onsdag 2 mars 2011

SKANDAAL!


Ville mest bara berätta att jag researchat lite och fått reda på av säkra källor att artikeln i Se och Hör inte handlar om mig, utan om en tidigare flickvän som då tydligen "bedragit Eric" (typ när han frågade chans på någon i lågstadiet som sen dansade tryckare med någon annan kille? Eller kanske höll honom i handen?! Eller kanske bröt hjärta med honom? Vem vet!? Men hemskt var det sääkert!) Så ni kan vara lugna! Eller tvärtom? Vissa av er kanske önskade att det var sant;) Till er kan jag då tyvärr meddela att ni kan sluta hoppas. Vi har inga som helst planer på att gå skilda vägar, utan vi är kärare än någonsin!

Saknar er förresesten! Nu har vi kommit igång med låtskrivandet för fullt och har redan två riktigt bra låtar!

Tyvärr har jag inga smaskiga bilder att bjuda på eftersom vi mest sitter inne och skriver hela dagarna... men jag hoppas det funkar ändå! Nu har ni alla fall fått reda på den stora hemligheten bakom skandalen, och förhoppningsvis kan ni sova lugnt i fortsättningen.


LOVE

63 kommentarer:

  1. Ni båda är jättesnygga, fina och underbara! Ni är världens bästa par! Hoppas verkligen ni håller ihop jättelänge! :D Kram!

    SvaraRadera
  2. Ni är de BÄSTA paret någonsin!!!
    Och jag är jätteglad för eran skull att ni har varandra!!!!!!!!!!! <333
    Molly + Eric = BÄÄÄÄÄÄST och SÖÖÖÖÖÖTAST

    KRAM Märta

    SvaraRadera
  3. Ja herregud va löjligt de kan va ibland att dom ska komma på såna saker pressen...Du å eric e iaf underbara..Jag kanske e ett lite äldre fan å skriver här för första gången..Jag e 24 å har en dotter på 1 år men jag tkr du gör så fin musik.. Kram

    SvaraRadera
  4. Gu,villken tur!:)¨Man blir ju orolg! ;)

    En lite fråga till dig: Vad är det bästa med Eric enligt dig?<3

    SvaraRadera
  5. När jag såg det där på framsidan av tidningen i affären så tänkte jag bara "neeej, dom kan inte mena Molly". Men det var skönt att höra det från dig, ni passar så bra ihop! ;)

    & Vi saknar dig också! PUSS

    SvaraRadera
  6. Förstår inte hur folk kan gå på sånt som står i tidningar som Se och Hör, 99% är ju bara saker som inte ens stämmer. Hoppas låtskrivandet går bra och ha det bra där borta :)

    SvaraRadera
  7. heej molly!! vad bra att ni inte går skillda vägar!! NI är de sötaste paret i värden <33
    Jag saknar dig med :(
    puss o kraam johanna <3

    SvaraRadera
  8. Va gulligt :)
    Jag hör till dom som tycker ni är fantastiska ihop, och hoppas verkligen att ni kommer att hålla ihop.
    Sen tycker jag det är så roligt att du skriver lite om er också, det tar ju bort dessa jobbiga rykten som helt saknar grund.
    Men är inte "Se och Hör" enbart en sån skvallerblaska som verkar gilla att sätta käppar i hjulen för folk,
    Usch tycker inte om sånna tidningar , men det är väl därför jag aldrig läser dom heller :)
    Ha en underbar dag :)

    SvaraRadera
  9. Ha ha det kunde jag räkna ut med lilltån att den där värdelösa tidningen hittat på nåt vilseledande dravel. Jag önskar er all lycka o tycker det är så roligt att ni håller ihop. Blir så trött på alla löjliga tjejer som blir avundsjuka. Varför inte istället glädjas åt att ens idol har en supermysig flickvän? :) Gillar dig skarpt Molly. Ser fram emot nya plattan! Malin

    SvaraRadera
  10. Jag blev faktiskt chockad, då jag såg rubriken :O Ni är så söta tillsammans :)

    SvaraRadera
  11. Saknar dig massa Molly ! <3
    Fick världens bästa post idag :D
    I flera månader har jag velat ha ett signerat idol-kort och jag ksulle få det för lääängesen, men så fick jag det aldrig ;)
    Men i typ måndags elr nåt så mailade jag en och frågade vart mitt idol-kort va, så svarade din mamma och sa att hon hade och att hon bara behövde min adress, så idag när jag kom hem från skolan sa mamma att jag hade fått post och jag blev skiitglad :D
    För som jag trodde så var det idol-kortet :D
    ASNÖJD :D

    SvaraRadera
  12. Larvigt av Se&Hör att ens skriva artikeln för att små barn ska köpa tidningen i hopp om att du har dumpat honom.

