lördag 19 februari 2011

Brandlarm i gallerian


Varför är jag alltid med om så konstiga saker? Nu när jag var på Topshop i gallerian för att leta en klänning till Mello ikväll (jag vet.. Alltid ute i sista sekunden!), så går BRANDLARMET när jag står halvnaken i omklädningsrummet! Någon börjar skrika i högtalarna och folk bara lämnade allt och sprang. Väldigt dramatiskt! Är det inte konstigt att sånt alltid händer mig?





Så nu är jag påväg till sturegallerian istället! Håll tummarna för att jag hittar något. Vore nog lite jobbigt att gå naken ikväll. Och kallt!



-- Bloggar från iPhone

5 kommentarer:

  1. Hoppas du hittar någon klänning, om du inte hittar någon så har du ju andra fina kläder att ha på dig så du behöver nog inte gå naken ;) haha.
    Jag har tjuvlyssnat på Erics låt på svt och den är hur bra som helst!! Han kommer gå direkt till globen!! Men lycka till, till både du och han!!
    Kram ♥♥

    SvaraRadera
  2. http://www.youtube.com/watch?v=xZg8aw_oRYY&feature=mfu_in_order&list=UL

    SvaraRadera
  3. Haha, du är ju för go du! :)

    SvaraRadera
  4. Heej Molly!Kan inte du och Eric komma till kungsbacka?Det vore jätte kul!
    Ha det bra!=)

    SvaraRadera
  5. haha, vet du varför jag läser din blogg!? För att det händer så mycket saker.. :)

    SvaraRadera