onsdag 30 mars 2011

Hjälp mig komma på låtar!


Jag ska ju ut och turnéra lite i sommar och måste därför komma på två nya Covers att lägga till i min repertoar. De ska helst vara välkända, up-tempos som hela familjen lätt kan sjunga med i. (Alltså inte typ Hard Rock Hallelujah med Lordi... vet inte om mormor uppskattar det!)

Skriv några förslag på låtar i kommentarerna så samlar jag ihop dom och gör en omröstning!

Ni är ju superbra på att komma med feedback, och förhoppningsvis är det ju ni som ska stå där i publiken i sommar;) Så nu har ni en chans att påverka vad ni får höra! (Jag blev t.ex. tipsad om låten Only Hope genom bloggen).


Så låt fingrarna dansa över tangenterna! Inga förslag är dåliga! Eller ja, utom Lordi då kanske.


Pusss och godnatt

122 kommentarer:

  1. Its like that with you - Eric Saade
    Du - mimmi sanden
    In the club - Danny

    har massa mer men.. aa :P

    SvaraRadera
  2. bless the broken road - rascal flats
    forever young - alphaville
    sex on fire - kings of leon
    angel - akon
    all I need is you - idolerna 2010

    Hade kunnat skriva tusen stycken typ ;$ säg till om du vill ha flera (: pusss . Ps kika gärna in på min blogg som jag skriver om mitt liv som 18 år oh mamma till världens finaste son!

    SvaraRadera
  3. JAA! LORDI FÖR TUSAN!!!!!

    Men.. Jag vet inte riktigt. Det ploppade upp en massa låtar som jag tror inte skulle passa så bra.

    Eamon's "Fuck it (i dont want u back) var en av låtarna. Den innehåller mycket svordomar, i varje mening i stort, som jag tror inte skulle uppskattas av farmor?

    Wheatus älskar jag. Men deras musik skulle nog inte passa så bra heller. Det är ju punkrockpop. Men du kan kolla upp dom ändå. Deras musik har hjälpt mig mycket när jag har mått dåligt.

    Vad heter hon? Lutrica Mcneal? Hon som sjunger "Aint just that way"? Vill höra dig sjunga den. :D

    Jordin Sparks "Battlefield" är också låt jag skulle vilja höra dig framföra.

    Varför börja jag tänka på Agnes nu? Right here right now skulle nog funka.

    John Lennon's "Imagine" är ju utsedd till världens bästa låt genom tiderna, (inte av mig faktiskt), så den borde ju publiken kunna sjunga med i.

    Hum, har jag bara skrivit ballader? Haha. Du bah "kan inte den jäveln skriva nån bra låt?"

    Om det skulle regna på nån av dina spelningar, så sjung Manboy och dansa den där Manboy-dansen.

    "Ni är så bra på feedback", o sen kommer jag med rätt usla förslag. Eller tja, inte usla, men udda förslag kanske.

    SvaraRadera
  4. Born This Way - du kan ju göra din egen version på den :)
    Mikrofånfåt - haha, gud vad kul att se dig sjunga den! ;)

    haha, säkert sämsta förslagen.. ;) men men..

    pussar i mängder! :D

    SvaraRadera
  5. Gör din egna tolkning av låten ryan star - losing your memory.... Fruktansvärt fin låt enligt dom flesta! O lovar att det skulle gå hem.. kram

    SvaraRadera
  6. Kärleken är Evig - Lena Ph
    Ain't No Mountain High Enough - Marwin Gaye
    The Way you make me feel - Micheal Jackson
    I feel the earth move - Carol King
    Himlen är oskyldigt blå - Ted Gerdestad
    Stand by me - Ben E King
    You got a friend - Carol King
    Does your mother know - Abba
    Warwick Avenue - Duffy
    Suddenly I see - KT Tunstal
    Free fallin - John Mayer
    I natt är du min - Magnus Uggla
    Come Give me Love - Helen Sjöholm
    Sånt är livet - Anita Lindblom

    ELler kanske nån Beatles låt vore coolt...

    SvaraRadera
  7. Katy Perry- Firework !! :D

    SvaraRadera
  8. Katy Peryys- Firework!! :D

    SvaraRadera
  9. Hej Molly!