    Kul att ni fortfarande hänger ihop, ni är så söta tsm!

    SvaraRadera
  13. Lisengrisen :D2 mars 2011 kl. 16:10

    Jag hade inte äns hört om det, men det var bra att du berättade, så man inte blir förvirrad om man ser det i framtiden, haha.
    Jag tycker ni är jättefina tillsammans och jag förstår att ni inte vill ''förstöra'' det ni har pga Skvallerpressen. Det är starkt av er att inte blanda in privatliv i jobb!

    Stooorkram!

    SvaraRadera
  14. Härligt! Ni är så vackra tillsammans :D

    SvaraRadera
  15. Väldigt skönt att höra att det inte var du! Tycker ni passar superbra tillsammans och jag önskar er all lycka :D

    SvaraRadera
  16. ÄR glad att ni är kärare en någonsin ,ni passar sjukt bra!:),ni är världens finaste par i hela världen,hoppas allt är bra kram Alva:)<3

    SvaraRadera
  17. Hur länge har ni varit tillsammans nu? :)

    SvaraRadera
  18. Du får väl ta en bild på hur ni ser ut när ni "sitter inne och skriver hela dagarna". Håller ni på och spelar i en studio då eller?

    SvaraRadera
  19. Ni är så fina tillsammans! :D
    :D:D

    SvaraRadera
  20. Gud vad seg jag känner mej,visste ju inte ens att ni var tsm! hur länge har ni varit det? ;o

    SvaraRadera
  21. Jag blev att glad att det inte var om er två ni är så söta tillsammans!

    SvaraRadera
  22. Ni är världens sötaste par ever! Kram Thilda

    SvaraRadera
  23. Heya! ;)

    Just thought I'd send some LOVE from Germany. :') ha.
    *cough* IF Eric's singing for Sweden in the ESC, you NEED to come to Germany too. Would love to meet you two. :] ha.

    SvaraRadera
  24. Var och såg Trassel idag och jag ville bara säga att du har gjort ett riktigt bra jobb med dubbningen!
    Din röst passade jättebra och du sjöng super! Älskade filmen (trots att jag är 16 år)! Håller med dig om att Disney gör dom bästa filmerna!
    Kort sagt: BRA jobbat Molly! :D

    SvaraRadera
  25. Såg det i tidningen idag.. jag tänkte WTF? men sen gick det upp för mig när jag läste klart artikeln, fjantigt ju! Men dem vet hur dom får folk att köpa tidningar, så svinit!!! Ni är hur gulliga som helst ihop!!!

    SvaraRadera
  26. :D:D:D:D:D:D:D:D:D::D:D:D:D:D:D:D Jag visste att skvallertidningarna ljög (vilket de alltid gör) så jag var aldrig orolig. Och jag blir så glad :D:D:D:D av att läsa att du ryter ifrån och verkligen skäller ut de!

    Jag blir så jäkla arg på personer och media i alla dess former som vill splittra er. Grrrrrrrrrrrrrrrrr! Galna tidningar! Jag är seriöst arg och upprörd på de när jag sitter här och skriver. Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!

    Jag blev så glad när jag fick se er två på bild här på din blogg på ditt "Tack" inlägg <3 Mitt hjärta gick nästan sönder av kärlek för ni är så underbart fina ihop <3 <3 <3 <3
    Hur kan tidningarna tro att de kan ta ifrån er det? Jag kan inte fatta varför folk vill försöka splittra er?

    Synd att det inte går att skicka bilder som kommentar för då skulle du få se kollaget jag gjort (för nått år sen visserligen) med bilder på dig och Eric och där jag skrivit "Molly Hjärta Eric" och "Eric Hjärta Molly". Folk får ta och ge sig!

