda energin man har inom sig så är det inte mycket att göra!

Sitter just nu och skriver på min försenade Religionsuppsats istället för att vara på en av mina barndomskompisars studentskiva... snacka om ångest! Att prioritera är inte min starkaste sida. Jag är ju en sån där människa som vill göra allt! Helst samtidigt. Men jag antar att om jag vill kunna fira min egen studentskiva med gott samvete så får jag allt ta och bita ihop och prioritera plugget framför det roliga!

Ja... annars då?
Det enda roliga som hänt idag är väl att allt jag äter smakar diskmedel (då förstår ni hur kul jag har haft!) och för någon timma sedan började jag desperat sms:a typ alla i min telefonbok för att få reda på om det finns någon sjukdom som stämmer in på de symptomen, men efter att ha fått många frågetecken som svar tillbaka så antog jag att det inte är någon jättekänd, livsfarlig sjukdom som jag missat. Ni råkar inte veta vad det kan vara? Det enda jag kan komma på är att någon mixtrat med min tandkräm... men det känns ju lite väl elakt. Det är nog bara jag i min familj som skulle komma på en sån grej.

BLÄ!

18 kommentarer:

  1. gravid kanske? ahah då kan man ju få såna där skumma smakupplevelser =D d fick iaf jag.. Vill bara säga att jag älskar dig molly, du är så glamourös!! Hoppas verkligen fler unga tjejer kan inspireras av dig du är en fantastisk förebild för så många unga tjejer, är jätteglad att det finns tjejer som dig molly som kan vara sig själva och stå för sina åsikter:)

    och vem vet... mollys och eriks lilla kärleksbaby Next!!! =D haha nerå, Kram på dig/ Mamma therese

    SvaraRadera
  2. har du kanske ätit pinjenötter? då kan man få konstig smak i munnen har jag hört

    SvaraRadera
  3. Kanske har du samma "sjukdom" som Josefin Crafoord:
    http://www.youtube.com/watch?v=AulDtDdjKls

    SvaraRadera
  4. Bittermandel, om du ätit mandlar på det senaste kan du ha en konstig smak i munnen i flera veckor.

    SvaraRadera
  5. Uschanemej med diskmedel det lät inte gott! Låter mycket skumt, inget sjukdomssymptom jag kan komma på, men det med tandborsten låter troligast ändå tycker jag..
    Heja dig Molly med studierna!Inte många månader kvar sen blir det aldrig mer "riktiga" skolan igen :O Inte på samma sätt. Universitetet har varken höstlov eller sportlov och knappt jullov, ett sommaruppehåll visserligen, men klasser med uppåt 100 pers! Enjoya tiden du har kvar på gymnasiet även om den kan vara lite hård sista terminen med plugget, för den kommer inte igen. Du är bäst Molly!!
    Kram från Magda

    SvaraRadera
  6. haha, måste bara få säga att du är så grymt söt! det spelar ingen roll om du gör världens tokigaste miner! du är toksöt alltså! <3

    sen har du en sådan röst som verkligen får en knäsvag!

    du är grym molly! <3

    SvaraRadera
  7. Stackars dig Molly!
    Hoppas att det går över...
    Och jag vet tyvärr inte vad det är...
    KRAM!

    SvaraRadera
  8. Heeej Molly.
    Ja ush vad det är svårt att prioritera saker , men man skaa ibland tänka på sig själv först=)
    Man ska göra så man själv mår bra sen kan man göra så andra mår bra:)
    lyyycaka till,, ps har aldrig hört talas om det med tandkrämen :P
    eva

    SvaraRadera
  9. Hej Molly, diskmedelssmak i munnen är inte roligt. Jag hade en liknande smak när jag hade ätit för mycket pinjenötter. Det kallas för pinje mouth och jag hade en smak av järn i munnen så fort jag åt eller drack i över en vecka. Om det är detta du har så kan du kolla på livsmedelsverkets hemsida. Inget farligt men jag äter inte så mycket pinjenötter längre. Hoppas att ditt går över fort.
    Soliga Ölandshälsningar
    Anna S-J

    SvaraRadera
  10. GRAVID? ;) Tidigt tecken är förändrade smaklökar... (Eller så har du kanske bara druckit ur ett glas som inte var riktigt ursköljt, och alltså råkat få i dig diskmedel, så kan det ju också vara...)

    SvaraRadera
  11. låter inte så gott med diskmedel... men lycka till med plugget :) det klarar du :D
    en fråga har du facebook?

    SvaraRadera
  12. kanske ätit på typ en gaffel eller nå som inte varit helt bortdiskad från diskmedel? de har jag gjort en gång..och de är bara blääh! ;)
    kram :D

    SvaraRadera
  13. Jag hörde på radion nån gång att man kunde få en skum sjukdom av nötter från olika ställen. Smaklölarna blev typ knasiga ocg allt man åt smakade järn. Det kunde va kvar jättelänge och jag minns inte om man kunde bota det.
    aa det e det jag hört.
    ;) <33

    SvaraRadera
  14. Usch! Låter jättetråkigt! Puss , Molly<3:D

    SvaraRadera
  15. Har du ätit pinjenötter kanske?

    SvaraRadera
  16. hej världens bästa molly! hoppas de där med diskmedelssmaken går över :D låter ju inte direkt så gott ;)

    skulle du kunna lägga upp bilder och skriva lite om dom hårprodukter du använder? :)

    SvaraRadera
  17. Usch det låter inte gott! Hoppas diskmedel smaken går bort! Kram Thilda

    SvaraRadera
  18. DEt kanske är fel på diskmaskinen?

    SvaraRadera