    Dessa låtar tycker jag du kan sjunga

    Tusen bitar
    aldrig ska jag sluta älska dig
    För att du finns
    Ta mig till havet

    Dom låtarna tycker jag är väldigt bra. Finns många mer låtar

    SvaraRadera
  10. Jar of hearts- Christina Perri. Breakeven- the script. Faith- George Michael.

    SvaraRadera
  11. Hej!
    Jag vet inte om mina förslag är så bra men jag säger dom en då :)
    When I look at you- Miley Cyrus
    Mine-Taylor Swift

    Hoppas dom var okej ;) KRAM

    SvaraRadera
  12. taylor swift you belong with me

    SvaraRadera
  13. Breathe Again- Sara Bareilles. Den är jätte fin, fast lugn. :)
    Animal- Neon Trees
    Dog Days Are Over- Florence & The Machine
    Eternal Flame- Atomic Kitten
    I Was Wrong- Sleeperstar
    In My Veins- Andrew Belle
    The Thanks I Get- Erik Hassle

    Dessa var de bra på min spellista :)

    SvaraRadera
  14. Home is wherever im with you - http://www.youtube.com/watch?v=ZDhD4x-PZJE
    Impossible av Shontelle

    SvaraRadera
  15. When i look at you- Miley Cyrus
    Kärleksvisan- Sarah dawn finer

    SvaraRadera
  16. Kom att tänka på två Charlotte Perelli låtar, Take me to your heaven, eller Hero. Eller Teenage dream, Katy Perry.

    SvaraRadera
  17. Broken Wings - Mr. Mister
    Den tror jag du kunde göra bra!

    SvaraRadera
  18. Heej underbara Molly!
    Åh, vad kul att du ska på turné :D jag tycker verkligen att du ska sjunga "Love story" med Taylor Swift! Tror att du hade passat skitbra till den ;). Det hade också varit jätte kul om du sjöng tillsammans med Eric på hans turné, typ bara en låt eller något, kanske en kärleksballad, hehe xD. Ni var så himla söta när ni sjöng "Du är musiken i mig" :)).
    Ååh du, juste! Hade varit grymt skoj om du berättade lite mer om flytten (typ inredningsförslag och ska du bo själv eller med Eric och i så fall varför inte? :o)
    Sen vill jag också bara säga: Din blogg är världens BÄSTA och i love it and you!
    När kommer den tidningen ut (och vilken var det), den du gjorde med Andreas och Sara? Reportage or something, hmm...?
    Haha! Massa pussaar! Du e fin <3

    SvaraRadera
  19. Kom på en till: only girl, Rihanna :)) LOOOVE. <33

    SvaraRadera
  20. Några tips från mig, vissa kanske bättre än andra :)

    F**kin perfect - P!nk
    When you're gone - Avril Lavigne
    Halo - Beyoncé
    Bleeding Love - Leona Lewis
    Fields of gold - Eva Cassidy
    Against all odds - Phil Collins
    Love the way you lie - Rihanna
    I did it for love - Jessica Andersson
    Song to heaven - Jill Johnson ;)
    Forever young

    SvaraRadera
  21. Hej Molly!
    Jag tycker du ska sjunga nån låt av eric saade, haha det skulle ju vara lite oväntat ;)
    right here right now av agnes carlsson skulle passa dig! Eller kanske hey soul sister av train..

    SvaraRadera
  22. Tycker det skulle var kul om du sjöng
    Total eclips of the heart :D
    Du skulle göra den bästa versionen av den någonsin eller så skulle du kunna sjunga
    My heart will go on.
    För asså du sjunger lugna låtar så otroligt fint!
    Många kramar Linnea :D <3

    SvaraRadera
  23. Svenska hjärtan - Lasse Lindh

    SvaraRadera
  24. 1. Forever Young - Alphaville
    2. Come Undone - Duran Duran
    3. Enjoy The Silence - Depeche Mode
    4. Russian Roulette - Rihanna
    5. Hurt - Christina Aguilera
    6. Halo - Beyonce
    7. I´ve Seen That Movie Too - Elton John
    8. Your Song - Elton John
    9. The Winner Takes It All - ABBA
    10. Viva Forever - Spice Girls
    Många godingar som jag tror du skulle göra fantastiskt!
    Har du orkester och kör med dig, eller färdiga bakgrunder?
    Lycka till! Kramar Benny Ohlsson

    SvaraRadera
  25. vart ska vi sova i natt, jävel på kärlek, sommartider, och några disney-låtar fra typ lejon-kungen, dom är ju så söta :D

    SvaraRadera
  26. Någon låt med drag i iallafall!!!!! Du kör för mkt balladermolly!! Born this way - lady gaga eller typ ngn Rihanna låt, only girl in the world!