    Heja Kärlek och
    Heja Er två <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
    Ni är världens sötaste!!
    Glöm aldrig bort varandra. Ni är så fina och har lika mycket rätt som en vanlig person att välja att älska varandra och vara ihop utan att nån annan ska komma och bestämma i eran relation.

    Massor med Kramar och Kärlek från Magdalena

    SvaraRadera
  27. Molly, du verkar då vara en helskön brud! Jag önskar dig och Eric all lycka ;)

    Spännande med låtskrivandet i LA... Vad blir det för material? Till kommande album eller?

    Njut av din vistelse, vi är alla som du märker gröööna av avund...

    Take care!

    SvaraRadera
  28. Ni är så sjuuukt fina tillsammans, de har du säkert inte hört förut hoho men nu för du höra de från mig med;)

    SvaraRadera
  29. Du & eric är såå söta tsm så det var bra de inte var er tidningen menade. plus så gör ju tidiningar allt för att få läsare , och eric är ju ganska så aktuell i mello , och många flickor gillar han så de är klart dom gör allt för fler läsare.

    ni är starka, riktig sann kärlek! take care <3

    SvaraRadera
  30. Hej Molly, läste att du varit i LA och skrivit nytt matrial. Jag själv skickade en låt text till Camilla B. Ta gärna en titt på den.

    Ha det bra! /Mille

    SvaraRadera
  31. Molly du och Erik är super söta tillsammans!!! låt alrig någon eller något komma i mellan kärleken<3

    SvaraRadera
  32. ni e ett underbart fint par!

    SvaraRadera
  33. ni är underbara!! :D <3<3<3

    SvaraRadera
  34. Haha ja se tidningar - alltid lika kul med rubriker som är helt uppåt väggarna.. men hey - de lever ju på att sälja lösnummer ;D

    SvaraRadera
  35. Hej igen Molly!
    Jag undrar hur man kan få ett idol-kort med din autograf på???
    Såg att det var ngn här bland komentarerna som hade fått det. Du som har fått det kanske kan skriva en till komentar och säga till mig hur man får det?
    Skulle bli jätteglad då!!! <3

    Kraaam Märta
    PS. Molly, låt aldrig ngt elr någon komma i mellan dig och Eric

    SvaraRadera
  36. 1) du är helt sjukt söt :)))
    2) kan du skriva hur du fixar ditt hår?
    (om du lockar det och hur du gör för att få volym)

    SvaraRadera
  37. engelska eller svenska låtar?? :)

    SvaraRadera
  38. Åh, Läste det! Dom verkar inte ha något bättre att skriva om än skitgrejer.... ;)

    Bra iallafall att ni fortfarande är ett par, Ni passar så bra ihop! :)

    SvaraRadera
  39. Härligt å höra ! :)
    trodde inte att det var du.
    ni är så otroligt söta tillsammans :)
    Ta hand om dig söta du! KRAM

    SvaraRadera
  40. Härligt att det inte var dig dom menade! :)
    Ni är sjukt söta tsm!
    Hoppas du har det bra!

    SvaraRadera
  41. Hej Molly:)
    Jag tycker att du och Eric är som gjorda för varandra och så undrar jag om du kan lägga ut några fler bilder från din resa?.//Hannah

    SvaraRadera
  42. Ni är så fina ihop^^ Nån sa förresten att Eric fyller 20 i dag... är det sant?

    SvaraRadera
  43. Du skriver att du inte har några bilder att bjuda på för ni sitter inne och skriver låtar hela dagarna. Men även bilder från låtskrivandet skulle vara kul att se tycker jag!

    SvaraRadera
  44. Du är såååååå fin! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

    SvaraRadera
  45. Hej
    Tänkte bara säga att vår Familj skall rösta in Eric nästa vecka. Den låten är så stark. Han är den enda av alla låtar som har chans ta hem gemet i tyskland och hela europa kommer att gunga. Vår dotter skall ha mobilen laddad med sa hon för att Rösta in Eric!!

    SvaraRadera
  46. Molly! Vad gör du? Inga nya inlägg på flera dagar! Saknar dig!

