fredag 18 mars 2011

Intervju och fotografering FRIDA


Juste! Har glömt att berätta för er om intervjun jag gjorde i tidningen FRIDA tillsammans med Andreas Weise och Sara Lumholdt här om dagen! Kan tyvärr inte avslöja vad vi gjorde, men jag kan säga att jag inte såg normal ut på en enda bild för att jag skrattade så mycket åt Andreas. Han är ju sjuk på riktigt! Han pratade oavbrutet om det ena konstiga saken till den andra, och både jag och Sara dog av skratt. Tillslut var allt roligt. Han kunde säga "sand" så att vi började gapskratta. Sjukt kul!

Så när reportaget kommer ut i April gör jag mig redo för en bild där mitt ansikte är helt förvridet av skratt och några skrattårar glimtar i ögonvrån, där Sara ler och ser söt ut och där Andreas mun är halvöppen så att han ser ut att vara mitt i ett ord... vilket han måste ha varit!

Puss

14 kommentarer:

  1. kommer du att vara med i så ska det låta i år? hoppas på det puss <3:D

    SvaraRadera
  2. Jag läser inte Frida, men de bilderna vill jag se haha :D

    SvaraRadera
  3. Hej Molly!
    Kristina här!
    Skulle bara säga att du är helt UNDERBAR!
    Du verkar vara så snäll!
    Du verkar vara jätte snäll!
    Det är du nog!
    KRAM!

    SvaraRadera
  4. Ser fram emot det repotaget, Molly :) Är helt säker på att du kommer att vara fin på varenda bild, du är alltid så vacker ♥ Puss!

    SvaraRadera
  5. Ja vad roligt, längtar efter att få se repotaget!Jag tror att du kommer att va jättefin på bilderna tro mig! Kram Thilda

    SvaraRadera
  6. haha, vilken söt unge!
    se upp för honom får du nog hålla hårt i om hon lär försöka:) haha.
    du är go! fortsätt så:)

    SvaraRadera
  7. Jaha du Molly. Sist fick du mig att köpa Vr som jag aldrig läser annars, o nu blir det dags att köpa FRIDA! Den tidningen köper jag heller aldrig annars. Kram! Ska bli kul o läsa!

    SvaraRadera
  8. Hej Molly!
    Du har en jättefin tröja på bilden, jag bara undrar var du har köpt den?
    Helt underbart fin är den :D
    Kram

    SvaraRadera
  9. Hej Molly! Gud vad jag älskar din stickade/virkade (haha?) tröja! Vart har du köpt den? SUPERDUPER snygg! :D <3

    SvaraRadera
  10. vart kommer dina kläder ifrån? Superfina! :D

    SvaraRadera
  11. Alltså Molly! Jag ser upp till dig så sjukt mycket. Du verkar vara en så himla glad och rar tjej. Hoppas på att få höra mer musik från dig snart! :) fasen alltså, värsta energikällan.

    SvaraRadera
  12. Du var jättefin på flera bilder, så du behöver inte förbereda dig på ett förvridet ansikte iallafall ;)

    SvaraRadera
  13. hej
    kan inte du lägga ut bilder på dina syskon ????
    Och skriva vad deras bloggar heter

    SvaraRadera
  14. Hejj Molly! Du är sååå underbar! ♥
    Jag vill bara säga att jag prenumenerar och följer FRIDA, själv heter jag det, och jag skulle ha velat ha just den där tidningen som du var med i fast jag läste inte FRIDA då så det var lite synd! :)
    Puss Puss ♥

    SvaraRadera