    SvaraRadera
  27. Angel med Chiara från ESC 2005! http://www.youtube.com/watch?v=eDPOw7ARQBE Världens bästa ballad!

    SvaraRadera
  28. STAY - Miley Cyrus
    Jolene - Dolly Parton
    Dear mr President - P!nk
    Keep holding on - Avril Lavigne
    Who says - Selena Gomez
    Speachless - Lady Gaga
    A drop in the ocean - Ron Pope

    SvaraRadera
  29. Alive med Linda Prichard! Ett liv med dig -Tove Jaarnek... Runaway med Sahlene...

    SvaraRadera
  30. Heej!
    Girls just wanna have fun...
    Firework -Kate Perry
    Telephone -Lady Gaga
    Can´t be tamed -Miley Cyrus
    Raise your glass -P!nk
    Only Girl -Rihanna
    Who owns my heart -Miley Cyrus
    Funhouse -P!nk
    Walking on sunshine - Katrina & the waves
    Teenage dream -Kate Perry

    okej, det var några förslag iallafall! :D
    Ha en bra dag! ;)

    SvaraRadera
  31. I Don't Know How To Love Him - Jesus Christ Superstar [ Yvonne Elliman ]
    World of Chances - Demi Lovato
    Med Mimmi och Frida - Kom - Timoteij ;)
    Dog Days are Over - Florence and the Machine
    Mama Do - Pixie Lott
    Nothing Compares - Pixie Lott
    Popular - Eric Saade ;)
    No One - Maja Keuc
    Time To Say Goodbye - Shiri Maimon
    Like A Prayer - Madonna eller Glee
    Turning Tables - Adele
    Set Fire to the Rain - Adele
    Rolling in the Deep - Adele
    Someone Like You - Adele
    Lights - Ellie Goulding
    The Writer - Ellie Goulding
    Tug of War - Carly Rae Jepsen
    Feels like Home - Chantal Kreviazuk
    Wonderwoman - Leaf
    Back It Up - Caro Emerald
    This is Who I Am - Vanessa Amorosi
    Rockefeller Street - Getter Jaani

    SvaraRadera
  32. White horse- Taylor Swift
    Firework- Katy Perry

    Måste bara säga att din låt "Det är inte jag" är så himla bra!:D

    SvaraRadera
  33. Just the way you are - Bruno Mars
    Hold My hand - Michael Jackson feat. Akon
    Hold It Against Me - Britney Spears
    För kärlekens skull - Ted Gärdestad
    Just a dream - Nelly
    Iris - Goo Goo Dolls
    Fireflies - Owl City
    I Wanna Dance With Somebody - Whitney Houston
    Baby - Justin Bieber ;)

    SvaraRadera
  34. Hej Molly!!
    Jag har några förslag på låtar!!
    För kärlekens skull med Ted Gärdestad ( den sjöng en tjej på min pappas och hans tjejs bröllop, det var jättefint).
    Forever young
    Kramizen Moa

    SvaraRadera
  35. the climb - miley cyrus
    someones watching over me - hilary duff
    when youre gona - avril lavigne
    (typ alla med miley cyrus haha!)

    PS. Du är sjukt underbar, Molly! En stor inspiration :) <3

    SvaraRadera
  36. Hej)

    Men då tror jag att balladerna e perkefta för dig)))

    Jag tror att
    Does she know you - Sarah Dawn Finer
    I did it for love - Jessica Andersson
    Alive - Linda Pritchard

    ska vara mest perfekta)))

    Kram)

    Alex från Ryssland)

    SvaraRadera
  37. Hej!

    Jag tycker du ska lyssna på chris medina - what are words, världens bästa låt som är från 2011.
    sök på youtube & se hans story , otroligt rörande!