    SvaraRadera
  47. Var är du Molly? Saknar ju min läsning här. Hur går det på resan och i övrigt? :) Ha det super <3

    SvaraRadera
  48. Jag började nästan gapskratta i affären när jag såg rubriken, för jag visste att det var skvallertidningens påfund, och ett helt sjukt dåligt och pinsamt sådant.

    SvaraRadera
  49. http://www.tv4play.se/hem_och_fritid/familjen_annorlunda?title=familjen_annorlunda_del_9&videoid=1298229

    Molly du måste bara kolla in detta!!!! kanske 21 minuter in i klippet, du har fått konkurens! hahah sååå gulligt!

    SvaraRadera
  50. Hihi jaah så där är det med skvallerpressen! Nog för att man hann höja på ögonbrynen liiite men det var ju inte så farligt som första sidan påstod ;-)

    Håller tummarna för killen din på lördag...

    SvaraRadera
  51. Skvallertidningar borde förpassas till helvetets mörkaste och ensammaste del. den skriver aldrig något vettigt. när jag läste artikeln började jag skratta, de där reportrarna är så desperata att de gör vad som helst för att sälja lösnummer. tur att du och eric är så starka att ni inte låter det förstöra erat förhållande

    SvaraRadera
  52. Jag anser att du och Eric är olagligt söta tillsammans. Hoppas att er kärlek håller livet ut! Du är också en så stor inspirationskälla för alla yngre och äldre som ser upp till dig. Du ger en superbra image Molly!

    Håller tummarna till Eric ikväll!

    SvaraRadera
  53. Ni är Sveriges överlägset finaste par! :)
    Grattis till Eric som vann Melodifestivalen. Vet att han kommer göra bra ifrån sig. :)

    Ha det så bra!
    /Linda

    SvaraRadera
  54. Ni är himla fina tillsammans och Molly, du är hemskt vacker och verkar så himla himla äkta som person. :)

    SvaraRadera
  55. Man kan bli så himla arg på skvallertidningar ibland, som bara förstör. Jag är glad för er skull, för att ni inte lät skvallerpressen komma emellan er. :D Du verkar vara helskön!
    Kram!

    SvaraRadera
  56. Ha inte sån stolthet över att du är tillsammans med honom när du vet om att det finns tusen andra tjejer där ute som tycker att han är snygg. Den ända anledningen varför du förtjännar honom, är för att du varit tillsammans med han såpass länge så att han vet om att du tar honom för den han verkligen är, och inte blivit. Annars är du inte speciell snygg, lite mesig eftersom du skrivit sånt här. Så jag ger det högst 6 månader till.

    SvaraRadera
  57. hej molly! du och eric passar så bra ihop, men jag tycker att det är synd att du aldrig lägger upp bilder på er eller skriver om er två. jag vet att ni vill hålla det så personligt som möjligt, men det skulle varit roligt att veta vad ni gör när ni är tillsammans. så mer om er två skulle vara underbart kul! tack för en bara blogg som livar upp vardagen! :) kram

    SvaraRadera
  58. Ja tycker att ni passar jätte bra ihop o ni är jätte fina tilsammans :D
    hoppas ni håller ihop jätte länge :))

    KRam<3

    SvaraRadera
  59. Hej Molly!

    Jag undrar hur man kommer in i musikbranschen. Vill verkligen bli sångerska!!!

    Kramar till dej!

    SvaraRadera
  60. Hej molly! Jag heter Engla och är tolv år, jag blir så arg på skvallertidningarna! varför ska man komma på såndär skit? Du och Eric är ju så sjukt söta ihop! Ni är världens bästa par!!
    Ps. Du är världens bästa förebild! // Engla

    SvaraRadera
  61. Fattar inte hur folk inte kan gilla dig bara för att du är tillsammans med Eric!
    Det är bara löjligt! Ni är ju bara två helt normala människor som älskar varandra! Jag tycker att det är bra att du inte bryr dig om de elaka kommentarer du får.
    Du är en fantastisk sångerska och du ska inte behöva få massa skit för att du är tillsammans med han du älskar! :) <3

    SvaraRadera
  62. Du och Eric är fantastiska! Du sjunger som en Gudinna och han som en Gud! <3 Men jag önskar bara att du kunde lägga ut lite bilder på dig och Eric. Jag vill se er tillsammans! :)

    SvaraRadera