    SvaraRadera
  38. hej!!
    party in U.S.A. med miley cyrus
    är en bra låt. <3

    SvaraRadera
  39. Wherever i go- Miley Cyrus/Hannah montana
    tears in heaven-eric clapton
    lean on me-bill withers
    man in the mirror- michael jackson
    every rose has it´s thorn-miley cyrus

    SvaraRadera
  40. Den, Who I am. som Nick Jonas sjunger=)sjukt fin låt:)


    Och Intruducing me från camp rock 2:)
    /Eva

    kul att du låter oss va med me låtarn kram

    SvaraRadera
  41. born this way - lady gaga (fast en egen version) :p

    SvaraRadera
  42. What Hurts the Most med Rascal Flatts:)
    och Here Comes Goodbye med Rascal flatts:)
    eller Pärlor åt sivn med magnus uggla
    Eva

    SvaraRadera
  43. Gud vad roligt att du ska turnera i sommar! Hur som helst, när det gäller låtar så är jag inte så bra på att alltså komma på låtar! Kram Thilda

    SvaraRadera
  44. Hälsningar från Finland!<3 :)
    Mia Permanto (eller Alanis Morissette, men jag tycker mer om Mias version) - Ironic

    SvaraRadera
  45. Imposible med shontelle, sjukt bra! Och du kommer sjunga den jätte bra! :)

    SvaraRadera
  46. Hej!
    Detta låter kanske sjuktsjukt konstigt, men jag tycker att du ska göra en cover på Justin Biebers u smile. Jag tycker inte att den låten passar honom riktigt, en tjej borde sjunga den ! :) och du har sån fin röst !
    Det skulle bli skiitbra! :)
    Bara en åsikt från mig !
    Lycka till i sommar! (:
    Kraam

    SvaraRadera
  47. Chris Medina - What are words

    En helt underbar låt som säkert skulle passa dig! :)

    SvaraRadera
  48. Emma i Västerås30 mars 2011 kl. 16:24

    Hej! Mina förslag är:
    Flashdance....What A Feeling - Irene Cara
    Säg mig var du står - Carola
    Eviga längtan - Shirley Clamp
    Fångad i en dröm - Björn Skifs
    You Got Me Dancing - Ted Gärdestad

    I vilka städer ska du turnera i?

    SvaraRadera
  49. e.. It's like that with you! :P

    SvaraRadera
  50. Mine - Taylor Swift

    Tror den skulle passa dig! :)

    SvaraRadera
  51. hej
    här kommer några förslag.
    1.Dancing queen-ABBA
    2.Price Tag- Jessie J, B.O.B
    3.Firework-Katy Perry
    4.Just the way you are- Bruno Mars
    hoppas att det hjälpte:)

    SvaraRadera
  52. Adele - Rolling in the deep
    Mumford and sons - Little lion man
    Ellie Gouldin - You song
    Avril Lavigne - Wish you were here

    Några grymma låtar !

    SvaraRadera
  53. I will always love you- Whitney Houston
    Hero- Mariah Carey
    (You make me feel like a) natural woman- Aretha Franklin
    Listen- Beyonce
    Somebody to love- Queen
    Hello- Glee cast version
    I don't want to talk about it- Rod Stewart
    Rolling on the river- Tina Turner

    Du har en otrolig röst! Keep up the good work girl!
    (Din version av total eclipse of a heart är fantastisk.)

    SvaraRadera
  54. Från och med du - Oskar Linnros

    Som jag hade dig förut - Melissa Horn f.t Lars Winnerbäck

    Tro och Tvivel - HÅKAN HELLSTRÖM :D

    Jag kommer - Veronica Maggio

    Grenade - Bruno Mars

    Idiot - Lena Filipsson

    Eller varför inte...

    Popular - Erik Saade

    Hoppas du fick massa fina tips!
    :)

    SvaraRadera
  55. en kväll i juni - lasse berghagen
    turistens klagan - cornelius vredsvik

    ser att du redan fått en massa bra låt tips men ändå hihi
    kram på dig tösen

    SvaraRadera
  56. Jag tycker
    *Lagy gaga -born this way
    *oskar linnros- från med du
    *Katy perry-firework
    *robyn- hang with me
    *Lady Antebellum-need you now
    *Bruno mars-just the way you are
    Ja, det e några låtar ;)
    HA en underbar dag :D

    SvaraRadera
  57. heej,

    Utan dina andetag - Kent
    Tatto - Jordin Sparks
    Himlen är oskyldigt blå - Ted gärderstad

    SvaraRadera
  58. I still loving it och I'll be alright med Eric Saade.
    Count on me, Just the way you are och Grenade med Bruno Mars

    SvaraRadera
  59. I want you back - Jackson 5
    Lay all your love on me, eller annan go ABBA-låt. :)

    SvaraRadera
  60. skulle va kul att höra dig sjunga någon taylor swift låt.
    typ mine, love story eller i'm only me when i'm with you! :)

    SvaraRadera
  61. ABBA (Mamma mia versionen) - SLIPPING THROUGH MY FINGERS

    skulle passa så bra till din röst!!

    SvaraRadera
  62. born this way - lady gaga

    no one - alicia keys

    big girls don´t cry - fergie

    kommer inte på så mycket mer hehe <3
    Ps. du är grym molly och du är en jätte bra förebild för mig och jag kommer såklart på din turné i sommar! kramar// julia <3 :D

    SvaraRadera
  63. DON´T STOP BELIEVIN med Journey!! Sjukt bra låt :D

    SvaraRadera
  64. hmm..U2 har ju en del bra låtar som hela familjen defenitivt känner till! Varför inte köra en cover på With or without you eller beautiful day? :) Coldplays the scientist eller viva la vida är ju två andra galet bra låtar! The killers har ju en del också bra också som hela familjen kan sjunga med i :)

    SvaraRadera
  65. Helt klart firework eller teenage dream med katy perry! Skulle passa dig as bra :)

    SvaraRadera
  66. ABC - The Jackson 5

    SvaraRadera
  67. Svårt att komma på med Eric Saade

    / Tora

    SvaraRadera
  68. Ja,a du svårt att komma på men Halleluja är bra skärskilt när du sjunger den på svenska så du kanske ska köra på den eller kanske sos med ABBA jag vet inte men du är bra på allt du sjunger

    SvaraRadera
  69. Hej!
    Jag håller med Lina med " Impossible med Shontelle"
    Men jag tror även att du skulle göra Greatest love of all och Hero bra :)

    SvaraRadera
  70. Hej Molly!
    Du kanske skulle kunna sjunga någon av Eric Saades låtar? Det skulle ju vara en stor överaskning!!!! Annars kan du ju sjunga Dannys låt, in the club.
    Kram Märta

    SvaraRadera
  71. Er en sinnsykt kul sang som heter if you hadent but you did fra musikalen two on the aisle:) søk på YouTube å se kirsten hjertelig sin versjon! Sinnsykt kul sang der du fårvist mye stemme å er en sykt kul showsang!

    SvaraRadera
  72. Firework - Katy Perry
    White Flag - Ashlyne Huff
    Sing - My chemical romance
    I love rock n roll - joan lett & the blackhearts
    The Harder We Fall - Ana Johnsson
    we are - ana johnsson
    Who I Am - Jessica Andrews
    Cruel to be kind - Letters to cleo/Nick lowe
    Party in the U.S.A - Miley Cyrus
    What To Do - demi lovato
    Who owns my heart - miley cyrus
    I wanna live - stellar kart
    You - nikki
    cant stop thinking about you - nikki
    we are the world - michael jackson
    Girls just wanna have fun - cindy lauper
    walking on sunshine - katrina & the waves
    stand by me - ben e. king
    blame it on the boogie - the jackson five
    i could break your heart any day of the week - mandy moorThe Way You Do The Things You Do - The Temptations
    I Can't Help Myself (Sugar Pie, Honey Bunch)- The Four Tops
    Does your mother know - abba
    behind these hazel eyes - kelly clarkson
    because of you - kelly clarkson
    single ladies (put a ring on it) - beyonce
    One step at a time - jordin sparks
    It's my life - bon jovi
    Raise your glass - pink
    Here we go again - demi lovato
    remember december - demi lovato

    SvaraRadera
  73. Loser like me (The glee-cast)
    if you only knew - savannah outen
    you are the only one - emily osment
    all the way up - emily osment
    girls - play

    SvaraRadera
  74. Hej :)
    Fin blogg hälsa Eric Saade en puss från mig:)
    Just the way you are-Bruno Mars
    Hang with me -robyn
    Femot-Robyn
    Naturally-Selena Gomez
    You're My Favorite Song-Demi Lovato
    Coolt om du sjöng
    Miley Cyrus-Party in the usa :)
    Hälsa Eric Saade Pussar från Tilda Säisä<3333

    SvaraRadera
  75. Black Velvet - Alannah Myles
    I'm Alive - Celine Dion
    Hit me with your best shot - Pat Benatar

    SvaraRadera
  76. Här är lite tips från mig! :)

    When I look at you - Miley Cyrus
    Himlen är oskyldigt blå - Ted Gärdestad
    Highland - One more time
    Fields of gold - Eva Cassidy
    Break of dawn - Eric Saade
    The Climb - Miley Cyrus
    Det Vackraste - Cecilia Vennersten
    Den vilda - One more time

    SvaraRadera
  77. my heart will go on celine dion vill jag höra av dig. det skulle någ passa bra :) ;)

    SvaraRadera
  78. Världen utanför - Barbados
    Sing for me - Andreas Johnson
    How do you do - Roxette

    SvaraRadera
  79. nån bra miley cyrus låt : party in the usa, miss you, liberry walk :)
    kram

    SvaraRadera
  80. samson - regina spektor
    need you now - lady antebellum
    heaven - bryan adams
    tears in heaven - Eric clapton
    total eclipse of the heart - bonnie tylor
    i do it for you - bryan adams

    dom här låtarna är så gryymt bra ! hoppas att någon iallafall passar till din röst :)

    SvaraRadera
  81. we will rock you med queen annars skulle passa bra den me. jag älskar att lyssna på dig. men my heart will go on eller we will rock you skulle vara bra låtar här i göteborg :) ;)

    SvaraRadera
  82. Super Bass - Nicki Minaj (om du kan rappa :P)
    Who Says - Selena Gomez
    21st Century Girl - Willow Smith
    Mine - Taylor Swift
    Love Me - Justin Bieber
    Possibility - Sierra Noble
    When I Look At You - Miley Cyrus

    Finns såååå många mer <3

    SvaraRadera
  83. Kanske Idina Menzel - Defying gravity :)

    SvaraRadera
  84. Manboy - Eric Saade (som en hyllning till Eric kanske!)
    En kväll i juli - Lasse Berghagen (alla kan ju sjunga med vid "la la la...")
    Teddy björnen Fredriksson - Lasse Berghagen
    Our song - Taylor Swift (det betyder ju vår sång så publiken kanske bli glada för att du sjunger "vår sång!")
    You belong with me - Taylor Swift (kanske bättre att du sjunger den för Eric, men ändå)
    Dancing queen - Abba (vem vet, kanske drottning Silvia sitter i publiken och börjar dansa:-))
    Mamma mia - Abba
    Waterloo - Abba
    Our last summer - Abba (mycket Abba, men många kan sjunga till Abba!)
    Jag vill ha en egen måne - Ted Gärdestad
    Så mycket bättre - Ted Gärdestad
    Sol vind och vatten - Ted Gärdestad
    Himlen är okyldigt blå - Ted Gärdestad
    Främling - Carola
    Tommy tycker om mig - Carola
    Evighet - Carola
    Mitt i ett äventyr - Carola
    Idas sommarvisa - Ida (vet inte vad hon heter, kanske lite barnslig låt men barnen i publiken blir särket jätte glada och tänker "den sjöng vi i skolan!")
    I will rock you - Queen (då måste publiken vara med och klappa händerna och fötterna!)
    Tusen och en natt - Charlotte Perelli (då hette hon Nilsson i efternamn)
    Can't help falling in love whit you - Elvis Presly
    Can't buy me love - Beatles

    Rätt så många låtar, kan nog fler fast de räcker nog:-) När är din sommar turné? Vill gärna se dig uppträda, jag bor nära växjö och när jag fick reda på att du skulle uppträda i Linnéparken 2010 så blev jag så glad, men jag var på sjukhus då så jag missade dig:-( Skulle vara glad om jag då kunde sig dig på sommarturnén, kan du lägga in ett schema på när du ska uppträda på bloggen? Skulle bli glad:-)

    SvaraRadera
  85. Save tonight - eagle-eye cherry
    forever young
    break even - the script
    knocking on heavens door

    det finns så himla många fler också! :D

    SvaraRadera
  86. Hej!

    Jag tycker du ska sjunga någon miley låt kanske..?
    Eller varför inte lite viva la vida..? ;)

    btw. GUD VA KUL ATT DU SKA TURNERA!
    (Får man fråga om du vet vart du ska turnera än?.. :)

    //Nyfiket fan!

    SvaraRadera
  87. jag tycker du ska sjunga Who says- selena gomez
    för den sender ut ett så jävla bra budskap vilket jag faktiskt tror att du håller med om :)

    och when i look at you-miley cyrus.
    sjukt vacker låt och tror att den skule passas dig jättebra ;D

    SvaraRadera
  88. Kanske ``I See Wath You See´´
    Bara ett förslag på något namn!! :)
    KRAM!!!

    SvaraRadera
  89. adam lambert - whataya want from me
    jordin sparks - battlefield
    kelly clarkson - breakaway
    christina aguilera - i turn to you
    whitney houston - how will i know
    kelly clarkson - behind these hazel eyes

    dom här kan passa dig, kram/emma

    SvaraRadera
  90. Katy Perry - Firework
    Kelly Clarkson - my life would suck without you
    Robyn - hang with me
    Pink - Raise your glass
    Rihanna - Only girl
    Nelly - just a dream
    Cascada - everytime we touch
    Ted Gärdesdtad - Himlen är oskyldigt blå


    Vet du vart du kommer att turnera än? :)

    Kramar!

    SvaraRadera
  91. ehm, molly? svar mig snille :D är inte du och eric ihop mer?

    - Lene

    SvaraRadera
  92. Hejj! Denna har du nog sjungt innan men den är så fin!;-) a moment like this fast jag vet inte vem som gjorde den från början:-P a total eclipse of the heart är oxå ett förslag! Lycka till med flytten! Längtar tills det blir min tur, fast det är något år kvar tyvärr.. Massor av kramar<3/ jossan

    SvaraRadera
  93. Hejj! When I look at you. Med miley cyrus eller no one med alicia keys;-) du är bäst!:-D/ malin<3

    SvaraRadera
  94. Lena Philipsson - OM igen
    Linda Bengtzing - Jag ljuger så bra
    Anna Bergendahl - This Is My Life

    Va jag har längtat tills du ska ut på turné.

    Kram Martin

    SvaraRadera
  95. tove styrke - white light moment
    hang with me - robyn
    use somebody - kings of leon
    kärleksvisan - sarah dawn finer

    SvaraRadera
  96. åh, bless the broken road som någon över skrev - den är sjukt fin och jag tror du skulle kunna sjunga den bra!! =D annars vet jag inte riktigt...

    SvaraRadera
  97. Hej Molly!
    Jag tycker att du är superbra, du är verkligen min stora inspirationskälla. Kommer du komma ner till malmö eller de trakterna på din turné?
    Lite låttips:
    Ännu doftar kärlek- Marie Fredriksson
    Fix you- cold play
    Because of you - Kelly Clarkson
    Reflection- Christina Aguilera
    The right kind of wrong-Leanne Rimes
    I´m yours- Jason Mraz
    Fallin for you- Colbie Caillat

    Hoppas att det ska hjälpa :)
    Kramar Amanda

    SvaraRadera
  98. JoJo -Exceptional (underbar text som jag tror passar dig) Att man duger som man är!!
    Ballad dock ingen uptempo :/

    SvaraRadera
  99. jag tycker du ska sjunga is it true med Yohanna. Den skulle passa dig!

    SvaraRadera
  100. Feels like home - Chantal Kreviazuk

    En otroligt vacker låt :)

    SvaraRadera
  101. S&M - Rihanna

    Raise your glass- P!nk

    Just the way you are- Bruno Mars

    Grenade- Bruno mars

    Ja, några bra låtar tycker jag! (:

    SvaraRadera
  102. just the way you are - Bruno mars !!

    SvaraRadera
  103. Hejj Molly from Finland :)

    I really think you should sing a cover of Lady Gaga's Born This Way as an acoustic version like this one: http://www.youtube.com/watch?v=lL2IxuUKZ-c

    You're awesome, keep it up xxx

    - Lotta xo

    SvaraRadera
  104. Hej Molly!:D Här kommer mina tips fats du redan har fått så många!

    F**kin Perfect- P!nk ( om man vill kan man ju ta samma fast med "less than perfect istället)
    Grenade- Bruno Mars
    Since U Been Gone- Kelly Clakson (jag tror den skulle bli sjukt bra om du gjorde om den lite lungnare)
    Mine- Taylor Swift (eller någon annan av hennes låtar)

    SvaraRadera
  105. vad kul att få ge tips! :)..hmm...

    oskar linnros-genom eld, vet inte men det skulle kanske bli nåt?

    pernilla wahlgren-jag vill om du vågar

    rihanna-only girl

    lady gaga- bad romance, telephone!

    heart-alone

    SvaraRadera
  106. katy perrys fire work skulle passa dig tror jag! :D den har ju en fin text!

    SvaraRadera
  107. Hej:)
    Jag tycker att din röst skulle passa jätte bra till forever young-alphaville.
    Du har en jätte fin blogg, Molly:)
    Tack för att du har den, man blir full med insperation till mode och annat. Du är verkligen en förebild!
    Kramar från mig, till dig och Erik<3

    SvaraRadera
  108. Heej Molly!! DU är såå GRYMT COOL!!

    Här är några förslag av mig:

    Shontelle - Impossible

    Aly & AJ - Insomniatic

    Aly & AJ - NEver Far Behind

    Melanie Fiona - Monday Morning


    Hoppas det hjälper dig!! ;)

    // Angelica, 12 år <33

    P.s. Kolla gärna min blogg ;) D.s.

    SvaraRadera
  109. Hehe jag igen.. men kanske

    Jojo - Too little too late

    Känns nästan som om det vore en "Molly låt"

    ;)

    Många kramar
    Angelica <33

    SvaraRadera
  110. Feels like home- Chantal Kreviazuk
    almost lover- a fine frenzy
    goodbye- miley cyrus
    stay- miley cyrus
    every rose has its thorn- miley cyrus
    Några bra låtar som skulle vara kul att höra dig sjunga :D

    SvaraRadera
  111. sara löfgren för alltid :)

    SvaraRadera
  112. Hej Molly :)
    Jag tycker du ska sjunga Heal The World av Michael Jackson.
    Det är en låt som når ut till alla i publiken. Och många kan också sjunga med i den låten, särskilt i refrängen.
    Skulle vara underbart att få höra dig sjunga den. Annars Man In The Mirror av Michael Jackson. Jag har alltid älskat låtar som går ut till publiken! :)
    Tycker att du ska chansa på någon av dom två ;)

    Puss och kram från Nicole :) <3

    SvaraRadera
  113. Kom på ett till förslag!
    don't stop beliving :)
    //Linnea :D <3

    SvaraRadera
  114. stalker in your speaker med Tove styrke
    är as grym.

    SvaraRadera
  115. fall for you - secondhand serenade
    what are words - chris medina

    de är grymma! :D
    kram ! <3

    SvaraRadera
  116. Belinda Hansson2 april 2011 kl. 13:08

    Because the night - Patti Smith Group
    The Silence - Alexandra Burke
    I only wanna be with you - Samantha Fox
    På egna ben - Carola
    One way or another - Blondie
    Please don't leave me - P!nk
    Who knew - P!nk
    Jill Johnson har verkligen grymma låtar med så !

    Om du gör någon av låtarna till din egen tror jag det skulle blir grymt, har hur många förslag som helst, men då skulle du nog inte orka läsa igenom haha. :)

    SvaraRadera
  117. Vad tror du om bridge over trobuled water?

    SvaraRadera
  118. The arms of the angel ;)

    SvaraRadera
  119. Jessie J - Pricetag
    Rihanna - Only Girl
    Lady Gaga - Born this way
    Robyn - Indestructable
    Beyonce - Single Ladies
    Britney Spears - Would you hold it against me

    SvaraRadera
  120. Hej Molly dom här låtarna tycer jag att du ska sjunga



    Still loving it - Eric Saade
    Mikrofonkåt - September
    In the club - Danny Saucedo
    Firework -Katy Perry

    SvaraRadera